Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti lastenvaunuilu Hulluilla päivillä kielletään.

Vierailija
17.04.2012 |

Kaikkien asiakkaiden viihtyvyyden kannalta on paras että kuumissaan rääkyvät kakarat ja hyökkäysvaunut jätetään kotiin jos mamma aikoo Hullujen päivien tarjontaan tutustua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt hp-kuvastosta mitään kiinnostavaa, mutta taidan sinun vuoksesi mennä sinne vaunujen kanssa pyörimään.

Itse en ole siinä hälinässä koskaan huomannut huutavia lapsia ja tungoksessa tielläni on ollut huomattavasti useampi muu kuin lastenvaunumamma.

Höllää vähän vannetta.

Vierailija
2/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt hp-kuvastosta mitään kiinnostavaa, mutta taidan sinun vuoksesi mennä sinne vaunujen kanssa pyörimään. Itse en ole siinä hälinässä koskaan huomannut huutavia lapsia ja tungoksessa tielläni on ollut huomattavasti useampi muu kuin lastenvaunumamma. Höllää vähän vannetta.

Eikä mulla onneksi ole lastenvaateosastolta mitään ostettavaa, tuki rauhassa ruman kakarasi kanssa tiet hyökkäysvaunuillasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mummoille, papoille ja muille vajaakuntoisille pitäisi laittaa porttari aaamuihin, ruokatuntiaikaan ja klo 16 jälkeen, hehän ehtivät käydä siellä päiväsaikaankin.

Vierailija
4/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mummoille, papoille ja muille vajaakuntoisille pitäisi laittaa porttari aaamuihin, ruokatuntiaikaan ja klo 16 jälkeen, hehän ehtivät käydä siellä päiväsaikaankin.

ja kaikille ärsyttäville niuhoille kans

sekä niille jotka eivät ymmärrä väistää minua jos lähestyn samaa hyllyä minkä luona he seisoskelevat.

Vierailija
5/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jonkun mamman ärhentely ei tee stockasta asiakasvastaista.

Olisihan se nyt täysin hullua kieltää kokonaiselta asiakasryhmältä ostokset.

Huonosti käyttäytyvät ja lapsia pelottelevat henkilöt sieltä kyllä saa poistaa ihan luvan kanssa.

Kaikkein hauskinta tässä on kuitenkin se, että joku ottaa henkilökohtaisena loukkauksena sen, että joku on hänen tiellään hulluilla päivillä.

Minä en käy Stockalla silloin, koska siellä on liikaa vihaisia ämmiä. Lastenvaunut eivät hairitse.

Vierailija
6/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy kyllä ottaa ostoskärryt (vaikka niitä en vähäisille ostoksilleni tarvitsekaan) että voin tukkia tiesi niillä ;)

Vierailija
7/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 16 jälkeen sallittu vain omilla jaloillaan kulkeville terveille aikuisille. Hidastelijoille häätö ja porttikielto.

Vierailija
8/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä sitä taas nähdään millasta porukkaa kehäkolmosen sisäpuolella asuu...

Vierailija
9/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selventäisitkö väittämääsi.

tässä sitä taas nähdään millasta porukkaa kehäkolmosen sisäpuolella asuu...

Vierailija
10/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele nimivalintaa nuille päiville.

En muutenkaan tykkää käydä kaupassa ruuhka-aikaan.

Vierailija
11/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt hp-kuvastosta mitään kiinnostavaa, mutta taidan sinun vuoksesi mennä sinne vaunujen kanssa pyörimään. Itse en ole siinä hälinässä koskaan huomannut huutavia lapsia ja tungoksessa tielläni on ollut huomattavasti useampi muu kuin lastenvaunumamma. Höllää vähän vannetta.

Tunge vaan hulliksille, pelottelen pentujasi. Eikä mulla onneksi ole lastenvaateosastolta mitään ostettavaa, tuki rauhassa ruman kakarasi kanssa tiet hyökkäysvaunuillasi.

Aina oppii jotain uutta!

Vierailija
12/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

porttikieltoa alle 18-vuotiaille, yli 60-vuotiaille, lastenvaunuille, rollaattoreille, repuille, kireille nelikymppisille uranaisille, suupalteille kännykkään huutelijoille, köyhille, rikkaille (etten olisi kade) ja erityisesti nokkaville myyjille.

Mahtaa Stokka myydä hyvin näiden hullarien aikana...

Kyseessä on ap kauppa. Joku ottaa ostosten tekemisen nyt vähän turhan vakavasti ehkä.

Vierailija
13/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne hullut päivät sitten on? Olen hoitovapaalla ja voisin kivasti mennä sinne taaperon kanssa tappamaan aikaa. Kaupassa on hauska, kun pikkainen kävelee jo itse siinä rattaiden vieressä. Aika leveesti ja hitaastihan me edetään, mutta ollaan NIIN söpöjä. Ja välillä tulee tietty kakka tai itku tai molemmat :D

Helsingin keskustan stokkahan se oli, vai kuin ap? Millon oot menossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä