Aikaansaamattomuuden huippu!
Nyt on päässä uudet rillit, edelliset lasit hankin 24-vuotiaana, nyt olen 40. Eli 16 vuotta "Tarttis varmaan uusia rillit..." :D
Tämä on varmaan jonkun sortin ennätys. Onko muita yhtä aikaansaamattomia ihmisiä?
Kommentit (257)
vuoden -99 syksyllä. Olen saanut valmiiksi n. 20cm. Eikä siinä tarvii tehä ees mitään kuvioo, vaan pyöröpuikoilla koko ajan oikeeta vaan neuloa...
Lisään vielä yhden: asuin 13 vuotta yhdessä asunnossa. En koskaan pessyt ikkunoita...
tai oikeastaan en ole tainnut pestä missään asunnossa ikkunoita.
En nimittäin itsekkään ole koskaan pessyt ikkunoita. En vain saa aikaiseksi aloittaa kun se tuntuu niin isolta projektilta. Omillani olen asunut 14 vuotta, asuntoa olen vain välillä vaihtanut niin on saanut puhtaat ikkunat :)
Muita saamattomuuksiani on kestovaipat vaatakaapissa. Niitä pitäisi laittaa myyntiin huutikseen tai hankkiutua jollain muulla tavoin eroon. Siitä on kolme vuotta kun ne viimeksi oli käytössä.
Toinen missä olen saamaton on kaikkien virallisten hakemusten ja asiapapereiden täyttäminen. Usein sitten ihan viime tingassa kiireesti täytän.
Minulla roikkuu tyhjä valokuvakehys seinällä kun olen ajatellut sen motivoivan valokuvien tilaamiseen. No, se tyhjä kehys on ollut siinä jo yli vuoden.
*Viime viikonloppuna pesin lapsen uikkarin viimekesältä.
*pääsiäiskoristeita en saanut ollenkaan laitettua esille
*yksi muuttolaatikko purkamatta, muutosta reilu puoli vuotta
*en ole muuton jälkeen luutunnut lattioita yhtään kertaa
*muuton jälkeen keräsin 5kk motivaatiota maalatakseni yhden 1,5m pitkän seinän.
*mulla ei ole yksiäkään ehjiä farkkuja kun en vaan saa aikaseks lähdettyä uusia ostamaan
*samoin on kenkien laita
Lisään vielä yhden: asuin 13 vuotta yhdessä asunnossa. En koskaan pessyt ikkunoita...
tai oikeastaan en ole tainnut pestä missään asunnossa ikkunoita.En nimittäin itsekkään ole koskaan pessyt ikkunoita. En vain saa aikaiseksi aloittaa kun se tuntuu niin isolta projektilta. Omillani olen asunut 14 vuotta, asuntoa olen vain välillä vaihtanut niin on saanut puhtaat ikkunat :)
Muita saamattomuuksiani on kestovaipat vaatakaapissa. Niitä pitäisi laittaa myyntiin huutikseen tai hankkiutua jollain muulla tavoin eroon. Siitä on kolme vuotta kun ne viimeksi oli käytössä.
Toinen missä olen saamaton on kaikkien virallisten hakemusten ja asiapapereiden täyttäminen. Usein sitten ihan viime tingassa kiireesti täytän.
Minulla roikkuu tyhjä valokuvakehys seinällä kun olen ajatellut sen motivoivan valokuvien tilaamiseen. No, se tyhjä kehys on ollut siinä jo yli vuoden.
Meitä siis on...olen just muuttanut ja sain puhtaat ikkunat... terv. edellinen.
Toisesta vaatekaapista puuttuu vieläkin ovi, sillä se oli vääntynyt vähän kieroksi eikä taipunut kiinnikkeisiin. (mies siis teki liukuovikaapistot itse.
Keittiöremontti valmistui seitsemän vuotta sitten ja yksi kattolistan pala puuttuu edelleen. Tässä välissä on vaihdettu tapettikin keittiöön ja välitilan laatat, vetimet oviin ja uusittu kodinkoneita, se yksi kattolistan pala puuttuu vieläkin :)
Sähkökaappi oli vuosikausia niin sekaisin että oli vaarallista avata ovi, sieltä ei kertakaikkiaan löytynyt mitään. Hämähäkkejä ja pölyä romukasat täynnä :(
Viime kuussa tuli sähkömittarinvaihto ja oli pakko äkkiä tyhjentää kaappi. Ei siinä mennyt kuin tunti kun se oli järkätty ja romut heitetty pois. Mutta pitihän sekin venyttää näin pitkälle.
Mulla odottaa joulukoristeet ja -kuusi edelleen kellariin vientiä. Ensin loukkasin polveni, enkä tahtonut kipeän polven kanssa lähteä seikkailemaan jyrkkiin portaisiin. Sittemmin en vain ole saanut aikaan...
Kaksi isoa peiliä on rempan jälkeen yhä laittamatta, ollut puolitoista vuotta. Mutta miten niin isot peilit saa kiinnitettyäkään, tarvis jotain remppamiestä... Ja tiskari ja uuni tarvitsisivat takuukorjausta. Noh, niissä on onneksi viiden vuoden takuu, joten ei tässä vielä mikään kiire ole.
Töissä olen kyllä hyvinkin jämpti ja aikaansaava, mutta nämä pienet kodinhoitoprojektit on EVVK.
- valokuvat laittamatta albumeihin jo vuodesta 1997
- yksi muuttolaatikollinen pyykkiä vuodesta 2006
- samat rillit naamalla vuodesta 1995
- talvitakki käytössä vuodesta 2001
- tietosanakirjat hyllyssä, sain ne -70 luvulla
jne.
Valokuva-albumeissa vuosi 1998 on aloitettu
Lasten vauvakirjoja ei ole edes aloitettu (ovat jo koululaisia)
Kevät-/syystakki on vuodelta 2002 ja aivan kamala, talvikengät vuodelta 2003 ja onneksi vielä kuin uudet.
Ostin ja tempaisin uudet farkut viime kuussa, kahdet vanhat (ainoat housuni siis, mitään muita paitsi kesähousuja ei ole!) ovat puhkikuluneet, monta kertaa korjatut ja 5v vanhat.
Olisihan näitä....
Heitäisitte risat roskiin? Ja purkaisitte keskeneräisen käsityöt?
Heitäisitte risat roskiin? Ja purkaisitte keskeneräisen käsityöt?
Hei se vaatii ihan liikaa energiaa, kun nyt saisi eka paikattua nämä vuoden persuuksista rikki olleet pyjamanhousut...
Mulla on ollut yksi paikka puoli vuotta kipeä. Pitäisi mennä labraan aikaisin aamulla, en ole jaksanut herätä.
Yksi päivä aloin torkahdella kun lojuin sohvalla katsomassa telkkaria. Puoliunissani huomasin että mulla on kylmä, mutta en viitsinyt laittaa peittoa päälle, se peitto olisi ollut sohvan jalkopäässä. Niinpä vaan sitten jatkoin uinahtelua, yritin mennä mahdollisimman käppyrään ettei olisi paleltanut.
tosin olen myös niin häslä, että silmälasit on pakko muutaman vuoden välein uusia, koska eivät vain kestä hyvinä. Ja varmuuden vuoksi pakko olla vanhat lasit varaparinakin.
Mutta sain tässä uusittua imurin, joka on viimeiset viisi vuotta pysynyt kasassa enää jeesusteipillä ja imutehokin on ollut vähän mitä on. Kokonaisikä taitaa olla päälle kymmenen vuotta.
mulla oli 2 vuotta jouluverhot ikkunassa. Tällä hetkellä kaikki pussilakanat on pyykissä, ja meillä vaihdetaan pussilakanat vain ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Aina sillon harvoin kun pyykkään, on jo vaatepyykkiä niin paljon, että lakanat jää seuraavaan kertaan.
Mulla on ollut yksi paikka puoli vuotta kipeä. Pitäisi mennä labraan aikaisin aamulla, en ole jaksanut herätä.
saamattomuuden takia.
Pari pyörää on seissyt pihalla kesät talvet jo kolmen vuoden ajan, eivät kelpaa enää edes pyörävarkaille..
Silmälasit ovat vuodelta.. hmm, en edes muista..
Parittomia sukkia on kassillinen makuuhuoneen nurkassa, voisi varmaan jo suoraan heittää roskiin.
Suihkun suutiosa on haljennut ja vessapöntöstä on mennyt se painikeosa sijoiltaan, josko nekin jaksaisi joku kaunis päivä korjata. :/
Täällä toinen rilliaikaansaamaton :D Edelliset oli 18-vuotiaana, nyt 34-vuotiaana sain hankittua uudet.
vuoteen 2003, ostan kyllä uusia vaatteita, mutta en jaksa kaivaa niitä kaapinperältä, joten siellä lojuu lukuisia lähes käyttämättömiä asuja... osa olisi pitänyt palauttaa postimyynnissä - en saanut palautettua, ovat vielä pusseissa
on yli kahden vuoden takainen joulupöytäliina edelleen pyykkikorissa.
Toinen pyykkikorissa ikuisesti lojuva juttu on lapsen pipo, jonka olen saanut joltain kaverilta käytettynä toiseksi nuorimmalle lapselleni joskus vuosia sitten... Nyt se varmaan menisi kuopukselle, jos hänellekään. Mutta pesemättä edelleen.
Tai saamattomampi. En ole hankkinut uusia rillejä vieläkään.
tai oikeastaan en ole tainnut pestä missään asunnossa ikkunoita.