Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko pyytää, että miehen lapset eivät tulisi meille

Vierailija
13.04.2012 |

jos he ovat flunssassa? Hypoteettinen tilanne siis ja oletetaan myös, että ei ole kyse vuodepotilaista vaan ns. tavallisen flunssaisista lapsista. Syy tähän on se, että olen raskaana enkä kaipaa yhtään nuhaa enää tähän muutenkin karmeaan olotilaan.

Voinko siis pyytää tällaista, mikäli tilanne tulee eteen? Jokin aika sitten lapset olivat täällä kipeinä ja minä tottakai sain sen taudin. Vai puutunko liikaa lasten oikeuksiin tavata isäänsä? Mitään muuta paikkaa tapaamisille ei oikein ole.

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon... En käsitä mitä tuollaisten naisten päässä liikkuu. Osaatko yhtään eläytyä niiden miehesi lasten asemaan? Ajattele, jos teille tulisi ero ja miehesi seuraava pikkuvaimo odottaisi vauvaa eikä oma kultamussukkasi saisi mennä isänsä luo, koska on nuhainen!

Vierailija
102/131 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee yhteen puolison kanssa, jolla on jo ennestään lapsia, niin on hyväksyttävä lapset ja mahdolliset nuhat. Näin se vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee yhteen puolison kanssa, jolla on jo ennestään lapsia, niin on hyväksyttävä lapset ja mahdolliset nuhat. Näin se vaan on.

Vierailija
104/131 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon... En käsitä mitä tuollaisten naisten päässä liikkuu. Osaatko yhtään eläytyä niiden miehesi lasten asemaan? Ajattele, jos teille tulisi ero ja miehesi seuraava pikkuvaimo odottaisi vauvaa eikä oma kultamussukkasi saisi mennä isänsä luo, koska on nuhainen!

Mene eteenpäin elämässäsi niin sinuakin helpottaa :)

Vierailija
105/131 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kehtasi pitää puolensa eikä antaa ex-vaimon hyppiä nenilleen.

Vierailija
106/131 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
107/131 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap on juuri kohta synnyttämässä sille miehelle miehen oikeaa lasta. Miehen entiset lapset ei siis ole ap.n perhettä vaan miehen entistä elämää ja nyt mies on astunut elämässä eteen päin, joten niitä ex-vaimon lapsia ei tarvitse ap.n kotona näkyä.

Hommatkaa te katkerat exät lapsenvahtinne muualta. Niin me muutkin hommaamme. Maksamme mll.n hoitajille yms. ei tarvitse tukkia niitä ex-miehenne perheeseen ilmaiseksi hoitoon.

että meille ei koskaan tule ketään tartuttavaa sairasta ihmistä mistään syystä; enkä suostu vierailemaan sairaiden luona.

Jokainen määrää omasta elämästään. Minua ei kiinnosta sairastaa varsinkaan muiden tartuttamana.

(eri asia sairaudet jotka EIVÄT tartu, kuten esim syöpä, murtunut jalka, keliakia jne jne jne, tottakai heitä tapaan )

Saat itse määrätä omasta elämästäsi ja ruumiistasi. Kohtelias ja vieraskorea ei tarvitse olla, jos on omasta / perheen terveydestä kyse.

Myös ap:n uusperhettä. Ap on ihan tietoisesti valinnut miehen, jolla on lapsia. Edelleen missään kuumeessa tai influenssassa ei tarvitse niitä lapsia siirrellä ihan jo lasten itsensä takia, mutta nuha tai lievä yskä eivät ole syitä jäädä kotiin koulusta tai harrastuksesta, joten eivät ole todellakaan syitä jättää isäviikonloppu väliin. Jos lapsella on oikein vuotava nenä, niin ei tietenkään mene lähelle vauvaa eikä koske vauvan tarvikkeisiin. Lasta myös kehotetaan pesemään käsiä usein ja myös muut vauvaa hoitavat tahot pesevät käsiään reippaasti. Isä voisi erityisesti varoa esim. suukottelemasta vauvaa pari päivää, kun lapset ovat lähteneet, ettei sitten tartuta omaa mahdollista sairauttaan vauvaan. Ap voisi vältellä mahdollisuuksien mukaan nuhaisen lapsen koskemista. Näin tehdään ydinperheessäkin.

Mutta kielto nuhaiselle mutta muuten terveelle lapselle on aikamoista henkistä väkivaltaa. Sehän kertoo lapselle, että hän ei enää kelpaa isälleen, kun isälle syntyi se parempi lapsi.

Vierailija
108/131 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse ottaa entisiä lapsiaan hoitoon siksi, että exä pääsee juhlimaan. Jos on yhteishuolto niin sitten on eri asia. Mutta jos ei ole yhteishuoltoa, exä hoitakoot maksullisen hoitajan lapsilleen. Isän ei tarvitse olla lapsenlikkana etälapsilleen.

kyllä minun lapsillani on ainakin kaksi yhtä vastuullista vanhempaa ja kaksi kotia. Kummassakin kodissa voi hyvin sairastella.

Se, että toinen on ns. lähi ja toinen on ns. etä, on vain käytännön ratkaisu, lasten elämän sujuvuuden takia.

Joten ei tulisi mieleenkään, että sairaiden lasten hoito olisi vain toisen vanhemman vastuulla tai että lapset olivat "vieraita" kummassakaan kodissa.

Aika harva sairaus on sellainen, ettei kestäisi 15 minuutin automatkaa.

Nää nuoret nyxät ovat nyt vaan niin lapsellisia kitinöineen. Sääliksi käy miehiä kahden perheen välissä.

Vierailija
109/131 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti te ette koskaan eroa, koska sitten se teidän nykyinen lapsenne on taas isälleen vain entinen lapsi ja isä pelkkä satunnainen lastenhoitaja.

Mä en muuten ymmärrä tota, että raskaana saa taudit helpommin. Ikinä ei ole mulle tullut mitään ylimääräistä. Nytkin tänä talvena hoitanut isompien lasten influenssat, vatsataudit, räkätaudit ja muut kuumeet, eikä ne minuun tule, kun vastustuskykyni on hyvä. Raskaus ei sitä ole miksikään muuttanut.

Eli väitän, että ap:lla on joka tapauksessa heikko vastustuskyky, mutta on vasta niin uusi tulokas tuossa valmiissa perhekuviossa, että saa nyt muuten vaan kaikki lastentaudit, joille ei sinkkuelämässään ole edes altistunut

Vierailija
110/131 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen kyllä, että vituttaa kun nuorempi ja kauniimpi on napannut teiltä miehen. Mutta mitä annoitte itsenne läskistyä ja pihtasitte seksissä niin mies lähti vieraisiin.

Nyt kun mies vihdoin on löytänyt oikean onnen ja haluaa itsekin lapsen, exät on katkeria. Jos mies oikeasti olisi niitä lapsia exän kans halunnut niin se haluaisi niitä nähdä. Mutta moni eexä on painostanut miestä hankkimaan lapsen, että saavat kekkoilla kavereiden edessä vaunujen kanssa. Mies ei ole edes lapsia halunnut, mutta suostunut kun akat on jankuttaneet asiaa.

Sillä tavalla siis ymmärrän, että nää exät haluaa tunkea kakaransa pilaamaan miehen uutta perhe-elämää. Mutta ap, pysy jämynä ja olkaa miehen kanssa kovana. Entisillä lapsilla ei ole mitään sekaantumista teidän elämäänne jos miehesi ei ole halukas siihen. Jos miehesi ei ole niitä lapsia halunnut alunperinkään niin ei siinä ole nokan koputtamista.

Ap ole onnellinen ja varma siitä, että miehesi halusi juuri sinut ja haluaa lapsen kanssasi ja vihdoin oikean perheen. Exär on vain kateellisia ja katkeria.

Vierailija
111/131 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että miehen lapset ex-vaimon kanssako ovat miehen entistä elämää ja lastenko ei kuuluisi näkyä ja olla osallisena isänsä elämässä, vaikka siihen kuuluisikin uusi vaimo ja mahdolliset uudet lapset?

En sitten ymmärrä ollenkaan. Enkä muuten yleensäkään ymmärrä naisia, jotka menevät suhteeseen miehen kanssa, jolla on jo ennestään lapsia eivätkä sitten syystä tai toisesta hyväksy näitä lapsia jotka ovat kuitenkin myös heidän isänsä lapsia.

Kannattaa kyllä katsella vapaita naisia ja miehiä, niin ei tarvitse riidellä missä lapset saa olla ja kasvattaa surullisten lasten määrää tässä maailmasssa.

Ja en ole mikään katkera ex.

Vierailija
112/131 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapset sairaana=pakko kuitenkin tunkea eteenpäin tartuttamaan muita MUTTA jos isä vaikka on flunssassa niin äiti voi kyllä sanoa että ei anna lasten tulla koska itse ei halua flunssaa omaan kotiin... joo reilua on.

Vierailija
113/131 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha mieli kaikkien uusperheisdä elävien lasten puolesta. Tajuatteko ettei ole niille sen hetken ydinperheenkään lapsille hyväksi, että heillä on sisarruspuolia, jotka ovat perheessä Tuhkimon asemassa? Samoin kamalaa ajatella sitä lasten lähiperhettä, josta heidän täytyy - jos ei muuten niin vähintään isän uuden vaimon kiusaksi - lähteä välillä muualle potemaan.

Olen itse eroperheestä ja olen vasta näin aikuisena tajunnut miten paljon mun ja veljeni olemassaolon on täytynyt häiritä isän tyttöystävän elämää, vaikka ei edes oltu heillä kovin usein.

Vierailija
114/131 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entas jos saat toisen lapsen. Tarkoitan siis etta olet raskaana ja esikoisella on flunssa. Mita teet? Lahetat lapsen muualle hoitoon?

Vierailija
115/131 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menes rouva itse siksi aikaa muualle. Tätä tää on. Taustalla paistaa kurjuus, kun ukolla on mukeloita. Et heitä ikäväksesi saa pyyhittyä pois niinkuin toivoisit.

Vierailija
116/131 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistudu omaan äitiyteesi ja opettele puolikuntoisten hoitamiseen.

Vierailija
117/131 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaikka oletkin raskaana, miehesi on yhtä velvollinen hoitamaan sairaita lapsiaan kuin heidän äitinsä. Ota itellesi hotellihuone ja painu sinne.

Vierailija
118/131 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten edes kehtaat kysyä tuollaista?

Vierailija
119/131 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapsia ei tarvitse päästää mutta mites ap sitten kun sun omat lapset on kipeinä ja olet taas raskaana? Lähetätkö ne mummolaan tai muualle?

Vierailija
120/131 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kulkujätkälle? Naikaa vain lapsettomia niin mieleterveyspalveluiden käyttö ei nouse tulevaisuudessa kohtuuttomuuksiin. kaikki ex-lapset ovat mtt-asiakkaita. Ja syy on teidän!