Naapuri tuli huutamaan että meidän lapset
ovat tuoneet kurahiekkapaskaa heidän tkapihan terassille ja nyt terassi on pilalla.
Sanoin että oon antanut lapsille luvan tuoda heidän kissan paskat hiekkalaatikostamme teidän takapihalle ja löin oven kiinni.
Nyt postilaatikossa oli lappu että haastaa meidät oikeuteen kotirauhan rikkomisesta.. Voi se tehdä sen?
Kommentit (111)
naapuri?
siihen perustaen mielipiteeni on, että ap:n naapuri maksaa itse terassinsa.
vai myydäänkö niitä jossain?
Mä olen yrittänyt saada kissan kiinni ja olisin vienyt sen erääseen maataloon kaukana täältä mutta en saa sitä ikinä kiinni..
ap
Tuosta kissanpaskasta voi tosiaan lapsi joutua viikoiksikin sairaalaan. Kokemusta on nenämahaletkusta jne.
Ymmärrän ap:n toiminnan. Näin ei olisi tapahtunut jos naapuri olisi ollut vastuuntuntoinen kissan omistaja, näin ei tässä tapauksessa ollut. Kissalla voi olla nyt paljon paremmat oltavat siellä maalla ja ei tule ongelmia lapsillekkaan kun ei kuse ja pasko heidän laatikkoonsa.
jäi ihmetyttämään, että minkälainen terassi naapurilla oikein on, jos se menee kissanpaskasta pilalle, eikä sitä voi pestä??
Kun molemmat tekee vuorotellen törkeästi, niin seuraavaksi on sitten naapurin vuoro kostaa kissan vienti. Mitähän se keksii muuta kuin katsoa murhavasti? Toivottavasti ei ole kovin hullu, eikä käy käsiksi ap:n lapsiin.
Lastensuojeluilmoitus APn lapsista ja lapset huostaan. Se jos mikä olisi naapurilta hyvä kosto!!
Ymmärrän oikein hyvin, että sua kyrsii. Kyrsisi muakin, jos olisin jankuttanut naapurille monta kertaa asiasta, ja hän viisveisaa.
Mutta hei, ajattele itsesi ja sen katin - viaton elukkahan se kuitenkin on - parhaaksi asiat. Jos riitelet, paskapää naapurisi hommaa sulle tosiaan vielä jonkun hiton syytteen kotirauhan rikkomisesta ja vahingonteosta (juujuu, sulla on kuva katista kakkimassa, mutta se on silti eri asia kuin ihmisen tunkeutuminen kotirauhan suojaamalle alueelle eli kotipihalle, sori niin se vaan lain kannalta on, en mä ole lakia kirjoittanut).
Ja kuten sanottua, se katti on isäntänsä typeryyteen syytön. Älä sitä nyt tapa. Osta mieluummin kissankarkotetta, se tehoaa oikeastikin hyvin, kun ruikit sitä päivittäin hiekkalaatikon ympärille. Useimpia karkotteita pannaan pari vk päivittäin, ja se riittää tekemään hiekkalaatikosta kissan mielestä vastenmielisen hajuisen. IHMISEN nenään karkote ei haise, eivät ainakaan kaikki merkit (meillä esim. on jotain Emedo tai Emendo -merkkistä, joka tuoksuu sitruunalle eli miellyttävälle ihmisen mielestä) ja karkote on täysin myrkytöntä.
Maksaa se juu kympin, mutta mieti itse, mikä on helpompi vaihtoehto, jatkaa hedelmätöntä riitelyä, tappaa viaton luontokappale vai ostaa kympin karkote?
Olen toki samaa mieltä kanssasi siitä, että kissoja vapaana pitävät isännät ovat vastuuttomia paskapäitä, jotka kerjäävät lemmikilleen auton alle jäämistä ja vaarantavat kulmakunnan pikkulasten terveyden. Kissojen paskasta voi lapset saada ties mitä loisia ja bakteereja. Hyi YÖKS.
Puhees alkaa jo olla aikamoista touhua = provon merkki.
Tiedän että kissa on syytön sen takia mä niitä paksoja viime kesän keräsinkin ja paskojen palautus ehdotus tuli lasten suusta ja kun niitä paskoja oon tässä useemman kerran keräillyt niin ajattelin että miksei vois palauttaa, kun kerran puhe ei mene perille.
Karkote oli hyvä ajatus koska kantta en halua ostaa siitäkään syystä että meidän takapiha on aidattu ja lapset saavat siellä vapaasti leikkiä ja en jaksais aina mennä availeen aj sulkeen kantta vaan siksi että naapurin kissa ei pasko sinne.
Alkoi vaan enemmän ärsyttään tällä palstalla ja keskustelussa se että joku pässi huutaa sairaaksi ja syyllistää mua siitä kun en osa/tee kantta naapurin kissan vuoksi. Tiedän että tollasilla ihmisillä ei paljon päässä liiku muuta kuin sitä kissan kusta mutta sai kyllä ärsytyksen nousemaan huippuunsa.
Kokeilen tuota E:llä alkavaa karkoitetta, toivotaan että tehoaa.
ap
miten osalle kissan paska hiekkalaatikossa ei ole mikään iso juttu. Miten olisi jos joku naapuri kävisi itse vääntämässä tortun hiekkojen sekaan??
Minun ehdotus on myös tuo loukku, sitten kuljetus landelle ja nirri pois. Kaupungissa ei kandee alkaa räiskimään. Menee luvat tussarista. Luontoon kattia ei kannata päästää, on aika peto näin "kesäaikaan".
Et sä ap mitään syytettä saa sanot sille naapurille ettet säkään vahdi lapsias kun ei naapurikaan vahdi kissaansa! Jämpti on näin.
t. yhden paskojan omistaja
Valitettavasti ne ovat tehottomia. Mutta kokeile hiuslakkaa: suihkuta sitä kissan naamalle. Yleensä jo kerta riittää.
Päässä joka haukkuu ap:ta sairaaksi?? uskomaton ääliö.
Mäkään en tajua miten suurinta osaa ei ollenkaan kiinosta kissan paskominen vaan kiinostavampaa on haukkua ap:ta hulluksi..
Voi perse mitä idiootti porukkaa.
lasten ei oikeastaan kuulu olla ulkona yksin ilman aikuista. Joten jos he ovat tehneet jotain pahaa niin sinä olet vastuussa
Kissa taas saa olla ulkona yksin
lasten ei oikeastaan kuulu olla ulkona yksin ilman aikuista. Joten jos he ovat tehneet jotain pahaa niin sinä olet vastuussa
Kissa taas saa olla ulkona yksin
Kissankaan ei kuulu olla kaupunki alueella ilman valvontaa paskomassa toisten pihoihin vai kuuluuko???
Lapset taas saavat olla omalla aidatulla pihallaan jos minä olen sen turvalliseksi katsonut. Ja eivät ole tehneet mitään pahaa.
Joten älä sinä mussuta siellä.
Niitä paskoja ei kyllä nakata takaisin, mutta sano sille naapurille, että niiden kissalla ei ole mitään asiaa teidän pihalle.
Ei kannata ampua kissaa.
Sullo se pussiin ja nakkaa järveen.
No ei vaiskaan, mutta kahjoja olette kumpikin.
Erittäin asiatonta sekoittaa lapset tähän.
mä olen SANONUT sille naapurille NMILJOONA kertaa asiasta, ei auta!!Mä oon siivonnu niitä paskoja viime kesästä ei oikeen nappaa siivota toisen lemmikin paskoja tätäkin kesää.
Meillä myös lapsia inhottaa kun aina pitää eka pestä lelut ja muut ennen kun niillä voi leikkiä (minä pesen).
En tosiaan pakota lapsia niitä paskoja sinne viemään mutta kun itse tulivat kysyyn niin sanoin että saa palauttaa naapuriin ja naurua pidätellen ne sinne veivät ja saavat viedä jatkossakin. Tosin nyt vaan heittävät meidän rajalta ne sinne.
Ei kannata juu ampua kissaa muttei kohta jää muuta vaihtoehtoa, pitsi tuo loukku ja arvaa kympi on helpompaa kuula päähän nvai loukun haku-vuokraus-palautus..
rapsahtaa eläinrääkkäyssyyte. Että onko se sitten sen arvoista?
Karvaisten paskaperseiden omistajat täällä haukkuvat. Turhaan.
..paskojen palauttaminen on hyvä ajatus, mutta se olisi kannattanut tehdä paljon näyttävämmin ja vähemmän ärsyttävällä tavalla. Esimerkiksi pakkaamalla kauniiseen, lahjapaperilla päällystettyyn ja rusetilla varustettuun laatikkoon hiekka+paskat ja jättämällä heidän ovelleen herttaisen kirjekuoren kanssa.
Kirjeessä mielellään kuva myös hiekkalaatikkoon paskovasta kissasta ja vihjaus, että mikäli eläin ei lakkaa pitämästä lasten leikkipaikkaa vessanaan, teidän perheenne siirtyy käyttämään naapurin terassia huussina.
aletaan sitten kissan paskomista käsittelemään. Sanot, että hiekka on pilalla ja tartuntariski on.