Kallein ostos itsellesi nyt keväällä?
Kommentit (54)
129€ (Canon ixus). Tai jos tammikuu lasketaan kevääksi niin talvitakki ulkoiluun 160€.
Niin, hmm, kamerakin tuli ostettua helmikuun alussa. Eihän sekään varsinaisesti kevättä vielä.
No sitten tulee tankillinen bensaa, tosin siitäkin osa menee lasten hyväksi.
Huh, menipä vaikeaksi. Nyt pitää oikein miettiä. Jos kevättä on maaliskuusta eteenpäin, niin kallein yksittäinen ostos ihan itselle lie joku vaatekappale, mutta ei mahtanu sekään maksaa kuin parikymppiä max, kun en kerran muista.
Äh, olisit kysynyt ens viikolla. Silloin se olisi ollut pöytälamppu, 45€.
vaelluskengät 199€ ja harmittaa etten sijoittanut 30€ enemmän mutta menin myyjän mainospuheisiin että ovat yhtä hyvät kuin vanhat kenkäni.
Meinasin sanoa, että 39 e mekko, mutta jos tammikuu lasketaan kevääksi, niin sitten auto 24 000.
vähän on tullut osteltua, housut ostin alennuksesta, hinta 39e.
no kohta loppuu tee, sitä juon vain minä. Se on aika kallista, joku n. 3,45 € pakkaus.
Ei elämää jaksa jos kaikki ostokset ovat vain niin perusteltuja, esim. hammastahnaa. :p
Vierailija - 15.4.2012 17:01
(28/33)
anteeks kauheesti mutta hajuvesi on mun mielestä aika turha
itse ostin marimekon laukun 52€ jota olen käynyt tammikuusta asti vilkuilemassa...
Mainittakoon, että harrastan kilpapyöräilyä. En siis ostaisi tavalliseen kaupassa käymiseen tai yleiseen liikkumiseen noin kallista pyörää.
millaisen pyörän ostit? Maantie? Itsekin harrastan pyöräilyä (tallista löytyy Kona Jake the Snake cyclocrossi ja Canyonin täysjoustomaasturi). Olen kyllä saanut joskus ulkopuolisilta ihmettelyä, mitä noin kalliilla pyörillä tekee, samalla rahalla sais Biltemasta monta "maastopyörää".. :D
Maantiepyörä on joskus haaveissa, nyt sen virkaa ajaa tuo cc, kesäksi vaihdan siihen aina sliksit alle.
kysellä vaikka mitä! Ostin siis Feltin F75X:n. Meinaan ajaa Tour de Helsingin syksyllä ekaa kertaa, enkä ihan perusmaantiepyörää halunnut sitä varten ostaa. Cyclocrossin hankin siis.
Juu ja kyllä mäkin jätän pyörän hinnan kertomatta, kun saa niitä pyöriä kuulemma kirppareiltakin parilla kympilläkin..
mutta tuo tuli ostettua jo muutama kuukausi sitten. Ihan nyt viime aikoina kallein ostos itselle taisi olla aurinkolasit, 150 euroa
369 €, tuosta sain tosin henkilökunta-alennuksen.
kaupassa kattelen vaatteita ja aina sama juttu, mulla on melkein samanlainen vaatekappale jo. ole ex himoshoppaaja ja kaikkea loytyy.
hintaa melkein 1000 euroa.