Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 10-vuotias lähteä vielä virpomaan?

Vierailija
01.04.2012 |

Vai onko hän jo liian vanha?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuun ja vitsoihin on panostettu.

Vierailija
2/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kun olin vikan kerran virpomassa:) Siskonpoika on nyt 10v ja virpoo vielä tänä vuonna ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän mielestä jo liian iso. Mutta jos oven taakse tulee iso lapsi, ei se mua haittaa, mutta omani ei tosiaan enää koe juttua omakseen. Ei kyllä mennyt enää viime vuonnakaan.

Vierailija
4/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 11-12v on liian iso.

Vierailija
5/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuun ja vitsoihin on panostettu.

Vitsta on tehty ihan kivasti. Ei ne mittään taideteoksia ole, mutta yhtenäkään vuonna meiltä ei ole saanut lähteä virpomaan "yhdellä sulalla koristellulla" vitsalla. Myös vanhat mekot, essut ja huivit puetaan. Poskiin laitetaan punaa ja paljon pisamia.

AP

Vierailija
6/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös 11v voi, jos auun on panostettu ja on nätit vitsat.

Eli EI voi, jos on ilman asua ja vitsoja kerjuulla, mut kyl minä antaisin palkkion jos olisi panostanut hommaan.

12v alkaa olla jo turhan vanha siihen, ylipäätäänki 11-12v on siin rajoilla kun jotkut tuppaa olee niin "teinimäisiä" jo siin iässä et heit saattaa luulla vanhemmiksikin eikä siksi edes halua antaa mitää.

Itse virvoin vielä 11½vuotiaana, mutta olin muutenki tosi lapsellinen ikäsekseni ja vielä pitkään ton jälkeenki. Vikalla virvonta kerralla huomas et homma ei enää tuntunu ihan luontevalta ja ihmiset kadulla katto pahasti...

t. vuosimallia -91

Vierailija
7/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäsluokkalainen on viel ihan ok ja sitä isommatkin jos menee esim. pikkusisaren kanssa. Ja riippuu siitäkin, käykö virpomassa vain lähinaapurit vai virpooko tuntemattomissa taloissa.

Vierailija
8/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei enää mene. Keskimmäinen oli viimeistä kertaa 12v:na, vanhin taisi olla 11v:na.

Vierailija
9/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassu ajatus, että 10-vuotiaan pitäisi olla liian iso tällaiseen "leikkiin".

Minusta on mukava, että USASSA aikuisetkin pukeutuvat lapsia varten Halloweenina, heitä vastaanottamaan.

Vierailija
10/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vanhemmat ovat jo murrosikäisiä, eikä siihen enää sovi virpominen.

Vierailija
11/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi!

Vierailija
12/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(rv34+5 ja kaksoset tulossa)

viime vuonna kierrettiin kahdestaan 13 paikkaa