Miksi olisi ongelma pyöräillä 15 kilometriä kauppaan kahdesti viikossa?
Edes luomupyörällä. Jos tekee isompia ostoksia niin käyttää sitten mummokärryä.
Kommentit (13)
Se juuttuu ikävästi hankeen se mummokärry loskamyräkässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Poljen 10 km kalaan joka aamua ja 10 km sitten kotiin. Kotoani on 10 km venesatamaan jossa veneeni on. Lähden tässä 16.00 aikaan nostamaan kalaverkot.
Ai kesät talvet ja ostoskassien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Se juuttuu ikävästi hankeen se mummokärry loskamyräkässä.
Jos saisi olla hiekoittamattomia kevyen liikenteen väyliä, niin potkukelkka olisi ihan paras talvella :D
Ei se ongelma ole normaalikuntoiselle, mutta huonokuntoiselle on. Toki talvella voi olla haasteita, jos ei ole teitä aurattu.
Pyörälaukut kun on takana niin ei mikään ongelma.
Meiltä on ns kylän keskustaan n 3 km ja kyllä se menopaluu on sen verran pitkä, ettei sitä huvikseen tee.
Mä käyn postittamassa vinted paketin, jos on jotain mennyt kaupaksi
housuissas sulla on mummokärry!
Kuka hullu ajaa kolkyt kilsaa pyörällä eestaas kauppaan!
Laiskuuskohan se jo alkaa 75vuotiasta vaivata, kun en enää -25 asteessa kovassa tuulessa viittinyt pyörällä lähteä 10km kauppareissulle viime talvena...
Ap ei mitään ongelmaa. Minähän se kävelen helposti 30 km päivässä.
Joku kysyi töissä miksen pyöräile töihin. Talvella nastat alle niin ei ongelmaa. Matka yhteen suuntaan pikkasen päälle 10km. Syitä löytyy kilometrin mittaisen listan verran mutta kärjessä on edelleen yksi. Ja se on, en halua. Yksinkertaisesti ei ole mun juttu eikä sellaiseksi muutu vaikka miten pyöränasset vänisee. Ajan autolla mukavasti ja turvallisesti kuten tähänkin asti.
Ei siinä sinänsä mitään ongelmaa ole. Itse en kuitenkaan halua elää niin, että kauppa on 15km päässä (en edes autoa käyttäen). Mutta ei se minulle kuulu jos joku muu näin tekee.
Ei mikään. Poljen 10 km kalaan joka aamua ja 10 km sitten kotiin. Kotoani on 10 km venesatamaan jossa veneeni on. Lähden tässä 16.00 aikaan nostamaan kalaverkot.