Kuinka moni ajelisi itseään posliiniksi jos...??
Että mies tykkää ettei tarvitse olla silopillu ja muutenkin olisi normi, että alapäässä olisi karvat?
Kuinka moni nyhtäisi päivästä toiseen itseään jos olettamus olisi, että karvat siellä alhaalla on syytä olla? (kuten nyt normaalisti onkin)
Kommentit (107)
karvat takaisin, en suostunut. Ja ihan vain siitä syystä, että mä en tykkää karvoista. Mä tykkään olla karvaton, olo on paljon puhtaampi.
Minä olen ajellut jo 15 vuotta, eikä todellakaan ole ollut miehen tahto =)
Tosin tiedän kyllä ettei mieheni tykkää mistään rämemajavista, joten ihan win-win tilanne. :)
koska olen koko ajan ajatellut, että alapäässä on karvojen syytäkin olla.
Miesten nyt vaan on minun mielestäni siihen tyytyminen , että aikuisella naisella on karvoja. Muunlaiset vaateet herättäisivät epäilyn pedofiiliista.
Minä taidan olla sellainen "muodin mukaan" menijä:) Tosin onko poslari ees missään muodissa.. Mut siis jos olis tosi cool omata pöheikkö niin saattaisin kasvattaa!
Minä taidan olla sellainen "muodin mukaan" menijä:) Tosin onko poslari ees missään muodissa.. Mut siis jos olis tosi cool omata pöheikkö niin saattaisin kasvattaa!
antiikin kreikan ajoista ja tietyissä kulttuureissa karvattomuus on itsestään selvyys esim. muslimeilla.
No pöheikkö on "muotia" nyt, toki se aina on kauniimpi luonnollisena kuin sillee "iso 8-v tyttö"-lookissa.
Silloin on joku pieni ylhäistö ajellut karvoja, ei muut. Mutta kaikkihan me nykyään Prinsessoja ollaan:
antiikin kreikan ajoista ja tietyissä kulttuureissa karvattomuus on itsestään selvyys esim. muslimeilla.
Nyt jumankauta ihan oikeesti! Pää ois sieltä perseestä! Alkaa ihan oikeasti kyrsimään, noin typerät argumentoinnit. Jos jonkun mielestä aikuisen naisen kroppa muistuttaa 10 neliösentin karvojenpoistamisen takia lapselta niin on vikaa päässä. Samalla logiikalla jos nainen leikkaa hiukset lyhyiksi se muistuttaa miestä tai jos nainen ei leikkaa säärikarvojaan. Tai jos nainen sitä tai nainen tätä. Hitto että nyppii! Ja mä olen ajellut kaikki pois myös jo 15 vuotta, samoin kuin kainaloista, ja ajan jatkossakin. Mulle on aivan sama mitä kukaan on mieltä asiasta. Minä en karvoista tykkää muualla kuin mun päässäni, ja jos mulla olis ylimääräistä rahaa niin mä laseroisin ne kokonaan pois.
Miksi miehen mielipide vaikuttaisi asiaan mitenkään? Ne ovat minun karvojani/karvattomuuttani ja minä itse päätän niistä hygienian, mukavuuden, mielihalujeni mukaan. Mies voi toki toivoa minulta jonkinlaista käytöstä mutta minä itse päätän omasta ruumiistani.
Voi vittu tää on aina yhtä naurettavaa :D Kuinka monta kertaa teille urpoille on jo mainittu, että sama se on kainalo ja säärikarvoissa, viiksissä jne..
Posliini olen, ei miestä. Karvoja en enää kasvata. Ja ai niin, aina vähemmän ja vähemmän niitä ajella tarttee, mitä kauemmin on poslarina ollut :)
Miksi miehen mielipide vaikuttaisi asiaan mitenkään? Ne ovat minun karvojani/karvattomuuttani ja minä itse päätän niistä hygienian, mukavuuden, mielihalujeni mukaan. Mies voi toki toivoa minulta jonkinlaista käytöstä mutta minä itse päätän omasta ruumiistani.
No eiköhän aika yleinen (harhaluulo) ole, että hyi yök, joutuuko mies nuolemaan jotain pöheikköä ja varsinkin teineillä on ihan salettiin kauheet paineet etteikö se mun Nico-Petteri haluakaan mua jos pillussa on jotain yök-karvoja.
No pöheikkö on "muotia" nyt, toki se aina on kauniimpi luonnollisena kuin sillee "iso 8-v tyttö"-lookissa.
No huoh.
Entä jos mies ajaa posliiniksi itsensä, näyttääkö aikuinen mieskin silloin pikkupojalta?
Niin huono argumentti.
Perustelepa mihin nykyään niitä alapään karvoja sitten tarvitaan?
Ja luonnollisuusargumentti on myös huono.
Onko sitten myös kulmakarvasi luonnon tilassa, kenties sääret ja kainalot myös?
Meikkaatko, käytätkö suihkusaippuaa? Ajaako miehesi partaansa?
En ajele karvoja, koska omat karvani kasvavat sisäänpäin ja tuloksena on punoittavia ja kutisevia näppyjä, eikä todellakaan mikään kaunis näky. Jotenkin kestän bikinirajojen siistimisen uimaan mennessä, joskin sekin aiheuttaa aina parin päivän päästä sietämättömän kutinan. Miehen on nyt tyytyminen vain tähän.
Miesten nyt vaan on minun mielestäni siihen tyytyminen , että aikuisella naisella on karvoja. Muunlaiset vaateet herättäisivät epäilyn pedofiiliista.
Naisen ja pikkutytön pimpsat eroavat toisistaan muutenkin kuin karvoituksella.
Jotenkin todella sairasta ajattelua.
Naisen ja pikkutytön pimpsat eroavat toisistaan muutenkin kuin karvoituksella.
Jotenkin todella sairasta ajattelua.
"Kyllä, siksi ne saakin näyttää erilaisilta"
Ja ilman karvojako ne ei muka näytä erilaisilta?
sitäpaitsi karvat ovat luotu suojaamaan arkoja limakalvoja, enkä ikinä ryhtyisi posliinia haluavan miehen kanssa mihinkään, enkä laskisi sellaista tyttärieni lähelle.
Entä jos mies ajaa posliiniksi itsensä, näyttääkö aikuinen mieskin silloin pikkupojalta? Niin huono argumentti. Perustelepa mihin nykyään niitä alapään karvoja sitten tarvitaan? Ja luonnollisuusargumentti on myös huono. Onko sitten myös kulmakarvasi luonnon tilassa, kenties sääret ja kainalot myös? Meikkaatko, käytätkö suihkusaippuaa? Ajaako miehesi partaansa?
No niitä tarvitaan siihen, että ne parantavat alapään luonnollista tuuletusta ja suojaavat sitä muutenkin. Eli asia on juuri toisin kuin väitetään, että nahkabroileripillu on puhdas ja siisti.
Kyllä, kulmakarvat saavat olla myös, ne pari karva jotka on nenävarressa tai ohimolla, voi nypätä pois. Jos posliinivillitystä jatketaan päähän niin ripset ja kulmatkarvat vittuun kanssa! Niihin kertyy ällöä likaa ja rääppää!
Kyllä, mies näyttää vähän enemmän pojalta posliinina, varsinkin jos on pieni ja vaalea muna.
Samaten, nainen näyttää enemmän tytöltä jos ei ole pillukarvoja.
tällainenko on aikuisen naisen toosa?
http://kuvaton.com/k/Yvrc.jpg
miehen tahto =)