Pakkanen kiristyy jatkuvasti 2026, kaikki EU ilmastomaksut seis ja jo maksetut valtavat EU ilmastomaksut takaisin suomalaisten tileille.
Otetaan asiasta kansanäänestys ketkä kannattavat? Saadaan suomalaisten talous pelastettua.
Kommentit (22)
Ääliö , talvella on kylmää! Muuta takaisin sinne iraniin
Jokusen vuoden päästä voi Suomessa olla pakkasta ympäri vuoden 50 astetta. Siinäpä uit kesällä kesämökillä jäätyneessä järvessä ja viljelet peltoja.
Pakkasta ympäri vuoden 50 astetta ei ole kiva.
Suomalaisten tileille? Ei mun tililtä ole maksettu yhtään ilmastomaksua minnekään.
80% suomalaisista äänestää maksujen palauttamisen puolesta heti
Vierailija kirjoitti:
Ilmastorahastus on ollut rohkea rahastuskeino rahastaa tietämättömiä.
Ahaa, ilmankos aloittaja on katkera. Häneltä on siis rahastettu.
on usko loppunu jo bill gatesilläkin. teki paremman tilin rokoteilla ku ilmasto hömpällä. se on muuten nimenny firmansa peeniksensä mukaan microsoft
Kapina ja vastarinta rahastavaa eliittiä vastaan ennen kuin on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
maksaisko nato vielä jotain meille?
Taitaa olla niin, että me maksetaan.
Olen luovuttanut jo kauan sitten. Ei jaksa selittää persulle mikä on säätilan ja ilmastonmuutoksen ero. Antaa olla koska kyllä se sitten selviää tyhmemmillekin aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen luovuttanut jo kauan sitten. Ei jaksa selittää persulle mikä on säätilan ja ilmastonmuutoksen ero. Antaa olla koska kyllä se sitten selviää tyhmemmillekin aikanaan.
ajasta tässä onkin kyse. eikö sen merenkin pitäny nousta jo ? selitä se mulle
Ilmastonlämpeneminenhän on jo haudattu, kun huomattu että ei niin ole tapahtumassa. Uusin keksintöhän onkin ilmastoviileneminen.
Jos kaikki lopettavat kaiken maksamisen sähköstä ensi viikolla niin Suomen valtion on turvattava kansalaisten sähkön saanti silti vaikka armeijan turvin jos sähköyhtiöt yrittävät katkaista sähköjä.
uskooko tähän kukaan muu kun peruskoulun kesken jättäneet autistit ?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki lopettavat kaiken maksamisen sähköstä ensi viikolla niin Suomen valtion on turvattava kansalaisten sähkön saanti silti vaikka armeijan turvin jos sähköyhtiöt yrittävät katkaista sähköjä.
Suunnitelma kuulostaa todella hienolta, enpä itse olisi keksinyt mitään näin nerokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnitelma kuulostaa todella hienolta, enpä itse olisi keksinyt mitään näin nerokasta.
jäädytkö mielummin kotiis ja suojelet riistäjääs ? jossain kohtaa se selkä katkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ajasta tässä onkin kyse. eikö sen merenkin pitäny nousta jo ? selitä se mulle
Eri. Aiheesta löytyy kyllä oikeaa tietoa, mutta sitä ei ole siellä teikäläisten huuhaa julkaisuissa.
Vierailija kirjoitti:
OI VIISAS,KERRO NY.
maksaisko nato vielä jotain meille?