Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väellä muka jotain parempaakin tekemistä kuin istua koneen ääressä? Toivottavasti olette vielä nukkumassa.

Pekka nousi seiskalta.Yritin antaa vetta mukista, mutta ei kelvannu. Keittiössä poika osoitti valokatkaisijaa ja sanoi suunnilleen " laittaa" . Sanoja ei juurikaan muuten oo, mutta tullaisissa tilanteissa saa kyllä äidin ymmärtämään, että noustava on.

Esikoinen mummolassa, mies lähti aamuvarhain Lumijoelle koiranäyttelyyn.Keskimmäinen vielä onneksi nukkuu.Mannapuuro hautuu ja kohta on mentävä Pekalle kaurapuuoa laittamaan, kun ei ite viiti syödä veteen tehtyä mannapuuroa.

Yö meni kohtalaisesti, kun ottaa huomioon, että Pekalla on yskää ja nenä tukossa.

Kiitos toivotuksista!Jospa tuo ilta menis kuitenki ihan hyvin.

Hyvää kotimatkaa matkalaisille ja tervetuloa pinoon!

Hyvää viikonloppua kaikille!

T@hti

Vierailija
2/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen huono yö takana. Nöösä oli varsin tukkoinen. No, jospa tämä tästä.

Nyt pitäisi lähteä kohti Pohjanmaata Nöösän kanssa kaksin. Mies meni aamuvarhaisella raksalle, kun kaveri tuli vetämään sähköputkia tms. Mies tulee ehkä huomenna perässä, kun on kummityttömme synttärijuhlat. Tässä vielä odotan, että vessassa käynnit ihanan rakkoni kanssa harvenisivat, ettei ihan joka puskassa ja huoltoasemalla tartte pysähtyä. Maha on vähän omituinen, toivottavasti menee ohi eikä iske mahatauti. Se olisi hyvin harmillista kummitytölle, joka odottaa meitä juhliinsa.

Lila ja Tiivii: Mukavaa, etten ole ainut näissä vapaissa asuvalinnoissa. ;)

Enkeli: Siunausta!

Hyvää kotimatkaa reissulaisille!

Kaikille jaksua ja voimia. Pitäkäähän pinot pystyssä. =)

-Mimmuli ja Nöösä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleitä matkaasi tähän päivään! Olet ajatuksissamme!

T@hti

Vierailija
4/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh,mikä yö pitkään aikaan. kahteen otteeseen itkua ja huutoa,ääätiiiiii.. ei meinannut millään rauhoittua edes syliin,silmät kiinni vaan poju kiljui.

Vähän epäilen,että meni maha sekaisin,kun annettiin vähän maistaa savusiikaa illalla.tiedän,on tolkuttoman suolaista,mutta ihan muutaman pikkunokareen annoin kun suu ammollaan kärtti kun oltiin syömässä. seitihän on jo todettu sopivaksi. toivottavasti en täysin sekoittanut meidän kaura-latistusta.

mietin tässä että ostaisko jotkut peruskuomurattaat vai matkarattaat,V:n ei ole oikein hyvä noissa yhdistelmissä matkata,valuu kummallisesti alas ja ovat aivan liian painavat reissussa ja vievät koko auton tavaratilan.

Mutta yhdet carinan matkarattaat kesällä jo kärrytrltiin huonossa maastossa pilalle,jalkatuki hajos ja pyörät ei enää pyöri kunnolla vaan viettävät ärsyttävästi aina väärään suuntaan.eli mietin kanattaako ostaa uusia matkarattaita,jos ne kerta meidän käytössä hajoavat.

Oon toisaalta kuullut että gracon matkikset ois ehkä paremmat,ainakin pyörät toimii paremmin.

Antakaapa hyviä vinkkejä!!!

Enkelille enkeleitä matkaan!

tiivii ja pikku-V

Vierailija
5/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidamme suunnata Veetin kanssa kohti lastenklinikkaa. Edelleenkin lämpöä, ei suostu syömään ja itkee koko ajan.

Täällä todella huonosti nukuttu yö takana ja nyt oon aivan väsy.

Enkelille siunausta!

Huomenna ois joulukadun avajaiset. Ei kyllä sinänsä oo yhtään jouluinen ilma kun luntakaan ei yhtään ole. Tahtois hieman lunta maahan. Ajateltiin joulukadun avajaisia mennä katsomaan.

Matkarattaista: Meillä on graco guattro rattaat. Mitään pahaa sanottavaa ei niistä ole. Meillä ne on ollut joka päiväisessä käytössä. Ainoa vaan että ne on aika isot. Helpostihan ne saa kasaa, mutta kasattuinakin ovat aika iso kokoiset.

Nyt Veetiä pukemaan.

Öttis ja Veeti

Vierailija
6/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaiset kuulumiset täältä, kamala yö takana, en saanut nukuttua juuri ollenkaan, poika heräili, mies kääntyili ja uni ei vaan tullut. Nyt väsyttää!!! Illalla menossa kavereiden kanssa vähän juhlimaan, saas nähdä miten mä pysyn hereillä...

Meillä ollut oikea action -aamu:vessasta kuului aamulla kun olin tässä koneella helinää ja poika oli hajoittanut mun kasvoseerumipullon, lasisen sellaisen.... sinne meni kalliit kosteutusseerumit vessanlattialle... :( Oma vika kun olin jättänyt liian lähelle reunaa.

sillävälin kun imuroin vessaa ja niitä lasinsiruja poika oli etsinyt ja saanut käsiinsä maalipensselin ja purkin jolla eilen olin maalannut seinää.... maali oli jo aika kuivunut mutta sai se sillä muutaman valkoisen viivan mattoon ja tuoliin piirretyksi... mä ihmettelinkin kun oli niin hiljaista....

maali oli kodinhoitohuoneessa mutta ovi jäi vahingossa raolleen kun hain imurin sieltä. Tyhmä minä! Ja sitten pestiin ja jynssättiin lattioita...

Tää päivä ei todellalkaan alkanut hyvin mun osalta...

Täytyy vaan todeta että onneksi mulla ei ole tänään testipäivä, menis sekin varmaan vikaan :/

Enkeli, olet tänään ajatuksissani *halaus*

mäkin ilmottaudun yöpaitapäällä ulkona hiippailijoihin. Usein varsinkin ennen kun poika oli pieni vein sen ulos niin että puin vaan toppatakin ja tuulihousut yöpaidan päälle ja talvikengät paljaisiin jalkoihin toivoin ettei kukaan tuttu tuu vastaan.... ;)

matkarattaista en osaa neuvoa, meillä Carenat, noin 99 e tarjouksesta muksutallista lielahdesta. Ihan toimivat hintaisikseen, mutta pyörät voisivat paremminkin kääntyillä... (halvalla ei saa hyvää..)

viikonloppuja, ja tulkaahan pian matkalaiset antamaan kunnon raportti reissusta!

ä+ poju

Vierailija
7/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän poika söi äsken mustaamakkaraa - puolukkasoseella ja maidolla tietysti!

Pienestä se on aloitettava se kotiseutukasvatus...;)

- niin ja tykkäs!

Vierailija
8/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun; Enkeli, voimia tähän päivään. Kuten täällä on jo todettu, olet kyllä tänään, raskaana päivänä meidän kaikkien ajatuksissamme!

Illalla meni töissa vähän yli 23. No, siis normaalisti työaika loppuukin vasta 23 eli ei siis oikeastaan mennyt edes myöhäseen. Pahempaa odotin, kun oli saunailtaporukka saunalla. Olivat kuuliaisia poikia kun kävin sanomassa, että klo 23 pitää olla pihalla. Olivat tasan 23 pois saunalta.

Rauhoitun kotona n. 20 min nauttien yhden siiderin ja sitten nukkumaan. Nukuin kyllä sikeästi. Onni heräsi vähän yli 7. Eli aika hyvä yö. Kerran tais herätä. Illalla ei ollut meinannut nukahtaa.

Aamusta asti on ollut pää kipeä. Ajattelin, että nousen Onnin kanssa, että mies saa nukkua. Mies taas sanoi myöhemmin, että miten nousit niin aikaisin, hän kun luuli, että haluaisin nukkua ainakin 9 asti. No, enpä sitten nukkunut, väsyttänyt ois kyllä. Mutta saatiinpa jotain tänään sitten aikaankin.

Puoli 10 ulos ja samalla vietiin matot. Puistoiltiin koko perhe ja sitten siivoamaan. Nyt on huusholli luututtu kunnolla (tai no tällä kertaa luutusin konttaamalla vain listat, loput mopilla, eli vähän oikasin...). Matot on vieläkin raikkaassa talvi-ilmassa. Ja Onni nukkuu. Itseäkin väsyttää ihan kauheasti, päätä särkee ja silmät on jotenkin turvoksissa. On ihan tosi raato olo. Mutta onneksi pääsee parin tunnin päästä hullunmyllyyn, siis töihin;) Ja kiirettä on tiedossa.

Täälläkin satoi illalla lunta. Melkein teki mieli mennä ulos lenkille kun tulin töistä, pyrytti niin ihanasti. Yks asiakas oli tullut Vaasan ja Seinäjoen kautta tänne ja ihmetteli just, kuinka ilmat vaihtelee. Seinäjoella kun oli kunnon talvi. No, jospa se tännekin tulis.

Onni taitaa kyllä tosiaan oppia puhumaan ennen kävelyä:) Tosi monia sanoja, joita sanon sille, toistaa perässä. Ei tietysti puhtaasti mutta kuitenkin. On selvästi halukas ja aktiivinen tällä saralla. Ja ah, niin ihanasti lähtteli lentopusuja mulle, kun tamppasin mattoja pihalla ja Onni katsoi ikkunasta.

Joko olen vienyt tarpeeksi tilaa?

Voi, toivottavasti Vilhon latistukset ei menny sekaisin eikä mitään pidempiaikaista tulis siitä kalasta. Peukut pystyssä.

Meillä kai kaura ehkä sopii. Nyt meni jo puolet kauraa puuroannoksessa. Ens yö taas näyttää mitä se meinaa. Jokohan sitä kohta uskaltaa tehdä pelkkää kaurapuuroa. Iltaisin annetaan edelleen pelkkää riisiä.

Tulkaahan jo Levinmatkaajat tänne heti äkkiä just nyt!

T-P

Vierailija
9/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikuu huhhuh mitä menoa teillä on ollut.

Mimmulille hyvää reissua, toiv et sairastu.

T@hdelle mukavaa iltaa.

Veetille paranemista.

Matkarattaista, meillä on Cragon ihan ihan perusrattaat ja olen ollut tyytyväinen.

Meillä isäntä pikkujoulun vietossa laivalla ja tulee joskus yöllä kotiin. Toivottavasti muistaa että mä meen huomenna töihin koko päiväksi, niin ei parane kovin kipeeks itteensä juhlia, lapset ei armoa tunne jos isiä heikottaa huomenna :)

Kaupassa käyty ja Lintsu käveli kaupasta kotiin, en tiedä onko vaan joku vaihe, mutta tosi kivasti kävelee mun kanssa samaan suuntaan, pelkällä sanomisella et nyt mennään tänne päin.

Viikonloppua kaikille ja Enkeli olet ajatuksissa.

Hilu

Vierailija
10/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on plussaa ++++++++++!!!!!

jep eli testi näytti tänään plussaa. Näillä näkymin ois pikkukakkonen tulossa 1.8.2006 jos vaan kaikki menee hyvin.

Käytiin Veetin kanssa lastenklinikalla ja saatiin antibiottikuuri kuumeeseen. Kun sitten lääkkeitä lähdettiin apteekista hakemaan mukaan tarttui myös raskaustesti (joka piti kyllä vasta maanantaina tehdä, mutta en malttamattomana enään malttanut) ja selkeä plussahan sieltä tuli.

Täällä kovasti testiä ihmetellään. Olin varautunut että menis kauemmin.

Veeti touhuaa kissan kanssa ihan innoissaan ja onnessaan kiljahtelee. Kissakin kovasti Veetistä tykkää.

Onpas täällä pinossa tänään tosi hiljaista.

Kovasti odottelen että levin reissaajat tulevet reissusta kertomaan.

Öttis ja Veeti

Vierailija
11/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Veetille paranemista!!!

Leviläisten kuulumisia täälläkin odotellaan!

jatu

Vierailija
12/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläpä oli ripeetä toimintaa!! =) Olen tosi iloinen puolestanne, tarrasukkia matkaan! Kyllä on jo moni syysmamma plussannut =) Toivottavasti minäkin perässä.

Meillä varsinainen " yritys" alkaa ensi kuussa. Mies eilen tokaisi, että nyt kun on autoasiat kunnossa (ostimme siis isomman auton), ni pikkukakkossuunnitelmat olisi tervetulleet. Nyt menossa kp.20/30-31, joten tältä kuulta taitavat olla hedelmälliset ajat ohi ;)

Enkeli: Päivä on ollut varmasti raskas, voimia sinulle.

