Naapuri tuli huutamaan että meidän lapset
ovat tuoneet kurahiekkapaskaa heidän tkapihan terassille ja nyt terassi on pilalla.
Sanoin että oon antanut lapsille luvan tuoda heidän kissan paskat hiekkalaatikostamme teidän takapihalle ja löin oven kiinni.
Nyt postilaatikossa oli lappu että haastaa meidät oikeuteen kotirauhan rikkomisesta.. Voi se tehdä sen?
Kommentit (111)
ap ja naapuri joutuvat molemmat oikeuteen ja saavat kumpikin tuomiot.
Ikävä kyllä muutoin ei pääse kissan paskasta eroon kuin tappamalla kissan.
Naapuri voi kysellä perään mutta kohauttelet vain olkiasi. Voi jopa uhkailla mutta totea vaan tyynesti että se on varmaan lähtenyt pitkääle reisulle:)
Niin mä tein ja seuraava naapurin kissa on kulkenut hihnassa.
Menaatko ettei ole olemassa kusipäitä jotka eivät vahdi lemmikeitään??
Mä sain jo todisteita siitä että kissa paskoo meidän pihalle niin ihan sama jos se hullu tollasella asialla poliisia kuormittaa..
ap
Niin mä tein ja seuraava naapurin kissa on kulkenut hihnassa.
Sympatiat on silti ap:n puolella
Miksi et tee/osta sellaista? Peitä pressulla? Eikö olis helpoin ratkaisu? Tulee takuullaa halvemaksi, kuin oikeudenkäyntikulut. Ap katsoo nyt vaan peiliin.
ei kuulosta terveeltä ruveta vahingoittamaan tai tappamaan kissoja! vika on kuitenkin aina omistajassa! lyökää sitten vaikka mielummin sitä omistajaa,jos on pakko olla väkivaltainen!
Miksi et tee/osta sellaista? Peitä pressulla? Eikö olis helpoin ratkaisu? Tulee takuullaa halvemaksi, kuin oikeudenkäyntikulut. Ap katsoo nyt vaan peiliin.
En osta sellaista koska se maksaa ja minulla ei ole lemmikkiä joiden varalta sellaista tarvitsisin.
Anteeks vaan mutta helpoin ja oikeudenmukaisin ja normaalein ratkaisu olisi että naapuri itse vahtisi kissaansa ja pitäisi sen kytkettynä niin kuin lemmikkien omistajien kuuluukin??? Vai kävikö tämä edes mielessäsi??
Mä olen edelleenkin sillä kannalla että paskat eivät ole minun vaan naapurin. Vastaavasti yhtälailla jos häneltä tippuu avaimet piuhalle palautan ne hänelle.
Jos mulle tulee jotain kuluja siitä helkkarin kissasta niin se pääsee sitten samalla rahalla taivaaseen.
Vihaan nyt ehkä vieläkin enemmän kissoja ja niiden omistajia kuin ennen kun alotin ketjun.
ap
Mä olen edelleenkin sillä kannalla että paskat eivät ole minun vaan naapurin.Jos mulle tulee jotain kuluja siitä helkkarin kissasta niin se pääsee sitten samalla rahalla taivaaseen.
Vihaan nyt ehkä vieläkin enemmän kissoja ja niiden omistajia kuin ennen kun alotin ketjun.
ap
Jos tulee sun pihaan, niin loukuta ja kiikuta kissa paikalliseen eläintesuojeluyhdistykseen (tai mikä se on). Sieltä omistaja voi hakea kissansa, mutta maksaa kymmeniä euroja. Luulisi, että muutaman kerran jälkeen joko kissa jää sinne tai sitten huolehtii kissastaan paremmin... Ja kyllä, itselläni on niin kissa, koira kuin hiekkalaatikkoikäisiä lapsiakin.
Meillä naapurin kissa lakkasi tulemasta pihalle kun sain sen niskavilloista kiinni ja viskasin niin pitkälle kuin vain kädestäni sain. Oli meinaan kusella lastenrattaitten juurella ja jäi syvennykseen loukkoon. Ja saman käsittelyn saa jokainen katti joka tontille tulee.