Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kipeänä harrastuksiin tulevat ihmiset

Vierailija
15.02.2012 |

Olisi taas harrastuksen parissa tiedossa vähän laajempi kokoontuminen, jota on odotettu jo pitkään. Mutta nyt, edellisenä iltana, keskustelupalsta on täynnä viestejä, joissa kehutaan kilpaa, kuinka flunssaisia ja kuumeisia ollaan ja aivastellaan koko ajan, mutta "sisulla silti tullaan".

Nojoo, harmittaisi itseäkin, jos joutuisi jäämään sairauden takia pois, mutta kun kuitenkin ollaan tiiviissä porukassa pari iltaa yhdessä, ja harrastus vaatisi vähän fyysistä kuntoakin, vaikkei nyt liikuntaa olekaan, niin miksi ihmeessä pitää tulla tartuttamaan kaikki muutkin?

Pakko vaan jäädä itse pois, koska jos kolme ihmistä ympärillä on flunssassa, niin kyllä joku niistä viruksista pääsee taatusti läpi, vaikka miten pesisi käsiä... joskus aiemminkin samassa porukassa käyty vähän vastaavaa keskustelua, ja silloin jo kävi selväksi, että ei auta yrittää sanoa millään tavalla, että olisi kiva jos ette tulisi tartuttamaan kaikkia muitakin, koska näemmä olen itse ainoa, jota oikeasti haittaa se, että joutuu uhraamaan viikon tai kaksi sairastamiselle, jonka olisi voinut välttää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on itsekästä mennä tartuttamaan muut! Sama pätee tietysti myös esim. työpaikkaa. Härskeintä on kuitenkin mennä vauvaharrastuksiin sairaana, vauvat kun ovat juuri nyt riskiryhmänä erilaisten pöpöjen suhteen ja voivat sairastua vakavasti lentsuista. Ärsytti, kun vauvajumpan vetäjä tuli paikalle selkeästi flunssaisena. Itse olin joutunut jättämään väliin maksamani 4 tuntia kun en halunnut tulla muita sairastuttamaan. Ja sitten kun lopulta terveenä tulemme paikalle, niin ohjaaja niistää ja pärskii!

Ihmiset ovat kovin itsekkäitä ja ajattelemattomia. Julkisissa kulkuneuvoissakin pärskitään toisten päälle. Pariin kertaan joku on metrossa kääntynyt yskimään juuri vauvanvaunujen päälle. Että kiitos vaan. Kerran istuin bussissa flunssaista naista vastapäätä. Nainen aivasti, ja nahkalaukulleni lensi kahden kolikon kokoinen keltainen limaklöntti. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän