Jotain huonoa Mielen kylmäkoneista
Olen kuullut jatkuvasti kodinkoneliikkeessä hokemaa "Miele on Miele" eli ilmeisesti sana on laadun tae.
Mikä on oma kokemuksesi täyskorkuisista Mielen jääviileäkaapeista ja kaappipakastimista? Harjattu teräspinta pysynyt puhtaana? Onko Mielellä "Suomen paras huolto"? Saako varaosia, esim. jos pakastimen laatikko tai jääkaapin ovihylly hajoaa?
Olemme tekemässä hankintaa vuosiksi eteenpäin eikä hintakaan ole kovin huokea, joten kaikki avut ovat tarpeen.
Kommentit (6)
jota mekin katselimme, ovat vaihtaneet juurikin mm. kahvan mallia. Liekö ollut useamman reklamaation aiheena. Kiitos kommentista!
Meille tarjottiin Gigantista molempia kaappeja yhteishintaan 2500. Sanottiin, että jos löytyy jostain halvemmalla, on heillä sama hinta. Vaikea verrata, kun Gigantti tuo eri mallin jääkaappia maahan, kun mikään muu kauppa.
Mielen jääkaappi ja pakastin. Jääkaapista mennyt rikki kaksi kahvaa, tiivisteet revenneet ja hyllnkannakkeita hajonnt. Jos ostaisin nyt uudet niin valitsisin toisen merkin, hinta ja laatu eivä todellakaan ole korreloineet, pakastekaappi tosin toimint moitteetta.
Meillä oli ennen tätä 10 vuotta tavalliset toisen merkkiset teräspintaiset koneet, ja nyt vannon Mielen nimeen. Näitä ei edes saa puhdistaa teräkselle tarkoitetuilla aineilla, eikä tarvitsekaan. Pysyvät siisteinä ja pyyhin ihan normaalisti kuten keittiön kaapinovet.
Mitään huonoa en keksi näistä, kaikki on toiminut loistavasti. Meillä on myös muut koneet Mieleä, enkä halua vaihtaa, olemme tyytyväisiä. Hinta on miinusta, jos nyt jotain pitää sanoa.
Olin pettynyt. Mutta uusi saatiin kun vaan haettiin paikanpäältä, eli heti. Sen jälkeen ei ole mitään ollutkaan, ihan olen tyytyväinen. Niin ja on pysynyt puhtaana.