Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oireita ennen + testiä?

26.03.2007 |

Mielenkiinnosta kyselen, että mitä raskausoireita teillä plussanneilla on ollut ennen + testiä ja missä vaiheessa oireet ovat ilmaantuneet?

Itsellä takana ensimmäinen ICSI hoito ja vasta pp3 menossa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluan tietää :)

Vierailija
2/3 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko siirrosta (3 pvän ikäiset alkiot). Sitten pari päivää ennen testiä (pp11 veritesti) kovat menkkamaiset kivut, jotka mulle epätyypillisiä. Silti en yhtään osannut ajatella, että ne liittyisivät raskauden alkamiseen.

Onnea piinisajalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ivf-hoidon jälkeen pikkuhiljaa kaikki tutut menkkaoireet (eli rinnat ja alaselkä kipeytyivät, mahaa nippaili ja mielialat heilahteleivat), jotka kuitenkin yhtäkkiä alkoivat hiipua n. 10 oäivää siirrosta loppuen pian kokonaan. Myös ruokahaluttomuutta ja lievää pahaa oloa oli jo muutama päivä ennen plussaa. Pp 11 tuli vähän vaaleahkoa tuhrua, jonka jälkeen heitin kaiken toivoni. Kuitenkin yllättäin sain plussan ja nyt mennään 12. r-viikkoa jännittynein mieli eteenpäin.

Sellainen jännä juttu jäi itsellä mieleen, että vaikka olin mielestäni henkisesti täysin valmistautunut negaan, niin jotenkin koko loppukierron oli sellainen poikkeuksellisen hyvä ja positiivinen mieli (vaikkakin pieniä ailahteluja tapahtui välillä).

Toivotaan pikaista plussaa myös teille!

EE

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän