Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

on tuo Nordin kyllä aika kauhee aviomies :O

Vierailija
09.04.2012 |

Vielä viime viikolla jaksoin puolustaa mutta en kyllä jaksa enää. Kauheeta keuhkoomista koko ajan ja pahan olon purkaamista vaimoonsa. Minä, minä, minä.

Uh. YÖK!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viime viikolla jaksoin puolustaa mutta en kyllä jaksa enää. Kauheeta keuhkoomista koko ajan ja pahan olon purkaamista vaimoonsa. Minä, minä, minä.

Uh. YÖK!

Voi sitä itsekeskeisyyden määrää :/ Koko ajan sai olla varpaillaan et milloin se keuhkoominen taas alkaa.

Jotain mt ongelmia siellä taustalla oli, masennusta tms. Purki pahan olonsa aina meihin lapsiin ja meidän äitiin.

Se oli jatkuvaa minä, minä showta ja toisten olemassaolon ja ilon tukahduttamista.

Ihme, että olen selvinnyt hengissä. Olen kyllä oireillut kovasti koko nuoruuteni ja aikuisuuteni. Peitän sen vaaan niin hyvin ettei sitä uskoisi kukaan.

Vierailija
2/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välityksellä saa selville. Mutta ohjelmassa on kyllä aika töykeä. Sairaalassakin sanoi, että tuleekohan vauvasta yhtä kamala tyttö kuin äidistään. Tietty voi olla parin keskinäinen tapa kommunikoida, sillä eihän Maria näytä nokkaansa kopauttavan moisesta puhetavasta. Mikä ihme hometalo -homma ensi viikon jaksoissa on tulossa? Ei kai siinä uudessa talossa vielä hometta voi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinon vauhkoomista. 10% se on ollut ihan jees tyyppi vaimolleen.

Aika teflon ton Marian täytyy olla, ku sietää tollasta.

Vierailija
4/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että parin keskinäistä, hiukan erikoista huumoria. Muistuttaa meinaan oman parisuhteeni huumoria mitä läheskään kaikki ulkopuoliset saatika tuntemattomat pidä vitsinä, mutta meillä on toiminut 14v ja hauskaa on :) ja onhan se hyvä ettei tarvii esittää mitään muuta kun on... Eihän se olis Reino Nordin jos ei olis oma ittensä vaan esittäis jotain happy happy joy joy... Kaikki on ihanaa tyyliin.. Kaikilla toistuu kaikista oma mielipiteensä! Ja tää oli mun....

Vierailija
5/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Reinoa ottaa päähän, kun Marian kanssa ei voi tapella?

Vierailija
6/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino NOrdin on vaikuttanut aina pahemman luokan persereiältä, haastatteluissa, kaikessa. Varmaan sen taiteellinen suku ja huikeat näyttelijän taidot oikeuttaa tuollaiseen käytökseen. Itelleni tuo mielikuva on muodostunut jo ennen tuota Iholla ohjelmaa, mm. se että isoon ääneen jossain mainosti että häntä on pyydetty Salkkareihin, mutta semmoseen p* hän ei lähde, no onhan siinä kummemmatkin näyttelijät vierailleet.. Ja mistäs tämän Reinon parhaiten muistaa, tais olla semmoisessa laatupätkässä kun Hymypoika... Ja oliko Teräspalleissakin, ne on laatua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän