RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Vierailija kirjoitti:
Miten kenenkään nimi voi olla ruma, en edes kykene ymmärtämään kysymystä. Sanat ovat sanoja, jos niitä luokitellaan rumiksi sekö on yksi syy kiusaamiseen, oikeasti aikuiset ihmiset..
No kyllä voi olla ruma nimi. Hyvin voi olla.
Åsa, Lillemor, Bengt, Åke, Ulla, Tarja, Sirpa, Ritva, Olavi, Ida, Jannika, Sanni, Enni, Mirka, Jarkko, Sari, Tuija, Arttu, Anneli, Merja, Risto, Sinikka..
Ursula (vaikka tiedän kyllä mitä se tarkoittaa, on vaan niin ruman kuuloinen)
Jarna. En voi edelleenkään uskoa että on oikea naisen nimi.
Hillevi, Kaaleppi, Jorma, Hermanni, Uuleppi, Urpo, Katja, Titta, Tarja, Taavi, Irma, Irmeli, Ruusa, Hellevi, Jaana, Jutta
Miten tällaisia keskusteluja voidaan edes käydä ja sitten moralisoida lasten koulukiusaamista, kun te teette täällä täysin samaa. Ajatelkaa vähän, määritelette ihmisiä nimen perusteella, vitsillä totta kai sehän on teidän perusteenne. Entä jos ja kun teidän lapsellanne on se nimi mikä täällä on määritelty rumaksi ja se sama tapahtuu koulussa. Lapsenne kokee nimensä olevan ruma, mitä hän voi sille tehdä ja miltä hänestä tuntuu. Eikö tunnu oikeasti missään, no onnea teille elämässä, itse yritän ainakin vähän parempaan.
Nata, Jatta, Jemina, Jerina... lähiönimiä
Ai ihana! Kerrankin on jo näin monen sivun edestä tätä hyvänmielenketjua. <3<3<3 Tällä on varmasti joku suurempi merkitys tässä universumissa.
Pojan luokalla on Java Ioni. En käsitä että tuon on edes laillista.
Vierailija kirjoitti:
Miten tällaisia keskusteluja voidaan edes käydä ja sitten moralisoida lasten koulukiusaamista, kun te teette täällä täysin samaa. Ajatelkaa vähän, määritelette ihmisiä nimen perusteella, vitsillä totta kai sehän on teidän perusteenne. Entä jos ja kun teidän lapsellanne on se nimi mikä täällä on määritelty rumaksi ja se sama tapahtuu koulussa. Lapsenne kokee nimensä olevan ruma, mitä hän voi sille tehdä ja miltä hänestä tuntuu. Eikö tunnu oikeasti missään, no onnea teille elämässä, itse yritän ainakin vähän parempaan.
No nyt kyllä liioittelet. Kyllä niitä aiheita kiusaamiselle on muuallakin kuin nimissä. Vanhempien kannattaisi vähän miettiä minkä nimen lapselleen antaa. Tuskin ketään kiusataan minkään tavallisen nimen perusteella esim. Jonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kyllä liioittelet. Kyllä niitä aiheita kiusaamiselle on muuallakin kuin nimissä. Vanhempien kannattaisi vähän miettiä minkä nimen lapselleen antaa. Tuskin ketään kiusataan minkään tavallisen nimen perusteella esim. Jonna
Jorma ja Urpokin on olleet joskus ihan "tavallisia" nimiä, joten teoriasi on arsesta.
Mun iki-inhokkeja on Tuire ja Raisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on liioittelua, ja sinä jo kommentillasi osoitat sen kuinka kiusaaminen aiheutuu vanhemmista, eivät lapset itse luokittele kavereidensa nimiä tavallisiin,rumiin ja muihin. Vanhemmista se lähtee. Lapsille kaverit ja ystävät ovat niitä kenen kanssa on kiva olla ja siinä se, riippumatta nimestä, ihon väristä, vanhempien ammatista ja kaikesta. Ja niin se pitäisi olla meillä aikuisillakin.
Sanna, Jere, Niko, Janita/Janika, Niko
Jos joku pahoittaa mielensä tästäkin keskustelusta, ei silloin kannata lukea myöskään tätä.
Jes mun nimeä ei vielä ole mainittu :D
Tarmo, tulee vain mieleen ruotsin "tarm" eli suoli :S
Sitten todella kovan kuuloiset nimet kuten Jarna, Ursula ja Erno.
Petronella ei jostain syystä ole koskaan iskenyt.