Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kasvaako jalan koko muka raskaana ollessa..

Vierailija
17.04.2012 |

tai raskauden/raskauksien jälkeen??

Mitä v*ttua ......... *piip* *piip*

Eikö sen pitäis vaan vaikuttaa niinku just niihin kohtiin missä konkreettisesti se raskaus näkyy eli rinnat, vatsa, alapää (hiukset?)

Joten miten se nyt vielä voi jalkoihin liittyä... :O tai niin oon kuullu jostain liekkö perätöntä sit, kertokaa te

Mulla on just nyt sopiva 38 ei kiitti isompaa jalkaa!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkani ei kasvanut vaan levisi hiukan. Kengän kokoni on nyt 38,5 ja joudun aina metsästämään varsinkin kauniita juhlakenkiä leveään jalkaani. Kolmas raskaus ei enää vaikuttanut jalkaani mitenkään.

Vierailija
42/43 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hormoonit myös vaikuttaa, kun siteet pehmenee niin siinä on yhteisvaikutusta kerrakseen. Jalka on kovalla vastuksella raskausajan. Eikä kaikki liiku yhtä paljoa. Osa tekee siistiä sisätyötä ja osa liikkuu enempi kuin toiset.

Mutta niinkuin kaikkeen palautumiseen niin liikkuminen auttaa, ei se jää pysyväksi olotilaksi jos varvastelee. Kyllähän kiinattaretkin joskus on saaneet pienet sipposet jalat kun jalkoja toiseen suuntaan puristaa.

Minulla on jalka palautunut 5 lapsen jälkeenkin kun muistaa varvastella.

Kiloja raskausaikana +20 kiloa, paljon jaloilla seisomista ja kävelyä. Jalat on lättänöitynyt mutta on myös palautunut kun reenannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kasvoi 41 -> 43. kyllä vituttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan