Kuinka moni ajelisi itseään posliiniksi jos...??
Että mies tykkää ettei tarvitse olla silopillu ja muutenkin olisi normi, että alapäässä olisi karvat?
Kuinka moni nyhtäisi päivästä toiseen itseään jos olettamus olisi, että karvat siellä alhaalla on syytä olla? (kuten nyt normaalisti onkin)
Kommentit (107)
koska olen koko ajan ajatellut, että alapäässä on karvojen syytäkin olla. Miesten nyt vaan on minun mielestäni siihen tyytyminen , että aikuisella naisella on karvoja. Muunlaiset vaateet herättäisivät epäilyn pedofiiliista.
sitäpaitsi karvat ovat luotu suojaamaan arkoja limakalvoja, enkä ikinä ryhtyisi posliinia haluavan miehen kanssa mihinkään, enkä laskisi sellaista tyttärieni lähelle.
Ainakin silloin luola-aikoina ne lämmittivät ja suojasivat ehkä roskia menemästä emättimeen? Vaikka häpyhuulet sen tehtävän mulla tekee kun ei ole ollut karvan karvaa vuosiin.
Toki tykkään olla puhdas ja saada mieheltä tai naiselta suuseksiä. Ei tarvitse olla poslari mutta en kyllä ime enkä nuole miestä enkä naista jos on liian pitkät karvat. Yök. Hammaslankaa kun minulta löytyy kaapistakin. Kyllä nuo tuheropillut/kullit haisee nopeammin ja useammin pahalle kuin poslarit, kuka haluaa oikeasti suuhunsa mitään hieltä ja pissalta haisevaa hammaslankaa?
Itselläni ei pahemmin edes kasva karvat (lääkitys tuhonnut karvan kasvua kaikkialla muualla paitsi päässä) joten ei ole sinänsä mitään merkitystä mitä mies haluaa kun korkeintaan pari karvaa kasvaisi siellä täällä. Mutta sanoisin, että kuuluu toisen ihmisen kunnioittamiseen edes vähän siistiä alapää ettei toisen tarvitse suuseksin aikana jatkuvasti tehdä ääntä pthy pthy, luulisi halujenkin katoavan..
Toki tykkään olla puhdas ja saada mieheltä tai naiselta suuseksiä. Ei tarvitse olla poslari mutta en kyllä ime enkä nuole miestä enkä naista jos on liian pitkät karvat. Yök. Hammaslankaa kun minulta löytyy kaapistakin. Kyllä nuo tuheropillut/kullit haisee nopeammin ja useammin pahalle kuin poslarit, kuka haluaa oikeasti suuhunsa mitään hieltä ja pissalta haisevaa hammaslankaa?
Itselläni ei pahemmin edes kasva karvat (lääkitys tuhonnut karvan kasvua kaikkialla muualla paitsi päässä) joten ei ole sinänsä mitään merkitystä mitä mies haluaa kun korkeintaan pari karvaa kasvaisi siellä täällä. Mutta sanoisin, että kuuluu toisen ihmisen kunnioittamiseen edes vähän siistiä alapää ettei toisen tarvitse suuseksin aikana jatkuvasti tehdä ääntä pthy pthy, luulisi halujenkin katoavan..
Niin, ei sitten tullut mieleen että kaikki eivät muutenkaan halua suuseksiä? Siitä oli ihan oma keskustelukin, meitä oli monta.
Niin, ei sitten tullut mieleen että kaikki eivät muutenkaan halua suuseksiä? Siitä oli ihan oma keskustelukin, meitä oli monta.
Täällä ainakin yksi jolle se on vain plussaa jos karvat karkottavat nuolemishalut.
enkä ajele, ellen itse haluaisi.
Toistaiseksi en ole halunnut. Eikä muuten miehenikään halua, että alapääni olisi karvaton.
Mun mielestä on aivan normaalia ihmisillä alapään karvoitukset. Kainalokarvani ajelen, koska hikoan herkästi ja hiki haisee vähemmän karvattomana.
Minun vaimoni on ajellut karvat koko ajan kun ollaan oltu yhdessä ja kyllä se on parasta. Nuoleminenkin jo kiihottaa itseäkin niin paljon, että meinaa laukee nuollessa ;)
Karvat ovat kyllä luotu suojaamaan limakalvoja mutta kyllä se ala pää ilmankin niitä osaa elää kun niitähän ei silloin pienenäkään ollut... Ja oletko huomannut että alapääsi ei kyllä näytä todellakaan samalta kuin silloin kun olit vielä pikkuinen tyttö. Ennen se oli vaalea, rypytön, huulet pitivät klitoriksen piilossa yms. Nyt sinulla on vähän tummentunut, vähän rypistynyt ja klitoriskin on vähän isontunut niin jos niissä näkee saman kaltaisuutta niin olet väärässä enkä osaa kuvitella sitä että mies näkisi siinä pienen tytön alapään millään tavalla.
Hauska lukea kun toiset vastustaa hurjana posiinia :D Olen melkein 50v ja käynyt sokeroinnissa jo vuosia, kaikki pois tyyliin. Aluksi yllätin sillä mieheni, sen jälkeen mieheni on maksanut joka ikisen sokeroinnin ja tekee niin jatkossakin. Suuseksi on automaattisesti miehelleni upeampaa kun ei ole karvoja tiellä, itselleni posliini antaa raikkaan, puhtaan siistin olon, en kasvattaisi karvoja takaisin koskaan!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2012 klo 08:35"]
Että mies tykkää ettei tarvitse olla silopillu ja muutenkin olisi normi, että alapäässä olisi karvat?
Kuinka moni nyhtäisi päivästä toiseen itseään jos olettamus olisi, että karvat siellä alhaalla on syytä olla? (kuten nyt normaalisti onkin)
[/quote]
Minä.
En anna kulloisenkin mupdin saati häpykarvapervojen määrittelemien Normien sanella hyvinvointiini vaikuttavia asioita.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2012 klo 02:50"]
nahat jää raakan väliin.
[/quote]
11 lasta olen synnyttänyt eikä vieläkään ole "lörppiä" jotka ajelusta kärsisivät.
Kaikilla ei ole kaltaisesi värkki.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2012 klo 13:20"
Työssäni huomaan että 90% muslimeista ajelee alapään karvansa.
[/quote]
Jos olisit pätevä "työssäsi" huomaisit, etteivät ajele vaan poistavat muulla tavalla.
Nyt taidat olla vain ammattitaidoton työtön persu luulemassa, että perustelemattomat juttusi uppoavat av-mammojen typerimpään osaan.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2012 klo 19:48"]
Tietenkin on. Ja vielä enemmän on niitä, jotka eivät halua seksiä ollenkaan.
Seksuaalisesti terveet ihmiset ovat kuitenkin eri asia.
En usko hetkeäkään et noin moni olisi aito posliini. Ne "posliinit" joita mä olen nähnyt on ollut enemmänkin punasänkisiä kanan-nahkapilluja.
Ottakaa selvää mitä posliini tarkoittaa.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2012 klo 21:55"]
Minä onneton söin tässä samalla, sai nakata kinkkusämpylän roskiin kun tuon kuvan aukaisi :)
tällainenko on aikuisen naisen toosa? <a href="http://kuvaton.com/k/Yvrc.jpg" alt="http://kuvaton.com/k/Yvrc.jpg">http://kuvaton.com/k/Yvrc.jpg" alt="http://kuvaton.com/k/Yvrc.jpg" alt="http://kuvaton.com/k/Yvrc.jpg">http://kuvaton.com/k/Yvrc.jpg">http://kuvaton.com/k/Yvrc.jpg</a>" alt="http://kuvaton.com/k/Yvrc.jpg</a>">http://kuvaton.com/k/Yvrc.jpg</a>
Hyi hitto!!! Siinäpä kunnon nahkabroileri.
Harva karvakuorrutus tuon ympärille ja Oih, kuinka olisikaan sämpylä maistunut?!
(Tarvitset ammattiapua. Palsta ei todellakaan riitä!)
Jos se miestäni kiihottaisi niin voisin ajella silloin tällöin posliiniksi, mutta koska miehelle on yksi hailee mikä rämemajava on jalkovälissä niin tyydyn vaan siistimiseen. Posliinirömpsä kun ei ole mikään mukavin olotila, jo seuraavana päivänä sänki kutittaa ja pistelee eikä seksikään ole sitten kivaa sängen kanssa. Eikä iho kestä sheivailua joka päivä. Vahat, sokerit ja epiloinnit jätän rohkeammille. Säärien kanssa huonoja kokemuksia epiloinnista ja vahoista niin en todellakaan halua niitä lähellekään römpsääni.
Olen mies, joka ajelee kainalot ja kassit, vaikka se taitaa olla naisellista ja homoa monien mielestä. Jos tällainen nössö perusmies voi tehdä vartalollaan juuri niin kuin itse haluaa, välittämättä tippaakaan muiden mielipiteistä, niin miten ihmeessä se voi teille kaikille naisille olla niin vaikeaa?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2012 klo 09:00"]
Minä taidan olla sellainen "muodin mukaan" menijä:) Tosin onko poslari ees missään muodissa.. Mut siis jos olis tosi cool omata pöheikkö niin saattaisin kasvattaa!
Nythän se valkeni, keitä varten ne naiset itseään ajelevat.:))))
antiikin kreikan ajoista ja tietyissä kulttuureissa karvattomuus on itsestään selvyys esim. muslimeilla.
No mä ajelin itseni posliiniksi jo 16-vuotiaana. Miehestä ei ollut tietoakaan. Ja aion ajaa itseni vielä posliiniksi 4-kymppisenäkin, siitäkin eteenpäin, jos mua huvittaa. Ihan yks ja se sama mitä mies haluaa.
tykkäisin siistiä ihan reippaastikkin mutta kun se karvan takaisin kasvaminen on niin viheliäisen ihmohttavaa pistelee ja kutisee ja tulee niitä ruton näppyjä.. eli mikä siis neuvoksi kun ei ole varaa laseriinkaan mennä.. sokerointi tietystä mutta pitäisi päästä käymään sielläkin säännöllisesti, itse ei huvita edes yrittää mitään vahausta tai muuta..