Miksi naiset aina syyttää toista naista, jos mies pettää tai jättää?
Usein mies pääsee kuin koira veräjästä, vaikka toimisi kuinka törkeästi puolisoaan kohtaan. Suurin osa naisista tuntuu kohdistavan kiukkunsa "siihen huoraan", joka tuli ja iski puolustuskyvyttömän miehen. Miksi näin, en voi käsittää? Mieshän se pettää tai jättää.
Kommentit (47)
synnin seurauksena: Mieheesi on sinun halusi oleva ja hän on sinua vallitseva!
Siis, koska tämä on kirous niin naisilla saattaa helposti olla luonnoton halu mieheen ja ovat valmiita käymän käsiksi vaikka toisen puolisoon vailla moraalitajua. Monet hienot naiset kyllä pystyvät hallitsemaan itsensä eivätkä anna periksi tälle halulle ja toisille se ei tule edes mieleenkään!
Ehkäpä vastenmielisintä on jonkun pikkulasten isän kanssa pelleily!
Miehillä taas on se vallanhalu, joka on saanut ja saa parhaillaan aikaan karmeita sotia ja diktatuuria jopa perhe-elämässä. Yksi esimerkki vaikkapa Afrikan maiden miesegokulttuuri. Katulapsien määrä on valtaisa juuri tästä syystä! Ja näitä asioita minulle ovat tavanneet afrikkalaiset naiset ja heidän oma musiikkinsa.
Mieheni jätti aikoinaan ex-vaimonsa minun vuokseni. On ihan luonnollista, että tämä nainen tunsi (ja varmaan tuntee vieläkin) katkeruutta ja jopa vihaa minua kohtaan, niin varmaan tuntisin itsekin. Miestä nainen ei kuitenkaan ole sen enempää haukkunut ainakaan tälle itselle. Jotenkin tulee just sellainen olo, että miehessä ei ollut mitään vikaa ja minä vain tulin ja hajotin heidän perheensä - ja samainen mies oli monesti pettänyt vaimoaan ja vaimo vieläpä tiesi näistä reissuista. Sitten kun mies vihdoin ottaa ja lähtee jonkun matkaan, niin hirveä katkeruus. Kummallista. Enhän minä toki sen parempi ole, kun tietoisesti vehtasin varatun kanssa, mutta mielestäni se vapaa osapuoli ei ole vastuussa toisen tekemisistä. Jos mies ei olisi pettänyt vaimoaan minun kanssani, hän olisi tehnyt sen jonkun toisen kanssa.
No, todennäköisesti huoraava miehesi tulee tekemään vielä saman sinulle minkä teki aikoinaan exälleen. Jos ei ole jo tehnytkin.. ;)
Varsinkin kun oli harrastanut pettämistä jo ennen sinuakin.
Vai oletko niin sinisilmäinen että luulet tuollaisen pukin ykskaks muuttavan tapansa?! Ensin ehkä siltä voi vaikuttaakin mutta kun se arki taas alkaa painaa niin veri (ja muna) vetää muualle.
Kai olet jo tehnyt hänen kanssaan sen pakollisen rakkauslapsen? ;)
Usein mies pääsee kuin koira veräjästä, vaikka toimisi kuinka törkeästi puolisoaan kohtaan. Suurin osa naisista tuntuu kohdistavan kiukkunsa "siihen huoraan", joka tuli ja iski puolustuskyvyttömän miehen. Miksi näin, en voi käsittää? Mieshän se pettää tai jättää.
Koska ei osaa katsoa omaa napaa, missä mentiin metsään.Helpompi syyttää toista,mutta tosi asia on kuitenkin se että yksi sormi osoittaa toista niin neljä itseään kohti.
Iät ja ajat miehet ovat pystyneet olemaan moniavioisia. Vain nainen on kärsinyt näissä suhteissa. Mies on niin sopeutuva ja nautiskelija!
miehelle kyllä enemmän. Mutta tein selväksi sille huorallekin, että mitä tapahtuu jos homma ei lopu. Ja kun sitten itse lähdin etsimään seuraa,niin sormukselliset jätin suoraan karsintojen ulkopuolelle. Niiden vaimot eivät ole tehneet mulle mitään pahaa, miksi minä pilaisin niiden ja heidän lastensa elämän?
ennen kuin on uusi suhde valmiina.
Joten ehkä vaimo ajattelee, että ilman miehen sivusuhdetta perheellä/pariskunnalla olisi vielä voinut olla toivoa.
Ja tottahan tämä tietysti onkin.
Itse pidän varattuun sekaantujia käärmeinä, ihan sukupuolesta riippumatta.
MIEHESI aiheutti hirveästi tuskaa perheelleen! Ajattelematon, itsekäs typerä miehesi oli se aiheuttaja!