Olen kaupassa töissä ja tänään yksi mies...
..alkoi niuhottamaan, että kuinka hänen kotimaassaan (jossain etelä-euroopassa) on niin hienosti asiat, että siellä myyjä pakkaa ostokset kassiin. Sitten kun ostokset oli tehty niin ukko kehtasi hetken odottaa, että jos vihje olisi mennyt perille ja tajuaisin pakata hänen ostoksensa.
Ihmiset eivät ilmeisesti ymmmärrä, että myyjä ei ehdi tehdä ylimääräisiä kuten pakata ostoksia.
Kommentit (5)
jouluna on tosiaan ihan kiva, että ne pakkaajat on, mutta noin yleensä en niitä haluaisi, kun ostoksia tehdään useampana kertana viikossa, eikä niitä ole koskaan hirveän paljon. Jotenkin menee henkilökohtaiselle alueelle ne ostokset siinä mielessä, että tekee mieli pakata ihan itse.
Ymmärrän kyllä, että jos ostoksia on ihan hirveästi, niin pakkaaja voisi nopeuttaa toimintaa todella paljon.
tietäisit, että eri maissa on erilaiset käytännöt. Ei tarvitse olla noin herkkis!
Vaan mitäpä kassa mistään tietäisi, kun tuskin niillä palkoilla matkustetaan!
tietäisit, että eri maissa on erilaiset käytännöt. Ei tarvitse olla noin herkkis!
Vaan mitäpä kassa mistään tietäisi, kun tuskin niillä palkoilla matkustetaan!
Saitko tosiaan viestistä sen käsityksen, että ap:n ongelma oli se että hän ei tiennyt eri maissa olevan eri käytäntöjä? Eikös se ongelma kuitenkin ollut se, että mies jäi odottelemaan että ap pakkaisi hänen ostoksensa. Sinun nokkelia sanoja lainatakseni: "tietäisit, että eri maissa on eri käytännöt". Nii-in, myös Suomessa.
Joo, ja sitten tulisi urputusta pakkaajalle, kun tämä ei osaisi pakata tuotteita kasseihin oikealla tavalla. Näkeehän sen jo nyt kaupoissa, kuinka jotkut naiset motkottavat miehilleen, koska nämä pakkaavat muka väärin.
Kyllä ainakin Espanjassa joutuu itse pakkaamaan ostokset ja pussitkin (tai kestokassit) maksaa.
seisomassa kassalla ja tuijottamassa sua. Toivottavasti sait oikein jäätävän kylmän katseen suunnattua häneen.
Mä olen tosin myös sitä mieltä, että kassoilla olis tarpeen pakkaajat. Jouluisin on ihanaa, kun joku pakkaa kassit valmiiksi. Mä inhoan käydä ruokakaupassa ja pyrin käymään kerran viikossa ja niitä ostoksia on aivan tajuttomasti ja jumitan kassan aina. Inhottavaa kaikille osapuolille.