Voinko pyytää, että miehen lapset eivät tulisi meille
jos he ovat flunssassa? Hypoteettinen tilanne siis ja oletetaan myös, että ei ole kyse vuodepotilaista vaan ns. tavallisen flunssaisista lapsista. Syy tähän on se, että olen raskaana enkä kaipaa yhtään nuhaa enää tähän muutenkin karmeaan olotilaan.
Voinko siis pyytää tällaista, mikäli tilanne tulee eteen? Jokin aika sitten lapset olivat täällä kipeinä ja minä tottakai sain sen taudin. Vai puutunko liikaa lasten oikeuksiin tavata isäänsä? Mitään muuta paikkaa tapaamisille ei oikein ole.
Kommentit (131)
Flunssia on muutenkin koko ajan liikkeellä ja normaalilla immuunipuolustuksella varustettu ihminen ne kyllä selättää. (Eri asia tietysti, jos kysymys on kuumeisesta infektiosta.) Koittakaa vaan huolehtia käsihygieniasta sen verran kuin se on mahdollista. Lasten on tärkeää tavata isäänsä. Ja eihän sitä miestäkään voi ulos laittaa, jos hän on flunssassa. :) Sinänsä ymmärrän kyllä ärsytyksesi, sillä flunssaisena on inhottavaa olla.
Näin ydinperheessä elävän mamman kysymys: miksi niiden lasten pitäisi sairaana matkustella paikasta toiseen? Eikö olisi helpompaa viettää sairausaika siellä missä on sairastunutkin? Ja sitten siirtää tapaamisia. Ei se tapaamisoikeus ole sama kuin äidin (tai isän) lapsettoman loman oikeus; ei sellaista ole meillä ydinperheissäkään olevilla saati totaaliyhäreillä.
normiflunssasta ei vuodepotilaista =).
lähiäiti olisikin raskaana? Saisiko se lähettää ne muksut aina sairastamaan isälleen, ettei vaan saisi nuhaa?
Ihan oikeasti, sitten vielä ihmetellään, miksi lapset vieraantuu isästään eron jälkeen... eiköhän syy ole aika selvä? idiootti äitipuoli, yleensä.
ei ole järkeä edes raahata sairaita lapsia pitkin pitäjää,ja voittehan sopia että lapset tulee sitten kun tervehtyvät ja ovat vaikka pidempään tai jotain vastaavaa.
jos he ovat flunssassa? Hypoteettinen tilanne siis ja oletetaan myös, että ei ole kyse vuodepotilaista vaan ns. tavallisen flunssaisista lapsista. Syy tähän on se, että olen raskaana enkä kaipaa yhtään nuhaa enää tähän muutenkin karmeaan olotilaan.
Voinko siis pyytää tällaista, mikäli tilanne tulee eteen? Jokin aika sitten lapset olivat täällä kipeinä ja minä tottakai sain sen taudin. Vai puutunko liikaa lasten oikeuksiin tavata isäänsä? Mitään muuta paikkaa tapaamisille ei oikein ole.
Ilman muuta voit tai, et vain muuten vaan jaksa --> krapula tai jotain sellaista.
Saisit ihan kamalan leiman loppuiäksesi ja se kyllä myöhemmin kaduttaisi.
Flunssia nyt vaan tulee raskaanakin, sitä se elämä on. Ja niitä flunssia tulee silloinkin kun se lapsi on pieni ja itse olet yöheräilyistä ihan puolikuollut. Ja näin etukäteen - et voi kieltää niitä miehen lapsia tulemasta nuhaisina sillonkaan kun tuleva lapsi on pieni ja kovasti haluaisit varjella häntä flunssalta.
Lapset eivät sairaina liiku mihinkään suuntaan. Eikä eksälläni ole nyksää, joten häntä ei tästä voi syyttää. Juttu on ihan vain siinä, ettei sairaana ravaaminen ole kivaa. Kriteerit on meillä samat kuin kouluun menossakin; lapsi ei vaihda kotia yli 37 asteen kuumeessa tai huonovointisena. Molemmilla on samat resurssit sairaan lapsen hoitoon.
lähiäiti olisikin raskaana? Saisiko se lähettää ne muksut aina sairastamaan isälleen, ettei vaan saisi nuhaa?
Ihan oikeasti, sitten vielä ihmetellään, miksi lapset vieraantuu isästään eron jälkeen... eiköhän syy ole aika selvä? idiootti äitipuoli, yleensä.
asuisivat isällään ja äiti olisi raskaana niin olisiko tilanne silloin erilainen?Järjestelykysymyshän tuo on ,ei se maailma kaadu jos eivät mene isälleen silloin kun ovat kipeinä,edes siinä tavallisessa flunssassa.Raskaana ollessa immuunipuolustus on heikompi joten välttäisin jos se on kerran mahdollista niin kaikkia tauteja.Ihme porukkaa täällä taas...eikun hetkonen...niin ne katkerat ämmät täällä taas määkii.
Voisko sun mies sairastapauksissa tavata lapsia heidän kotona?Meillä tehdään niin ja kaikki on ollut tyytyväisiä.Minä saanut levätä ja etälapsi saanut isänsä kokonaan ja omaan kotiinsa.
Näin ydinperheessä elävän mamman kysymys: miksi niiden lasten pitäisi sairaana matkustella paikasta toiseen? Eikö olisi helpompaa viettää sairausaika siellä missä on sairastunutkin? Ja sitten siirtää tapaamisia. Ei se tapaamisoikeus ole sama kuin äidin (tai isän) lapsettoman loman oikeus; ei sellaista ole meillä ydinperheissäkään olevilla saati totaaliyhäreillä.