Kallein ostos itsellesi nyt keväällä?
Kommentit (54)
Mainittakoon, että harrastan kilpapyöräilyä. En siis ostaisi tavalliseen kaupassa käymiseen tai yleiseen liikkumiseen noin kallista pyörää.
noin 8 000 euroa ja siihen vielä romppeita päälle...
joko tanssikengät, esitykseen teetetyt vaatteet tai polkupyörä (jos saan pyörän ostettua niin se on kallein).
En laske ostoksiksi esim. tanssikurssien hintaa.
joko tanssikengät, esitykseen teetetyt vaatteet tai polkupyörä (jos saan pyörän ostettua niin se on kallein).
En laske ostoksiksi esim. tanssikurssien hintaa.
tanssikengät reilu satanen (en muista tarkkaan), vaatteisiin menee 150 euroa eli lienee kenkiä kalliimpi. Pyörän hinnasta ei tietoa kun en ole ehtinyt katselemaan.
Jos yksittäisestä ostoksesta puhutaan.. ostin myös toinen päivä ison kasan vaatetta, yhteensä olivat varmaan 100e. Ostan itselleni mitään todella harvoin, mutta sitten kerralla enemmän.
+ lääkkeitä ja verikoita ym. Yhteensä joku 4000 euroa.
+ lääkkeitä ja verikoita ym. Yhteensä joku 4000 euroa.
mennessä juhlamekko 50e.
Aion myös uusia silmälasit varmaan n 150e ja tilata pianon virityksen 100-200e.
yhteensä 6e. Ja ei, mä en ole köyhä. En vain osta koskaan mitään vain ostaakseni jotain. Tänä keväänä en ole tarvinnut mitään muuta.
Mainittakoon, että harrastan kilpapyöräilyä. En siis ostaisi tavalliseen kaupassa käymiseen tai yleiseen liikkumiseen noin kallista pyörää.
millaisen pyörän ostit? Maantie? Itsekin harrastan pyöräilyä (tallista löytyy Kona Jake the Snake cyclocrossi ja Canyonin täysjoustomaasturi). Olen kyllä saanut joskus ulkopuolisilta ihmettelyä, mitä noin kalliilla pyörillä tekee, samalla rahalla sais Biltemasta monta "maastopyörää".. :D
Maantiepyörä on joskus haaveissa, nyt sen virkaa ajaa tuo cc, kesäksi vaihdan siihen aina sliksit alle.
Itse asiassa ei ole vielä edes maksettu, kun on tilattu yves rocherilta. :/
Ja me ollaan siis kyllä todella köyhiä. Laskulle raaskin juuri ja juuri tuon ottaa, vaikka tarvitsisin oikeasti vaikka mitä. Elämää ei kuitenkaan jaksa kuukausitolkulla jos MITÄÄN "turhaa" ei ikinä saa. Viime palkasta ostin itselleni yhden turhakkeen(sisustuspurkki 7€), ja vieläkin välillä vaivaa, että pitikin.... tuonkin rahan tarvitsisi nyt jo ruokaan. :(
itse ostin marimekon laukun 52€ jota olen käynyt tammikuusta asti vilkuilemassa...
39 euroa