RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Vierailija kirjoitti:
Mun iki-inhokkeja on Tuire ja Raisa.
Oletko kuullut sanontaa "Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä"?
En tiedä sun nimeäsi mutta olet juuri alentanut sen.
Ettekö te ymmärrä että tämä mitä te täällä nyt koko ajan teette on kiusaamiskeju, mitä tapahtuu teidän lastenne kouluissa. Siellä te tätä paheksutte ja itse teette samaa koko ajan. Eipä tarvitse ihmetellä mistä kiusaajia löytyy..
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ymmärrä että tämä mitä te täällä nyt koko ajan teette on kiusaamiskeju, mitä tapahtuu teidän lastenne kouluissa. Siellä te tätä paheksutte ja itse teette samaa koko ajan. Eipä tarvitse ihmetellä mistä kiusaajia löytyy..
Tämä on mielipide ketju
No onko semmonen keskustelu parempi, jossa kerrotaan omasta mielestä kauniita nimiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielipide ketju
Sekö sallii mielestäsi kiusaamisen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä hullua. Ihminen ei ole itse voinut vaikuttaa mitenkään omaan nimeensä. Se on vanhempien valinta joten turha syyllistää ihmisiä heidän nimistään!
Tälläisiä ketjuja kerätään ja ihmiset saavat jonkun ajatuksen toisten nimistä. Sitten kun joku esittelee itsensä niin tehdään tällaisten inhokkiketjujen pohjalta arvio jostakin ihmisestä NIMEN perusteella?! Suoraan sanoen vammasta touhua.[/quote
Samaa mieltä. Todella lapsellista touhua. Ylläpito, tämä ketju poistoon. Kiitos.
Auvo, Teijo, Jade, Säde, Janica, Nico, Nico, Minea, Virpi, Paavo, Kyösti, Syyne, Kustaa, Valdemar, Tenho, Outi, Pirjo Liisa, Aune, Raimo, Anu,
Anonyymi, Trolli, Luuseri. Voisin jatkaa pidemmältikin mutta pointti taisi tulla jo ymmärretyksi.
Ketjusta tulee mieleen koulussa kiertävät kyselyt Luokan kolme kivointa poikaa/tyttöä ja luokan kolme tyhmintä vastaavaa. Tai se, kun otetaan jostain luokan nörtistä kuva ja jaetaan se someen jollain iskulauseella ja nauretaan koko koulun kanssa niin, että saadaan se nörtti traumatisoitua loppuelämäkseen. En käsitä ihmisiä, jotka perustavat tällaisia kiusaamisketjuja tai puhuvat muita ihmisistä näin? Tajuatteko te mitä teette? Veikkaan, että samaan hengenvetoon tuomitsette työpaikka- ja koulukiusaamisen, mutta sorrutte jatkuvasti moiseen käytökseen itse. Eli ei riitä ymmärrys hahmottamaan mitä koko asia edes tarkoittaa. Lapsenne katsovat teistä mallia. Ylläpito poistakaa tällaiset ketjut!
Joku vastasi minun nimeni. :( Se on tuo Aina Hellä Alapää
Naima Muisto ja Unelma Sirpaleena
Donald
Jörgen
Krister
Sipuliina (onneksi ei sentään ripuliina.)
Inkeri, Maila, Jarna, Tuovi, Meimi, Nanni, Terttu,
Reija, Raija
Netta, Jutta
Nämä nimet pitäisi kriminalisoida!
-ca pääte naisen nimessä pudottaa heti 70 % äo:sta.