Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia olla näin väsynyt?

Vierailija
09.04.2012 |

Nukun yhdeksän tuntia ja voin nukkua vielä tunnin päikkärit. Helposti.

Tämä siis myös valoisaan aikaan, ei liity vain pimeyteen. Tällaista on mielestäni vaikea googlettaa, siksi kyselen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan jos jatkuu. kilpirauhanen, masennus, muu sairaus?

Vierailija
2/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhasen vajaatoimintaa, mutta mielestäni kaikki oireet eivä täyty.

Väsyneeksi olen kyllä tuntenut oloni pitemmän aikaa. On myös vaikea arvioida väsymystä, koska nuo päikkärit voin tietysti nukkua sellaisina päivinä, jolloin en työskentele ja pärjään kahdeksankin tunnin unilla, tunnen vain itseni aina väsyneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä on sekä kilpparin vajaatoiminta että masennus... Mutta musta 9tuntia kuulostaa ihan normaalilta.

Vierailija
4/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin yhdeksän tuntia voi olla vielä normaali, mutta ihmetyttää, että siihen päälle maistuu päikkärit.

Kilpirauhasen vajaatoiminta -sivustoilla luki, että itseään masentuneena pitänyt huomasi, että hänellä onkin kilpirauhasen vajaatoiminta.

Vierailija
5/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaamisen myötä

Vierailija
6/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa kärsin talvella ihan poskettomasta väsymyksestä. nukuin 9 tunnin yöunia ja vapaapäivinäkin olisi tehnyt mieli vaan lojua sängyssä ja nukkua yhdet, joskus jopa kahdet päikkärit!

Puhuin siitä sitten lääkärille ja syyksi paljastui todella korkeissa lukemissa huiteleva verenpaine!

nyt on ruokaremppaa takana, liikuntaa lisätty ja ilman lääkkeitä saatu verenpainetta putoamaan jo yli 15 yksikköä ja pikkuhiljaa sitä oikeasti huomaa miten alkaa piristymään :)

Oletko milloin mitannut verenpaineesi?