Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

helsinkiläiset sinkkumiehet niin outoja!

Vierailija
03.08.2013 |

Olen 30+ nainen, ihan kivannäköinen, hyvinkoulutettu, mukava, hauska ja kaikin puolin kiva. Olen tässä viime aikoina käynyt useammilla treffeillä ja ärsyyntynyt aina samasta asiasta: Miehet eivät panosta treffeihin YHTÄÄN! Eivät tarjoa ruokia, räpläävät puhelinta, tulevat paikalle ekana kaapista löydetyissä verkkareissa. Ja ovat NIIN täynnä itseään. Ymmärtäisin käytöksen jos on joutunut väkisin treffeille tai nainen ei yhtään kiinnosta (vaikka se silloinkin olisi epäkohteliasta) mutta nämä samat sitten kuitenkin haluavat tavata uudestaankin?! Sitten ei ymmärretä miksi en halua uusintaa...Tuntuu, että helsinkiläisillä miehillä on ihan kissanpäivät, ainakin jos on joku vähänkään keskivertoa paremman näköinen kolli. Joka puolella pyörii naisia ja baarissa ei tarvitse pokata ketään kun naiset hoitavat senkin. Huoh, on tasa-arvo mennyt liian pitkälle, kuten myös mies/naissinkkujen jakauma liikaa miesten hyväksi. Naiset saa sitten sietää mitä tahansa käytöstä jos haluavat miesseuraa. Äkkiä maakuntien miehiä tai ulkomaalaisia Helsinkiin, teitä tarvitaan kipeästi!!

Kommentit (229)

Vierailija
21/229 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Femakot on nyt pari vuosikymmentä syöttäneet tasa-arvoa poikien päihin ja kun se ovien availu on nyt katoava luonnonvara, alkavat naiset itkeä, että heille tulee avata ovi ??

Onko naiset niin tyhmiä tai heikkoja, etteivät osaa itse avata ovea?

Femakot väittää toista.

Ota näistä sitten selvää.

Vierailija
22/229 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 22:12"]

^^

Femakot on nyt pari vuosikymmentä syöttäneet tasa-arvoa poikien päihin ja kun se ovien availu on nyt katoava luonnonvara, alkavat naiset itkeä, että heille tulee avata ovi ??

Femakot väittää toista.

[/quote]

Hyvät käytöstavat, oletko koskaan kuullut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/229 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko treffeillä tarjoaminen siis rikkaamman osapuolen soidinmeno seksikkäämmän osapuolen taivuttelemiseksi petipuuhiin?"

Voidaanhan se sellaisenakin nähdä, kun useimpien treffien taustalla on ajatus jonkunlaisesta parisuhteesta ja siten myös petipuuhista. Toisaalta, se että mies tarjoaa naiselle, on ikivanha ja yleismaailmallinen, kohtelias tapa. Sen noudattamatta jättäminen on vaan moukkamaista. 

Vierailija
24/229 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Femakot väittää toista.

[/quote]

Toisen ihmisen huomioiminen ja kauniit käytöstavat eivät ikinä ole haitaksi. Kumma että muualla maailmassa miehet osaavat luontevasti olla kohteliaita ja arvostaa naisia samalla kun naiset aidosti ovat tasa-arvoisia ja koulutetut naiset etenevät työssään ja urallaan.

Suomi on naiselle yksi maailman väkivaltaisimmista maista, sen lisäksi että tasa-arvosta on tullut kummallinen kiistan aihe miehille sekä tekosyy unohtaa käytöstavat. Suomalaisen miehen itsetunto taitaa olla aika heikko sen lisäksi, että suurin osa miehistä elää vielä talvisotaa mielikuvissaan.

Vierailija
25/229 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikivanha ja yleismaailmallinen tapa", jota on noudatettu lähinnä länsimaissa muutamat viime vuosikymmenet.

Vierailija
26/229 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies hoitaa laskut, on perustunut siihen, että naisilla ei - etenkään naimisissa olevilla - ole ollut omaa rahaa, vaan he ovat ensin isän ja sitten miehen elätettävänä. Vastineeksi elatuksesta he ovat sitten totelleet kuuliaisesti ja nöyrästi.

Vierailija
27/229 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 22:21"]

^^

Femakot väittää toista.

[/quote]

Toisen ihmisen huomioiminen ja kauniit käytöstavat eivät ikinä ole haitaksi. Kumma että muualla maailmassa miehet osaavat luontevasti olla kohteliaita ja arvostaa naisia samalla kun naiset aidosti ovat tasa-arvoisia ja koulutetut naiset etenevät työssään ja urallaan.

Suomi on naiselle yksi maailman väkivaltaisimmista maista, sen lisäksi että tasa-arvosta on tullut kummallinen kiistan aihe miehille sekä tekosyy unohtaa käytöstavat. Suomalaisen miehen itsetunto taitaa olla aika heikko sen lisäksi, että suurin osa miehistä elää vielä talvisotaa mielikuvissaan.

[/quote]

Ulkomailla miehet eivät tiedä millaisia epänaisellisiä ja luonnevikaisia femakkoja suomalaiset naiset ovat. Eivät hekään olisi kohteliaita jos tietäisivät totuuden.

Vierailija
28/229 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 22:21"]

^^

Femakot väittää toista.

[/quote]

[/quote]

Ulkomailla miehet eivät tiedä millaisia epänaisellisiä ja luonnevikaisia femakkoja suomalaiset naiset ovat. Eivät hekään olisi kohteliaita jos tietäisivät totuuden.

[/quote]

Suomalainen nainen kelpaa  hyvin länsimaiselle miehelle, mutta suomalainen mies ei saa ulkomailta vaimoa kuin ostamalla jostain kehitysmaasta.

Vierailija
29/229 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla on sovittu joku tietty tapa ja ihmiset ovat kuin robotteja, kuten italialaiset (kaikki samanlaisia) Jos suomessa kaikki sanoisivat , että mies maksaa ja nainen on orja niin homma toimisi , mutta koska tämä on demokratia kaikki päättävät itse kuinka toimia ja se vaatii neuvotteluita ;)

Vierailija
30/229 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa-a. Mä en nyt tajua yhtään tätä valitusta, että suomalaismiehet ei avais ovia tai kantais laukkuja. Kyllä mulle on oltu ainakin kohteliaita ja avuliaita suomalaismiesten taholta.

Suomalaismiehet on oikein mukavia ja jaloja.

Vaikka oma mies onkin ulkomaalainen ja avioliittomme on toimiva ja onnellinen. Ei suomalaismiehet yhtään kalpene rinnalla. Lopettakaa tuo marina.

Vierailija
31/229 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, muuta pois sieltä hesasta. Vaikka sinne maakuntiin, siellä saa omakotitalon samalla rahalla kuin nihkeän neukkukuution hesasta.

Vierailija
32/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 22:16"]

^^

Femakot väittää toista.

[/quote]

Hyvät käytöstavat, oletko koskaan kuullut? 

[/quote]

Aivan. Mihin on kadonnut hyvät, ritarilliset käytöstavat?

Vierailija
33/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään helsingissä miehillä on asetelma toisinpäin kuin naisilla. Täällä Oulussa vapaalle 30v miehelle on tarjolla vain alle 25 vuotiasta pimua tai kypsempään ikään ennättäneitä >40v naisia.

Ei akateemiselle miehelle liikaa valinnan varaa naista ole Suomessa. Peukkuja hesalaisille miehille.

Vierailija
34/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 22:16"]

Toisaalta, se että mies tarjoaa naiselle, on ikivanha ja yleismaailmallinen, kohtelias tapa. Sen noudattamatta jättäminen on vaan moukkamaista.

[/quote]Toinen ikivanha ja yleismaailmallinen tapa on, että nainen pysyy kotona ja huolehtii kodista ja lapsista ja palvelee miestään. Sen noudattamatta jättäminen on kuitenkin nykymaailmassa itsestäänselvyys.

Miten voitte perustella miehen naiselle oven aukomista hyvänä käytöstapana? Eivätkö hyvät käytöstavat koske kumpaakin sukupuolta yhtäläisesti? Onko jotain sellaista hyvää tapaa, jota vain naisten tulee noudattaa?

Sanotaan nyt vielä, että miehenä kyllä avaan useinkin oven naiselle, ja pyrin muutenkin käyttäytymään kohteliaasti. Toivoisin kuitenkin, että vastavuoroisesti naiset ymmärtäisivät, että heitä kohdellaan kohteliaasti, eivätkä pitäisi erikoiskohtelua itsestäänselvyytenä. Täältä luetut jutut siitä, miten mies on moukka jos ei käyttäydy "ritarillisesti" eivät herätä minkäänlaisia haluja aukoa teille ovia, päinvastoin. Sen sijaan vaikkapa hymy tai jopa kiittäminen toimivat oikein hyvin. Kannatta joskus kokeilla, jos itse olette kohteliaita, se saattaa toimia toiseenkin suuntaan.

Vierailija
35/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oven avaaminen kuuluu ns. vahvemmalle osapuolelle. Itse (nainen) avaan oven vanhukselle tai pienelle lapselle. Ja ilmanmuuta oletan miehen avaavan minulle. Näin toisinaan tapahtuukin, mutta liian usein käy niin, että mies livahtaa ovesta ja ovi läsähtää "kasvoilleni". Tökeröä, hyvät herrat!

Vierailija
36/229 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 03:16"]

Minusta tuo oven avaaminen kuuluu ns. vahvemmalle osapuolelle. Itse (nainen) avaan oven vanhukselle tai pienelle lapselle. Ja ilmanmuuta oletan miehen avaavan minulle. Näin toisinaan tapahtuukin, mutta liian usein käy niin, että mies livahtaa ovesta ja ovi läsähtää "kasvoilleni". Tökeröä, hyvät herrat!

[/quote]

Sen jälkeen kun feminismi demonisoi miehet joka ainoa ovi saakin sulkeutua suomalaisten naisten edestä. Itse nykyään nimenomaan vedän ovet kiinni jäljessäni ettei vaan kukaan kukaan ämmä pääse livahtamaan siitä jäljessäni.

Vierailija
37/229 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 23:31"]

Oletusarvoisesti en tarjoa naiselle treffeillä mitään. Syy on yksinkertaisesti se, että se aiheuttaa pelkkiä kuluja vailla minkäänlaisia hyötyjä.

[/quote]

Minkas me sille voidaan, etta et jostain syysta kelpaa "toiselle kierrokselle".. joillekin miehille naiset ovat jopa valmiita tarjoamaan saadakseen k....a. ei mene nallekarkit tasan, kypsy siihen :)

[/quote]

Ei maksullisessa seksissä ole mitään pahaa. Ainoastaan tekopyhyydessä. Eli jos vittusi maksaa, se maksaa sitten. Mutta miksei sitä voi suoraan myöntää vaan pitää naamioida se tällaiseksi tarjoamispakoksi kohteliaisuustekosyihin vedoten?

[/quote]

Totta, ja yleensä loppupeleissä käy niin että vittu maksaa, ja tulee monesti tosi kalliiksi.Maailma on esimerkkejä täynnä.  Miehen paras varautua siihen jos pesällä tekee mieli käydä että kalliiksi tulee, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
38/229 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisten ei tarvitse mielestään tarjota mitään? Kunhan tuovat itsensä paikalle ja mies maksaa? Olen tarjonnut lähes aina. Vain yhden kerran olen maksattanut naisella omat ruokansa ja olen elänyt tämän henkilön kanssa jo kohta kahdeksan vuotta parisuhteessa. En kuitenkaan ymmärrä tätä tarjoamis ja ritarimeininkiä siinä mielessä nykyään, sillä jos tämäkin asia olisi tasa-arvollinen niin kuin kaikki muutkin asiat, naiset kantaisivat jollain tavalla oman kortensa kekoon miehen ollessa herrasmies ja maksaessaan deittinsä deittikulut. Kysymys ilmeisesti kuuluukin, miksi tässä asiassa tasa-arvo ei toteudu ja naisia se ei haittaa?

Itse en maksanut nykyisen suhteeni ekoilla treffeillä, mutta vain nähdäkseni onko nainen rahojeni ja omaisuuteni perään ja että mitä reaktioita se hänessä herättää kun en tarjoa. Myöhemmin hän on sanonut, että tarjoamattomuuteni oli melkein deal breaker. Olin kuitenkin kuulemma niin mielenkiintoinen, että jatkoi tapailua kanssani. Sittemmin olen kuitenkin tämän kahdeksan vuoden aikana panostanut huomattavasti enemmän suhteeseemme rahallisesti kuin hän. Hän keskittyy omilla rahoillaan itsensä ehostamiseen, vaatteisiin ja kuntoiluun, tämä käy minulle.

Terveisin Helsingissä syntynyt ja siellä edelleen asuva helsinkiläinen.

Vierailija
39/229 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 10:09"]

Jos tiedän, että mies ei kiinnosta, en anna hänen missään nimessä tarjota itselleni. Teen selväksi tuota kautta jo, että turha odotella yhtään mitään.

Jos taas mies kiinnostaa, annan tarjota kertoen, että seuraavalla kerralla on minun vuoroni.

Toki ero on myös siinä, että missä käydään syömässä ja mitä tehdään. Jos mennään ravintolaan, missä laskua tulee satasen jommalle kummalle puolen, maksan kyllä oman puolikkaani.

Jos taas käydään tyyliin lasillisella jossain eikä mies tarjoudu edes maksamaan, niin otan sen samanlaisena vinkkinä kuin oman maksamattomuuteni eli ei kiinnosta.

Niinpä seuraavia treffejä ei tule.

Ja kyllä, olen pyytänyt miestä treffeille ja AINA tarjoutunut maksamaan, yleensä miehet eivät kylläkään anna maksaa ensimmäisillä treffeillä vaikka toisilla treffeillä suorastaan jo odottavat sitä.Lisäksi yleensä ainakin mulla menee vielä silleen, että treffeillä käydään useammassa kuin yhdessä paikassa, siinä kohtaa myös luonnollisesti menee siten, että mies tarjoaa ensimmäisessä paikassa ja minä sitten toisessa.

Mielestäni on omituista verrata kaveritapaamista ja treffejä ton maksamisen suhteen. Kaverit on tuttuja ja heidän kanssaan on aivan erilainen suhde kuin kenties on syntymässä sen treffikumppanin kanssa.

Mä tykkään käytöstavoista, jos miehellä ei ole tota vertaa käytöstapoja eikä myöskään esim. kerro, että hänellä ei ole varaa tarjota, niin mitä ihmettä mä teen moukalla? Ottakoon joku muu riesakseen, jos vääntää naamansa jo parin euron kaljasta, niin mitä se sitten onkaan yhteisen kodin kohdalla? Ei, ei, ei ja ehdottomasti ei.

[/quote]

Eikö yhteinen koti hankitakaan yhdessä 50/50 ?  Tosiaan ei ja ei ??  Siis pitäiskö sulle viel yhteinen kotikin hankkia sen kaljan lisäksi, höh . Siinä jo saattaa varakkaammallakin naama vääntyä ellet ole ihan loistoluokan kokotti.

Vierailija
40/229 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasti on erittäin huonoa käytöstä maksattaa ruokiaan ja juomiaan toisella ihmisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä