Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka pidän hiukset kiinni, niin miehet viheltää minulle

Vierailija
15.04.2012 |

sama juttu, jos housut hameen sijaan. Ihanaa :)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 08:14"]

Ulkomailla vihellyksiä kuuluu helposti ja autoilla tööttäillään, mutta Suomessa en oo kyllä moiseen törmänny. Poikkeuksena spurgut tietty!! Mut ne nyt huutelee kelle vaan.

[/quote]Ulkomailla miehet ovat moukempia:D huutelevat ja viheltelevät todellakin kelle vaan:D

Vierailija
22/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on äärettömän noloa, kun ranskalaiset ja italialaiset miehet tuijottavat, huutelevat ja viheltelevät aina kun käyn tyyliin kaupassa. Se on ihan kiva, jos vaikka siellä kaupassa sisällä joku sanoo asiallisesti, että oletpa sinä sievä mutta julkinen viheltely on mautonta. Eivät ihmiset ole mitään patsaita tai autoja, joita tuntemattomat voivat vapaasti suureen ääneen kommentoida

Onneksi suomalaiset ovat sen verran sivistyneitä, etteivät julkisesti huutele mielipiteitään toisen ulkonäöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tajunnut aloitusta. Oletko ap jossain lahkossa, jossa hiukset ovat naisen kruunu vai mitä ihmeellistä on kiinni olevassa tukassa?

Tässä muutama kuva esimerkiksi siitä, miten voit pitää kauniisti hiukset kiinni jatkossakin.

http://wwwmedia.sanomamagazines.fi/files/menaiset/images/articles/3235/468x0_letti1.jpg

http://wwwmedia.sanomamagazines.fi/files/cosmopolitan/images/articles/100881/1347283865_468x0_jennifermorrison_ponnari.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-J4QO_5gsQa8/Ujo4jPf-enI/AAAAAAAAAFI/if8DG0lK4Mc/s1600/easy+elegance+hair+bun3text.jpg

Lisäksi joidenkin vaatekappaleiden kanssa auki oleva tukka näyttää epäsiistiltä tai liikaa yrittämiseltä. Esim:

http://johannatukiainen.seiska.fi/wp-content/uploads/2011/10/t2502.jpg

Vierailija
24/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa uutinen...en ole todellakaan kateellinen, itsellenikin näitä viheltelyjä tulee silloin tällöin, varsinkin näin kesäkuumilla (enkä pukeudu mihinkään hutsuasuihin). Musta se on vaan jotenkin noloa. Samaten ne todella epätoivoiset iskuyritykset suoraan kadulla keskellä kirkasta päivää "hei onko sulla siskoa, kun olet niin tutun näköinen" "ollaaks me tavattu jossain, ai ei, no lähdetkö silti yhdelle" . Tai ajetaan autolla jalkakäytävälle blokkaamaan kulku ja tullaan siihen jotain ulisemaan kuin joku kiimainen kulkukoira.

Ja olen siis naimisissa ja yhden lapsen äiti, varmaan ihan ok näköinen, mutta en mikään Jennifer Lopez. En tiedä mikä miehiin nyt on mennyt, helle varmaan sekoittaa pään. No mutta siis pointti on se, että mä en ainakaan ole missään seitsemännessä taivaassa että onpa niin imartelevaa ja ihanaa, mulle tulee vaan lähinnä vaivaannuttava olo, ja ärsyttää kun muut kyylää kun joku tulee vislaan tai huutelemaan jotain idioottimaista.

Vierailija
25/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaiset miehetkin viheltää ja huutelee perään, muutkin kuin spurgut, ainakin näin kesällä. Eri asia varmasti jossain korvessa, jossa ei asu juuri ketään. Tai niin jos ei sitten vain ole mitään ominaisuuksia minkä perään viheltää. Vaikuttaisko se että ei koskaan kukaan ole viheltänyt?

Jännä juttu sekin, että se perään viheltely on heti automaattisesti naisen syy, vaikka moni kertoo että se on heistäkin vaivaannuttavaa.  Joo, totta kai se on oma vika, koska tietysti kaikki sellaiset naiset näyttää muka huoralta. Voiskohan joku vaan yksinkertaisesti vislata koska näkee nätin, itsestään huolehtivan naisen?

Vierailija
26/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esim. Brassipojat osaa vislailun hienosti , ovat Helsingissä käymässä. Suomen peruskoulussa puuttuu tämä opetus. Ja katupoikia ei enää ole.

Vierailija
27/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mutta Suomessa ei osan mielestä kukaan saisi olla kaunis. Se on rangaistavaa, ja olet huora tai heti niin "olevinasi" tai jotain muuta typerää.

Vierailija
28/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto ap:lla.

Vierailija
29/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorille ja koirille vihelletään, kummaltahan mahdat näyttää?

Vierailija
30/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2012 klo 19:18"]

sama juttu, jos housut hameen sijaan. Ihanaa :)

[/quote]

Taidat olla aika nuori? Tsekkaappa tyylisi. Ehkä vislaus ei johdu siitä, että olisit lumoava. Voit olla huomiotaherättävä, mutta sehän ei ole sama kuin kaunis tai hyvännäköinen, eiks niin?

Vierailija
31/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessa vihelletään. Ja tööttäilläänkin. Jopa aika usein kun olen liikkeellä. Olen jo keski-ikäinen, mutta silti. Ja vaikka ympärillä kulkee nuoria naisia minihameissaan ja pikkushortseissaan, minulle edelleen vislaillaan. Eli ei se ikä kaikkea merkitse.

Vierailija
32/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse laskeskella kuinka monta pitkää katsetta tai kommenttia olen saanut. Lopetin tuon ajattelemisen jo aikoja sitten, kun loppua sille ei näy. En pukeudu provosoivasti vaan aina kokonaisuus harkittu ja viimeisen päälle. Katselevat matkan päästä tietyllä kunnioituksella ja mittaiöevat olisiko tuohon edes varaa ;)

Vierailija
33/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viheltävätkö kenties "Putte possun nimipäiviä"?

Vierailija
34/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näteille naisille vislataan, niin yksinkertaista se on.

Vierailija
35/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä kateellista porukkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi