Kuinka moni ajelisi itseään posliiniksi jos...??
Että mies tykkää ettei tarvitse olla silopillu ja muutenkin olisi normi, että alapäässä olisi karvat?
Kuinka moni nyhtäisi päivästä toiseen itseään jos olettamus olisi, että karvat siellä alhaalla on syytä olla? (kuten nyt normaalisti onkin)
Kommentit (107)
Eihän tuossa iässä tullut mieleenkään ajella karvani miellyttääkseen poikia/miehiä. Itse aloitin 15v riparileirillä kun huomasin lähes kaikkien sitä tekevän. Nyt olen 38 ja edelleen en halua kasvattaa karvaa sinne alakertaan((
No mää parturoin vaikka mies ei välitäkkään silopillusta. Muutaman vuoden olen sokeroinut nyt, reilun kolmion jätän olen siis puolibroileri.
Ennen jätin siihen kummulle pienen kolmion tai tupsun kun kävin sokeroinnissa. Sitten viime keväänä kosmetologin vinkistä kokeilin kokonaan paljasta, eli kaikki pois tyyliä. Siihen jäin koukkuun ja oli koko raskauden ajan sekä synnytyksen jälkeenkin olen halunnut täysin sileän alapääni olevan.
Eihän tuo sheivaus parin päivän välein vie kun 1-2 min suihkussa käydessä. Iho kestää sen hyvin kun laitan iltaisin perusvoidetta ja en pidä tiukkoja alkkareita.
Onneksi tässäkin on valinnanvapaus kuten vaikka hiustenpituudessa. Jotkut tykkää pidemmästä ja jotkut lyhyemmästä eikä aina mieheltä kysytä tätäkään. En ajele vaan epiloin ja nypin pinseteillä alapäänkarvat . Ja kaikki on tullut jo tavaksi ottaa pois.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2012 klo 08:35"]
Että mies tykkää ettei tarvitse olla silopillu ja muutenkin olisi normi, että alapäässä olisi karvat?
Kuinka moni nyhtäisi päivästä toiseen itseään jos olettamus olisi, että karvat siellä alhaalla on syytä olla? (kuten nyt normaalisti onkin)
[/quote] Minä.Olet säälittävä kuvitellessasi että muutkin laillasi elävät miestä miellyttäälseen.
Nämä jotka sanovat pedofiileiksi miehiä, ketkä tykkää posliinista, vain koska itse ajattelevat naiset silloin lapsen oloisiksi. Taitavat itse olla aika sairaita kun lapsia miettivät alasti.
En todellakaan ajelisi jos tämä kelpaisi, mutta mulla ei ole mitään tuuheaa retropuskaa vaan harva vaalea karva siellä sun täällä.
Jos tämä tulisi muotiin niin ilomielin lakkaisin raakkaamisen, mutta sitä päivää ei kannattane ihmeemmin odotella.
Olin posliini jo ennen mieheni tapaamista koska aloitin melko nuorena hoitamaan karvat pois. En mitenkään hyväksy edelleenkään karvoja itsessäni joten tämä ei ole miehen aikaan saannos. Hän ei ole kylläkään koskaan pyytänyt kasvattamaan niitä karvojani (hyi!)
tällainenko on aikuisen naisen toosa?
<a href="http://kuvaton.com/k/Yvrc.jpg" alt="http://kuvaton.com/k/Yvrc.jpg">http://kuvaton.com/k/Yvrc.jpg</a>
tällainen on aikuisen naisen karvaton pimpsa.
Kyllä minustakin broileripillu on likaisempi kun pillu karvoineen
karvat jotenkin suojaavat ihoa likaantumasta ja tekevät siitä siitimmän oloisen likaisenakin
partakin on paljon puhtaampi kuin ajettu leuka.
Olin nuorempana posliini ja totuin siihen . Sitten oli se "pikku-tupsu-vaihe" ehkä 7-8v, ja nyt taas palasin kaikkipois tyyliin. Vahaus ja sokerointi kosmetologilla on olleet peruskeinot jolla saa näpyttömän siistin ihon pitkään.
Olen muutaman kuvan sattunut joskus netissä näkemään ja ei kiitos itselleni sellaista. Minusta karvat kaunistaa, niin alapäässä kuin yläpäässäkin.
en tykkää, kutisee ja nipistelee heti seuraavana päivänä. Siistin kyllä. Mies tykkää että on karvaa.. hänelle posliinipillusta tulee mieleen joku pikkutyttö..
se mahdollinen pedofiilikandidaatti on miehenäs. Meillä molemmat ajelee karvansa eikä kumpikaan ole koskaan maininnut mistään pikkutytöistä tai pikkupojista.
Mitäs jos sulta ajeltais alapää vaikka jonkun kohdunlaskeumaleikkauksen takia (juu kato sillain tehdään), niin kotiuduttuas sun täytyis pitää toosas visusti mieheltäs piilossa ettei se vaan ajattele sitä pikkutytön pimpsaks!
Mulla on vielä lisäks siitä ihana mies että se tietää että olen 35 vuotias lastensa äiti, eikä erehdy luulemaan karvojen puutteesta tai muusta johtuen lapseksi.
enkä ajele, ellen itse haluaisi.
Toistaiseksi en ole halunnut. Eikä muuten miehenikään halua, että alapääni olisi karvaton.
Mun mielestä on aivan normaalia ihmisillä alapään karvoitukset. Kainalokarvani ajelen, koska hikoan herkästi ja hiki haisee vähemmän karvattomana.
karvattomana? No kuule ihan samanlailla se pimpsa haisee vähemmän karvattomana! Tämä on fakta.
Sitten viime keväänä työkavereiden kanssa oli kylpylämatka ja siellä silmäni avautuivat tähän karvojen poistoon. Molemmat läheiset (keski-ikäiset ja pienet lapset heilläkin) työkaverit olivat ajelleet kaiken karvan pois sieltä alapäästä. Myös siellä kylpylässä muilla niukka tai- ei mitään malli oli suosituin. Sitten vaan mieheni mieliksikin ajelin karvani ja teen säännöllisesti vieläkin kun tykkään olla ilman.
Olipas huonosti muotoiltu aloitus, oli vaikea ymmärtää mitä ap edes kysyi.
Mutta mitä tulee joidenkin mielipiteeseen täällä, että ihan sama mitä mies toivoo: MITÄ IHMEEN PAHAA ON SIINÄ, ETTÄ TEKEE JOTAIN PUOLISONSA MIELIKSI?
Jos nyt ei itse niin välittäisi olla posliini, niin mikä ihme on niin vaikeaa olla sitä puolison mieliksi? Kyllä minäkin miehenä teen asioita naiseni mieliksi.
Olipas huonosti muotoiltu aloitus, oli vaikea ymmärtää mitä ap edes kysyi. Mutta mitä tulee joidenkin mielipiteeseen täällä, että ihan sama mitä mies toivoo: MITÄ IHMEEN PAHAA ON SIINÄ, ETTÄ TEKEE JOTAIN PUOLISONSA MIELIKSI? Jos nyt ei itse niin välittäisi olla posliini, niin mikä ihme on niin vaikeaa olla sitä puolison mieliksi? Kyllä minäkin miehenä teen asioita naiseni mieliksi.
Tekee jotain? On se nyt vähän enemmän kuin joku leivän voitelu jos vuodesta toiseen hinkkaa pilluaan metalliterillä vasten tahtoaan jotta MIEHELLE kelpaa.
Heittäkää ny vittu ne barbien ihannoitsijat mäkeen ;)
No mä ajelin itseni posliiniksi jo 16-vuotiaana. Miehestä ei ollut tietoakaan. Ja aion ajaa itseni vielä posliiniksi 4-kymppisenäkin, siitäkin eteenpäin, jos mua huvittaa. Ihan yks ja se sama mitä mies haluaa.