Paranemishali sairastupiin ja tervetuloa pinoon lomalaiset =)

-frodo vauvakuumeinen-

Vierailija
13/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=7D26CD]ÖTTIKSELLE HURRRJAT ONNENTOIVOTUKSET!!! :-DDDD Tervetuloa muumikerhoon![/color]

Silloin joskus ajattelin, että harmi ettei juuri kukaan syysmammoista odota kanssani mutta kylläpäs näitä plussauutisia onkin alkanut sadella! Erikivaa! :-D

Päivä oltu Tampereella. Kaverit Iisalmesta olivat noin lähellä käymässä niin tavattiin siellä. Kivaa oli, heijän poika kasvaa silmissä (n.10kk). Tullessa käväistiin vielä toisilla ystävillä joilla 6kk ikäinen tyttö. Hänkin jo niin iso ja söpö vauva.. Juurihan ne vasta syntyivät.. " Huokaus" , aika kuluu niin äkkiä. Sini jaksoi mukavasti reissun, vaikka oli itkenyt yöllä 2h ja nukkunut olemattomat päikkärit. Yöt ovat olleet levottomia kävelyinnostuksen alkaessa.

Enkelillä raskas päivä. Halaus ja lämmin rutistus.

Leviltä palaajat, tervetuloa takaisin. Toivottavasti paluumatka sujui kaikilla mukavasti ja kommelluksitta. Kuvia ja matkakertomusta odotellessa..

Tiivi, mietit rattaita. Minä en. Mietin kaksosrattaiden ostoa mutta tulin siihen tulokseen että mitä minä niillä teen. Tulee liian kalliit rattaat postinhakureissuja varten. Muuta käyttöä kun ei ole. Liikutaan autolla. Ostosreissuilla kun ei tenavat ole yleensä mukanani.

Jep, tännekin voisi tulla lunta enemmän kuin 1cm..

Wau, Äitikuun pinnaa! Minä olisin jo varmaankin ollut parkumassa lattialla, hakaten nyrkkiäni ja jalkojani vinhasti maahan.. :-D

Paranemisia sairaille!

Lappoisaa lauantai-iltaa kaikille!

Lila75

Vierailija
14/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin tuntia aiemmin töistä, ku oli sen verran hiljaista jo, että kaveri pärjäs yksinkin. Aamulla takaisin.

Öttiskin liittyy plussakerhoon! ONNEA TOSI TOSI PALJON!!! Tosi moni on tosiaan jo plussannut, hienoa. Tulihan tarpeeksi tosi...?

Aika kaukaiselta tuntuu nuo plussa-asiat itsellä. Raskaana oli kiva olla, sitä voisin harkita mutta sen jälkeinen elämä mietityttää. Ja sitten se, mistä on ollut aiemmin jo puhetta; miten sitä rakkautta riittää toiselle lapselle. Ja kyllähän sitä riittää. Tällä hetkellä olen sillä mielin, että haluan vielä tovin, että Onni on se ainoa, joka sen rakkauden saa. Meillä se ei tarkoita rajatonta rakkautta, itseasiassa minä olen meillä se, joka on tiukempi kasvattaja. Mutta siis en jotenkin vielä halua, että Onska joutuis jakaan huomion jonkun toisen kanssa. Näin tällä hetkellä. Ja niin, eihän se toinen tulokas heti oliskaan sitä jakamassa mutta kuitenkin. Outoja ajatuksia varmaan mutta kyllähän te ymmärrätte... Ehkä tää johtuu siitäkin, että nyt olen alkanut vasta nauttia kunnolla tuosta pojasta, kun vaikein vauva-aika on ohi.

Jepulis jee. Missä ne leviläiset kuhnaa? Entäs Teukka ja muut?

Nyt kai poistun taka-alalle, kun oli taas tätä omaa napaa vaan.

T-P

Vierailija
15/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

IltaBöö vain, pikaisesti tulin lukemaan vaan kuulumiset, ei pitänyt edes kirjautua, mutta tuo Öttiksen +-uutinen oli niiiiiiin kiva, että ihan pakko oli kirjautua ja muutama sananen kirjoittaa itsekin.

Olo on väsynyt, yli 300km tuli istuttua autossa tänään ja se tuntuu kyllä koko kropassa ja varsinkin selässä ja mahassa. T nukkui koko päivän aikana vain 2x30min ja oli reppula ihan sippi kun tultiin kotiin, silmät puoli ummessa söi puuron ja joi maidon ja simahti samantein sänkyynsä. Itse tulin just saunasta ja aattelin kipaista keittiön kautta sänkyyn....

Tämän päivän saldo oli uudelle tulokkaalle sitteri, turvakaukalo, T:lle vaateita sekä molemmille yhteisesti tuplarattaat. Esikoinen tais jäädä ilman mitään :( Huomenna olisi ohjelmassa pyykinpesua, pyykinpesua ja pyykinpesua. Voisko sunnuntaita hauskemmin viettää????

Palailen huomenissa (pyykinpesujen välissä siis) takaisin linjoille. Pupu-unia kaikille! Toivottaa Mimmu kera vatsan (huomenna rv 34 tasan), pojat jo unten mailla

Ja levin reissulaiset: KUULUMISIA, PLEASE!!!

Vierailija
16/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ku pojan jälkee iski vauvakuume ja tuli sellanen olo et KAIKKI tekee vauvat putkee...Mies ei todellakaa halunnu heti!

Nyt tuntuu taas et kaikki tekee pikkukakkosta..tai sitä monennettako,mut kuitenki et aika putkee ne vauvat tehää..

Tuo T-P:n ajatus,siitä et nyt kunnolla nauttii taaperosta tuli myös esikon kans,vaik oliki erittäin paljo helpompi ku typy ,ni sit ku poika oli 2v ja meil elämä aika ihanaa,en hirveesti kadehtinu näitä kel huomionhakunen 2v ja vauva..On tosi sekava,mut pointti se et ymmärrän kyl molempia jotka haluu lapset aika putkee tai sit pitemmällä välillä..Tai vaik sen yhden mussukan :-)

Eikö edes Ynis ole piipahtanu koneella??

jatu

Vierailija
17/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynis on piipahtunut ainakin s.postilistalla. Taitavat olla aika poikki reissun jäljiltä kun ei heitä näy..

Vierailija
18/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin pinot.

Levillä oli rankkaa, oli mukavaa, oli huonoja ja hyviä hetkiä, oli kivaa, oli lasketteluakin (!). Olen väsynyt ja onnellinen! Palataan myöhemmin...

T: Ynis

Vierailija
19/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnän, mä oon niin kade!!! Typerä, typerä koulu vaan pitää suorittaa alta pois, 3 vuotta vielä! No itsehän sinne kouluun halusin.. tai no oikeastaan, eipä sitä pelkällä yo-todistuksella paljoa tee.

Ida on nukahtanut jo 3:na iltana tosi hyvin, yöt vaan on edelleen lyhyitä eikä niitä nukuta omassa sängyssä, mutta josko se sitten tulisi taas jossain vaiheessa itsestään.

Mimmu K. millaiset rattaat ostit?

Enkeli, tulehan kertomaan kuulumisia kun jaksat. Voimia!

Joululahjag jäi multa välistä eli Ida saa puisen parkkitalon (tykkää leikkiä autoilla), dubloja ja megablocks-palikoita, jotka on sellasessa tuhkimon kurpitsavaunussa, mitä voi vetää perässä. Baby Born-nukenkin ostin jo aikoja sitten, kun yks lelukauppa lopetti ja ne myi niitä puoleen hintaan. Nukke saa kyllä vielä odotella seuraavaan jouluun, tuskin se menee " pois muodista" siinä ajassa.

Mä kyllä oikeasti tarvitsisin (hieman huono sana) sen toisen lapsen, koska musta tuntuu, että mä hemmottelen Idan pilalle. Koko ajan haluaisin ostella sille kaikenlaista. Jos ois kaks, niin pitäis jakaa ostokset tasapuolisesti... Idalla on esim. vaatteita aivan hirveästi, vaatettaisin niillä toisenkin tytön ihan kevyesti. Tosin puolustuksena on sanottava, et en osta koskaan normaalihintaisia vaatteita, vaan aina alennuksesta. Tänäänkin ostin Idalle KappAhlista v.siniset housut jossa lukee pepun päällä Princess ja v.sinisen hileraita-paidan, makso yht. 8e! Halpaa oli siis...

nyt pitäis mennä nukkumaan.... Öitä kaikille!

Petra ja Ida

Vierailija
20/35 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia! Lisää vaan samanlaista :)

Lueskelin pinot, plussauutisten lisäksi jäi mieleen Tomera - tsemppiä!, Enkelin raskas päivä - lohtulähetys, Nöösän styroksilatistus- hauskaa kun nuo itse laajentavat ruokavaliotaan...

Peesaan Ynistä, Levillä oli kivaa, rankkaa, kivaa, kivaa, rankkaa, kivaa... Hulina oli melkoista, kun pikkuväkeä oli paljon.

Ei meinaa pysyä silmät auki, painun pehkuihin.