Aikaansaamattomuuden huippu!
Nyt on päässä uudet rillit, edelliset lasit hankin 24-vuotiaana, nyt olen 40. Eli 16 vuotta "Tarttis varmaan uusia rillit..." :D
Tämä on varmaan jonkun sortin ennätys. Onko muita yhtä aikaansaamattomia ihmisiä?
Kommentit (257)
Purin viime kesänä villapaidantekeleen 80 luvulta, annoin langat äidilleni ja TADAA tytöille tuli villapaidat jouluksi.
koko tämän vuoden olen ollut järjestämässä vaatehuonetta. Siis se projekti on ollut KOKO ajan päällä. Välillä tulee vieraita, jolloin sullon vain tavarat vaatehuoneeseen ja jatkan sitten kun vieraat ovat lähteneet. Tästä syystä meillä on edestakas ajelehtivaa roinaa.
Toki tiedän pohjimmaisen syyn. Meillä on edelleenkin liikaa tavaraa. Sen siitä saa kun muuttaa omakotitalosta melkein puolta pienempään rivitaloasuntoon...
Ostin uuden kännykän, mutta en saanut luettua käyttöohjetta, joten kännykkä oli kaapissa 2 vuotta (takuukin meni umpeen). JA minä käytin sellaista kännykkää, joka sammuili koko ajan ja oli lähes käyttökevoton. Kun se lopulta levisi kokonaan oli pakko ottaa se käyttöohje esille ja "uusi" kännykkä käyttöön.
vuoden -99 syksyllä. Olen saanut valmiiksi n. 20cm. Eikä siinä tarvii tehä ees mitään kuvioo, vaan pyöröpuikoilla koko ajan oikeeta vaan neuloa...
ja tee jotain muuta siitä,tämä oli kyllä paras
Siksi on pakko joskus heittää projekteja pois.
Ostin uuden kännykän, mutta en saanut luettua käyttöohjetta, joten kännykkä oli kaapissa 2 vuotta (takuukin meni umpeen). JA minä käytin sellaista kännykkää, joka sammuili koko ajan ja oli lähes käyttökevoton. Kun se lopulta levisi kokonaan oli pakko ottaa se käyttöohje esille ja "uusi" kännykkä käyttöön.
koko tämän vuoden olen ollut järjestämässä vaatehuonetta. Siis se projekti on ollut KOKO ajan päällä. Välillä tulee vieraita, jolloin sullon vain tavarat vaatehuoneeseen ja jatkan sitten kun vieraat ovat lähteneet. Tästä syystä meillä on edestakas ajelehtivaa roinaa.
Toki tiedän pohjimmaisen syyn. Meillä on edelleenkin liikaa tavaraa. Sen siitä saa kun muuttaa omakotitalosta melkein puolta pienempään rivitaloasuntoon...
Melkein tunnin siivosin urakalla tuota vaatehuoneprojektia. Ja saattaa jopa loppu häämöttää. Onneksi siitä sentäs tulee niitä ikuisuusprojekteja jatkoksi (kirppikselle vietävää ja varastoon kannettavaa).
otin just pari viikkoa sitten pois pöydältä ja laitoin pääsiäisliinat tilalle, koskahan ne jaksais ottaa pois...
En vain ole saanut aikaiseksi sen jälkeen. Joku kaveri näitä on välillä napsinut.
mitään uusia laitteita tai koneita.
en jaksa vaihtaa vakuutusyhtiötä vaikka sillä säästäisi satoja ja euroja ja raha olisi todella tarpeeseen. huomenna, huomenna, huomenna sen teen..
rillien uusiminen on tosiaan tympeää, mutta pakko tehdä kun näkö huononee.
vieläkin on osa edellisten asukkaiden tavaroista kantamatta pois jaloista. He siis ovat jo kuolleet, joten eivät tule noutamaan omiaan, mutta ideana oli laittaa jotain omaa. Kuistilla on yhä heidän rottinkikalustonsa, ihan käytössä. Ja siinä pöydällä kahden vuoden takainen kuvasto käännettynä auki siitä kohdasta, jossa on kuva siitä kalustosta, joka piti hankkia...
- hääkuvien kuvatekstien kirjoittaminen albumiin + hääohjelma yms. lisääminen. Häät olivat helmikuussa 2003
- keittiöremontin peruja (2004) puuttuu yksi sokkelilista tiskipöydän alta.
- Posliininen tiskiallas odottanut vaihtamista 5 vuotta (saatiin uusi kun alkuperäisessä tuli hiushalkeamia lasitteeseen)
Yläkertaan rakennennetty lapsen huone odottanut listoja, lämpöpatteria, oven lasia ja sisäikkunoiden laseja 4 vuotta.
- yläkerran rapun remontti ollut kesken sen 4 vuotta
- Pihan to do-lista on 7 vuotta vanha, vaihdan vain uuden vuoden yläkulmaan. Listasta ehkä puolet alkuperäisistä hommista tehty, uusia tullut lisää.
laitoin edellisjoulun pöytäliinat pesukoneeseen.
aloitin sen teon vuonna 1997. On se jo yli puolenvälin!
Tiesin, että homma venyy ja paukkuu jo aloittaessani sitä. Niinpä sanoin että tarkoitus on että se valmistuu tyttäreni viisikymppisille. Nyt tyttö kyllä väittää että sen piti valmistua hänen yo-juhliinsa... Ne olisivat tänä keväänä, mutta minä olen ihan varma että ei se niin mennyt :)
järjestämättä kansioon. Vauva menee syksyllä kouluun.
3vee lapsen vauvakuvia ei ole edes teetetty...
-sängyssä ei ole ollut tyynyliinoja ja pussilakanoita pariin kuukauteen. On liian raskasta pestä likaiset ja ottaa kaapista puhtaat siksi aikaa.
-Yksi kukka kuoli koska en muistanut sitä kastella,kävelen joka päivä sen ohi ja muistan asian mutta raskasta nousta tuolilta juuri silloin. Kuollut kukka on ollut jo pari kuukautta ruskeena amppelissa.Kaunista.
-Lasten ensimmäisiä kenkiä on vieläkin eteisessä, parejakaan ei taida enää olla. Kuopus on 5v.
-Kaapissani on vielä vaatteita teinari ajoilta. En ole harkinnut niiden käyttöönottoa mutta jos joku vaikka ne ostaisi kaapistani?Kuka haluaa ysäri vaatteita?Olen 30v.
Tässä nyt pari..
Kouluun menee syksyllä munkin vauva, eikä tokasta, joka nyt jo 4 v, ole edes teetetty muita kuvia kuin ristiäiskuva kiitokseksi vauvaonnittelijoille.
Onneksi on päiväkodissa viralliset kuvaajat, saa edes jonkun lapsikuvan vuosittain paperiversiona...tosin en meinaa saada aikaiseksi niitäkään kuvapakettien palautuksia ja lisäkuvien teettämisiä jne.
järjestämättä kansioon. Vauva menee syksyllä kouluun.
3vee lapsen vauvakuvia ei ole edes teetetty...
vuoden -99 syksyllä. Olen saanut valmiiksi n. 20cm. Eikä siinä tarvii tehä ees mitään kuvioo, vaan pyöröpuikoilla koko ajan oikeeta vaan neuloa...
Päivän paras! =)
Mentiin 2v sitten naimisiin eikä olla vieläkään saatu teetettyä kiitoskortteja.... Eikä niitä taida enää kehdata lähettää, vai mitä? Itellekkään ei olla hääkuvaa teetetty.
että heinäkuun Ranskan matkasta asti makkarissa lojunut matkalaukku, jatkakoot makaamistaan.
Kohtahan jo uusi reissukin jo tiedossa.