Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

helsinkiläiset sinkkumiehet niin outoja!

Vierailija
03.08.2013 |

Olen 30+ nainen, ihan kivannäköinen, hyvinkoulutettu, mukava, hauska ja kaikin puolin kiva. Olen tässä viime aikoina käynyt useammilla treffeillä ja ärsyyntynyt aina samasta asiasta: Miehet eivät panosta treffeihin YHTÄÄN! Eivät tarjoa ruokia, räpläävät puhelinta, tulevat paikalle ekana kaapista löydetyissä verkkareissa. Ja ovat NIIN täynnä itseään. Ymmärtäisin käytöksen jos on joutunut väkisin treffeille tai nainen ei yhtään kiinnosta (vaikka se silloinkin olisi epäkohteliasta) mutta nämä samat sitten kuitenkin haluavat tavata uudestaankin?! Sitten ei ymmärretä miksi en halua uusintaa...Tuntuu, että helsinkiläisillä miehillä on ihan kissanpäivät, ainakin jos on joku vähänkään keskivertoa paremman näköinen kolli. Joka puolella pyörii naisia ja baarissa ei tarvitse pokata ketään kun naiset hoitavat senkin. Huoh, on tasa-arvo mennyt liian pitkälle, kuten myös mies/naissinkkujen jakauma liikaa miesten hyväksi. Naiset saa sitten sietää mitä tahansa käytöstä jos haluavat miesseuraa. Äkkiä maakuntien miehiä tai ulkomaalaisia Helsinkiin, teitä tarvitaan kipeästi!!

Kommentit (229)

Vierailija
41/229 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ottaa osaa tähän mielenkiintoiseen keskusteluun! On totta, että osa törkeästi käyttäytyneistä mieheistä on ollut helsinkiläisiä, mutta varmasti ainakin puolet ovat olleet espoolaisia tai vantaalaisia. Näin siksi, sillä moni ulkopaikkakuntalainen käy Helsingissä hengaamassa, töissä ja juhlimassa.

Helsingissä on kuitenkin asukkaita vain hieman yli 600t ja Espoossa ja Vantaalla yhteensä n. 450t. Koko Uudellamaalla asukkaita on 1,6 miljoonaa, joten on erittäin todennäköistä että tapaamasi törkeä helsinkiläinen ei ole ollut edes helsinkiläinen. Hän voi olla vaikka Nummelasta tai Vihdistä.

Kysymys palstalaisille. Jos nainen olettaa miehen tarjoavan treffien ruuat ym. (ja tarjoamattomuus on mahdollinen deal breaker naiselle) niin mitä nainen puolestaan tarjoaa näillä treffeillä, vai tarvitseeko hänen "tarjota" mitään? Elämmehän tasa-arvoisessa yhteiskunnassa? Hänenhän periaatteessa pitäisi tarjota vastavuoroisesti jotain miehelle tasa-arvon vuoksi?

(Huoliteltu ulkonäkö, panostaminen treffien sosiaaliseen puoleen ja muu yritteliäisyys on molemminpuolista. Oletetaan myös, ettei seksiä harrasteta näillä treffeillä heti ekalla kierroksella).

Entä mikä on vastaava miehen ehdoton deal breaker, jos naisella se on miehen piheys?

Asiallisia ja aikuisia vastauksia kiitos. Sillä aihehan ilmiönä on todella mielenkiintoinen ja mielipiteitä herättävä.

Terveisin Helsingissä syntynyt ja siellä edelleen asuva helsinkiläinen.

Vierailija
42/229 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:15"]

Entä mikä on vastaava miehen ehdoton deal breaker, jos naisella se on miehen piheys?

[/quote]

Jos nainen ei ole enää neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/229 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 20:36"]

Eikö yhteinen koti hankitakaan yhdessä 50/50 ?  Tosiaan ei ja ei ??  Siis pitäiskö sulle viel yhteinen kotikin hankkia sen kaljan lisäksi, höh . Siinä jo saattaa varakkaammallakin naama vääntyä ellet ole ihan loistoluokan kokotti.

[/quote]

Toki. Aivan kuten noi tarjoamisetkin hoidetaan 50/50, kuten sanoin, ei vain ole pakko maksaa sentilleen omiaan vaan maksaa vaikka vuorotellen, entä sitten, jos toinen joi viskin ja toinen siiderin?

Mutta mies, joka haluaa kaiken väen väkisin 50/50 eikä kykene ajattelemaan, että "ajan kanssa nämä menee tasan" ja jopa "ei se haittaa, jos jompi kumpi maksaa vähän enemmän", on persoona, jota en todellakaan (enää) huolisi.

Siinä sitten maksetaan 50/50 edelleen, kun toinen on äitiyslomalla.

Maksetaan 50/50 siten, että äiti maksaa lapsien menot JA yhteisen kodin menoista puolet, miehen mielestä hänen ei kuulu maksaa lapsista, koska ne ei ole hän ja hän maksaa vain itsestään.

Ja maksetaan 50/50, kun toinen jää työttömäksi.

Ja maksetaan 50/50 kun mies haluaa uuden citymaasturin.

Joten pidän kantani, ei, ei ja ei.

-212-

Vierailija
44/229 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:15"]

Kysymys palstalaisille. Jos nainen olettaa miehen tarjoavan treffien ruuat ym. (ja tarjoamattomuus on mahdollinen deal breaker naiselle) niin mitä nainen puolestaan tarjoaa näillä treffeillä, vai tarvitseeko hänen "tarjota" mitään? Elämmehän tasa-arvoisessa yhteiskunnassa? Hänenhän periaatteessa pitäisi tarjota vastavuoroisesti jotain miehelle tasa-arvon vuoksi?

[/quote]

Itse annan miehen tarjota ruoat ensitreffeillä. Jos on tulossa seuraavat treffit, kerron, että tarjoan seuraavalla kerralla, niin miehelle ei jää hyväksikäytetty olo. Ja maksan myös.

Jos ei ole varmuutta, onko tulossa seuraavia treffejä, vien miehen vielä toiseen paikkaan esim. jälkiruoalle tms ja tarjoan siellä.

Jos ei vaihdeta paikkaa JA tiedän jo, että ei ole tulossa toisia treffejä, vaadin saada maksaa ruokani itse.

Ja minulle on aikamoinen kynnyskysymys tuo tarjoaminen, jos mies ei tarjoudu maksamaan ruokaani, saa mies olla kyllä jo TODELLA kiinnostava, että suostuisin toisille treffeille. 

Sama asia muuten on, jos mies menee edeltä, avaa oven ja menee itse ensin sisään. Totaalinen turn off.

Miehen pitää osata käyttäytyä, niin minä teen itsekin enkä siis ikinä läväyttäisi ovea toisen naamalle tms. Niin teen myös tarjoamisissa, haluan miehen käyttäytyvän kuin herrasmies, mutta pidän myös huolta, että en käytä miestä hyväkseni ja että hänelle ei myöskään jää sellainen tunne, että niin olisi tehty.

Vierailija
45/229 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 23:31"]

Oletusarvoisesti en tarjoa naiselle treffeillä mitään. Syy on yksinkertaisesti se, että se aiheuttaa pelkkiä kuluja vailla minkäänlaisia hyötyjä.

[/quote]

Minkas me sille voidaan, etta et jostain syysta kelpaa "toiselle kierrokselle".. joillekin miehille naiset ovat jopa valmiita tarjoamaan saadakseen k....a. ei mene nallekarkit tasan, kypsy siihen :)

Vierailija
46/229 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi yleistää. törkeää että aletaan yleistmään että kaikki ovat samanlaisia sanonpa että valetta!

Vierailija
47/229 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Tätä lukiessa voi olla tyytyväinen että on homo. Fiksuja ja sympaattisia reilu kolmekymppisiä helsinkiläismiehiä tosin kyllä varmaan vielä vähemmän tarjolla.

Vierailija
48/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se vittu et vaaditaan tasa-arvoo ja sitä et mies maksaa treffeil ruuat. vitun muijat sanon mä.

t helsinki-mies

Vierailija
49/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen maksakoon omat ruokansa. Minun mielipiteeni on se että stadilaiset miehet vasta fiksuja ovatkin..toista on ne junantuomat jotka leikkii niin hesalaista että..

Ja kukahan ne miehet kasvattaa, suomalainen nainen kai enimmäkseen, aika moni varsinainen heta, että se siitä..kun nykymenoa katselee, ei se pojasta polvi ainakaan parane.

Vierailija
50/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut samaa. Mä kävin muutamilla treffeillä, kun olin vielä sinkkuna -10 ja nolotti, kun olin järjestään pukeutunut paljon huonommin treffeille ja panostanut niihin vähemmän kuin mies. :/ Silti löysin miehen, muistaakseni viides, jonka kanssa kävin treffeillä vuoden sisällä. Ehkä jos ei tutustu ollenkaan ennen treffejä, käy huonommin? En tiedä.

Hesarissa oli muuten alkukesästä juttu sinkkumiesten sijoituspaikoista. Helsingissä on enemmän naisia, mutta jo Espoossa ja Vantaalla on enemmän miehiä. :D Ei miehiä siis tarvitse hakea syrjäseuduilta, Helsinki on sinkkunaisvaltainen, mutta pk-seutu on jo eri asia. Siis jos miestä ei löydy, niin turha selittää tilastoilla. ;)

Vierailija
51/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 21:36"]

Muuten samaa mieltä, vaikka en kyllä odota miehen tarjoavan. Olen sen verran kyvykäs, että tienaan ihan omaa palkkaa eikä minun tarvitse lähteä lahjonnan toivossa treffeille ties kenen kanssa ;)

[/quote]

No niinpä niin. Kyllä minäkin ihan omaa palkkaa tienaan enkä kenen tahansa kanssa lähde treffeille. Mutta en vaan voi ajatellakaan että lähtisin uudestaan sellaisen miehen kanssa treffeille joka ei edes tarjoudu maksamaan. Se on vaan epäkohteliasta jos mies on naisen pyytänyt treffeille. Eri asia jos toisinpäin., eli nainen pyytänyt miehen. 

[/quote]

Ei kenenkään pidä maksaa sinun ruokiasi. Minä en edes tuollaiseen katsoisi joka vaatii maksamaan hänen laskunsa

Vierailija
52/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 00:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 22:12"]

^^

Femakot on nyt pari vuosikymmentä syöttäneet tasa-arvoa poikien päihin ja kun se ovien availu on nyt katoava luonnonvara, alkavat naiset itkeä, että heille tulee avata ovi ??

Onko naiset niin tyhmiä tai heikkoja, etteivät osaa itse avata ovea?

Femakot väittää toista.

Ota näistä sitten selvää.

[/quote]

Hyvät käytöstavat, oletko koskaan kuullut? 

[/quote]

Aivan. Mihin on kadonnut hyvät, ritarilliset käytöstavat?

[/quote]

Missäs on naisten käytöstavat? Miksi miehen pitäisi maksaa ja availla ovia?

Vierailija
53/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 03:16"]

Minusta tuo oven avaaminen kuuluu ns. vahvemmalle osapuolelle. Itse (nainen) avaan oven vanhukselle tai pienelle lapselle. Ja ilmanmuuta oletan miehen avaavan minulle. Näin toisinaan tapahtuukin, mutta liian usein käy niin, että mies livahtaa ovesta ja ovi läsähtää "kasvoilleni". Tökeröä, hyvät herrat!

[/quote]

Eikä kuulu. Tervetuloa tasa-arvoon. Jos sinulla on samat oikeudet niin sinulla on myös samat vaatimukset

Vierailija
54/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 00:50"]

^^

Femakot on nyt pari vuosikymmentä syöttäneet tasa-arvoa poikien päihin ja kun se ovien availu on nyt katoava luonnonvara, alkavat naiset itkeä, että heille tulee avata ovi ??

Femakot väittää toista.

[/quote]

[/quote]

Aivan. Mihin on kadonnut hyvät, ritarilliset käytöstavat?

[/quote]

Samaan paikkaan kuin naisellisuus. 

Arvaa tekeekö siinä mieli leikkiä ritaria kun joku röllis-pissis räkii ensin jalkakäytävällä vittua huudellen ja sitten pitäisi sille avata ovi?

HAHA

Vierailija
55/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, että naisia on ihan erilaisia.  On niitä, jotka toivovat perinteisiä tapoja, ja on niitä,  jotka haluavat olla täysin samalla viivalla kuin miehet myös treffeilä.  Maailma olisi kaikille parempi paikkjos tämä naisten keskinäinen erilaisuus olisi itsestäänselvyys. , [quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 22:12"]

^^

Femakot väittää toista.

[/quote]

Vierailija
56/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 22:21"]

^^

Femakot väittää toista.

[/quote]

Toisen ihmisen huomioiminen ja kauniit käytöstavat eivät ikinä ole haitaksi. Kumma että muualla maailmassa miehet osaavat luontevasti olla kohteliaita ja arvostaa naisia samalla kun naiset aidosti ovat tasa-arvoisia ja koulutetut naiset etenevät työssään ja urallaan.

Suomi on naiselle yksi maailman väkivaltaisimmista maista, sen lisäksi että tasa-arvosta on tullut kummallinen kiistan aihe miehille sekä tekosyy unohtaa käytöstavat. Suomalaisen miehen itsetunto taitaa olla aika heikko sen lisäksi, että suurin osa miehistä elää vielä talvisotaa mielikuvissaan.

[/quote]

Missäs ne naisten käytöstavat ovat? Seksiä annetaan kun mies haluaa ja ollaan hiljaa eikä puututa päätöksiin.

Vierailija
57/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta päätellen helsinkiläismiehet ja -naiset ansaitsevat toisensa.

Vierailija
58/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Femakot väittää toista.

[/quote]

[/quote]

Vastavuoroisesti naisen on annettava seksiä silloin kun mies haluaa ja oltava hiljaa. Koska niin se on ennen ollut

Vierailija
59/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voisi aina treffiprofiilissaan kirjoittaa, että odottaa miehen maksavan treffeillä :)  ... Ja jos arkielämässä sovitaan treffestä sama suullisesti :) 

Vierailija
60/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 08:48"]

En ole huomannut samaa. Mä kävin muutamilla treffeillä, kun olin vielä sinkkuna -10 ja nolotti, kun olin järjestään pukeutunut paljon huonommin treffeille ja panostanut niihin vähemmän kuin mies. :/ Silti löysin miehen, muistaakseni viides, jonka kanssa kävin treffeillä vuoden sisällä. Ehkä jos ei tutustu ollenkaan ennen treffejä, käy huonommin? En tiedä.

Hesarissa oli muuten alkukesästä juttu sinkkumiesten sijoituspaikoista. Helsingissä on enemmän naisia, mutta jo Espoossa ja Vantaalla on enemmän miehiä. :D Ei miehiä siis tarvitse hakea syrjäseuduilta, Helsinki on sinkkunaisvaltainen, mutta pk-seutu on jo eri asia. Siis jos miestä ei löydy, niin turha selittää tilastoilla. ;)

[/quote]

Se Espoon ja Vantaan sinkkumiesten määrä johtui miesopiskelijoiden määrästä kummallakin paikkakunnalla. Saattavat olla siis hieman liian nuoria, kun ovat 20-25-vuotiaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme