RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Rieti
Urpo
Ukko
Aadolf (sukulaislapsen kolmas nimi)
Ja kaikki C nimet suomalaisilla:
Mica
Rico
Janica
Jne
Malli esimerkki, miksi kiusaaminen on niin yleistä. Kyllä minä saan sanoa koulutoveria rumaksi tai tyhmäksi, koska se on mielipide eikä kiusaamista. Ei ihme, että kiusaaminen on todella yleistä, kun osa luule, että kaiken ääneen sanominen on ok ja voi kuitata sen mielipiteen esiin tuomisena.
Riikka. Kuulostaa epämiellyttävältä.
Pauliina.
Jostain syystä muuten jokaikinen tuntemani Pauliina on reippaasti ylipainoinen, ehkä samaistan sen tuohon nimeen.
Johanna on niin ruma nimi, että se pitää aina peittää Jossulla.
Janika, Janica, Edith, Jonne, Joni, Kirsi, Sari, Mari, Pirjo, Henna, Hanne, Hanna, Kyösti, Leena.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän pojan nimeltä Arviitti. Nimi on todella erikoinen mielestäni.
Arviitti on itäsuomalaista perinnenimistöä; todennäköisesti ainakin toisella vanhemmista kytköksiä alueelle.
En laita tänne nimeäni, koska se luultavasti on kaikkien mielestä rumin.
Miksi tällainen aloitus on tehty?
Luultavasti vain siksi, että moititaan toisten nimiä (jo otsikkokin sen sanoo), mikä on aivan järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Pirjo, Pirrko, Sirpa, Tarja, kaikki c-nimet suomenkielisillä lapsilla kuten Jessica, Janica, Nico, Mico lisäksi Jesse, Jami, Jimi. Voi kun niitä on niin paljon. Nyt tarvii lähteä kauppaan. [/quote
Mun mielestä Jami on aika outo. Ensimmäisenä tulee mieleen. että on koiran nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirjo, Pirrko, Sirpa, Tarja, kaikki c-nimet suomenkielisillä lapsilla kuten Jessica, Janica, Nico, Mico lisäksi Jesse, Jami, Jimi. Voi kun niitä on niin paljon. Nyt tarvii lähteä kauppaan. [/quote
Mun mielestä Jami on aika outo. Ensimmäisenä tulee mieleen. että on koiran nimi.
Oletko kännissä vai muuten vaan vajaa?
Lainaus ei onnistu ja Pirrko tarkoittaa vissiin Pirkkoa?
Merja, Terhi, Sirpa, Kirsti, Kersti
Minulla on serkku, jonka nimi on Anne. Tykkäsin niin paljon siitä nimestä, että painostin isääni (joka oli päättänyt nimeni), että MIKSI mulla on näin ruma nimi.
Voi edesmennyttä isäparkaani 😟
Vierailija kirjoitti:
Netta, Jutta
Nämä nimet pitäisi kriminalisoida!
-ca pääte naisen nimessä pudottaa heti 70 % äo:sta.
Samoin pudottaa -x >>Jax, Max...
Vierailija kirjoitti:
Johanna on niin ruma nimi, että se pitää aina peittää Jossulla.
Olen samaa mieltä, ikävä kyllä toinen nimeni on Johanna :D mutta onneksi se ei ole etunimeni
Tämä on kyllä tosi ala-arvoinen ja lapsellinen koulukiusaajaketju. Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä tosi ala-arvoinen ja lapsellinen koulukiusaajaketju. Uskomatonta.
Et varmasti valittaisi, jos oma nimesi ei olisi ollut listalla.
Vierailija kirjoitti:
Eetu.
Ja englantia puhuvat lausuvat Iitu
Ulpu pulsu pulu, Anna, Aaretti.
Emeriikka.