Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinusta 270€ takista liikaa?

Vierailija
08.04.2012 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle 100 e on kipuraja, en mistään vaatteesta tai kenkäparista maksa yli sen.

Vierailija
2/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin törsäilin surutta, takkiin saattoi mennä 500 e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatua et halvalla saa, sellainen takki kestää useamman vuoden.

Vierailija
4/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän, että monille on.

Vierailija
5/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka varaa tuollaisen ostamiseen olisi.

Hyvän/mieluisan takin saa paljon halvemmallakin.

Vierailija
6/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kirpputorilta 15€:lla ostettu villakangastakki, joka on sekä siisti että kestänyt ihan hyvin jo kolme vuotta. Nämä ovat aika naurettavia nämä kommentit.

Vierailija
7/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on. Ostin juuri Cubuksesta kivan trenssin hintaan 29,90.

Villakangastakista olen joskus maksanut 110 eur mutta nykyään on sekin liian suuri kun olen laihtunut.

Vierailija
8/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alunperin enemmän? Vai ovatko kirpputorin myyjät ommelleet sen sinulle? Elämänpiirisi ei taida olla kovin laaja? Koti, kirpputori, kissanruokakauppa, koti...

Minulla on kirpputorilta 15€:lla ostettu villakangastakki, joka on sekä siisti että kestänyt ihan hyvin jo kolme vuotta. Nämä ovat aika naurettavia nämä kommentit.

Vierailija
9/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki antaa ensivaikutelman, ja niitä ei osteta kymmeniä per kausi, joten ostan vain laadukkaita takkeja.

Alennusmyyntitakeistakin olen maksanut 300 €, joten ei tuo minusta ole iso summa.

Mutta klassinen, ja hyvin istuva pitää olla, sitten on kallis jos pitää vain yhden kauden ja silloinkin harvoin...

Vierailija
10/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin silti itselleni 70 euron kevättakin, koska se vaikutti riittävän hyvältä.

Vierailija
11/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on kiva, ja kestää käyttöä useamman kauden. En yleensä halvempia osta, mutta käytän samaa takkia hyvinkin kolme vuotta.

Vierailija
12/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoinkin siihen, että laatua ei saa halvalla. Kyllä voi saada! Kirpputorit mm. ovat kaikkien saatavilla.

Hauskaa, että kykenit näkemään muutamasta rivistä elämäni :)

t. Kahden akateemisen loppututkinnon vaan ei kissan omaava

alunperin enemmän? Vai ovatko kirpputorin myyjät ommelleet sen sinulle? Elämänpiirisi ei taida olla kovin laaja? Koti, kirpputori, kissanruokakauppa, koti...

Vierailija
13/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi 300€ ja käytän sitä edelleen. samoin villakangastakin alesta suunnilleen samaan hintaan. kestävät vuosia...

Vierailija
14/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi 300€ ja käytän sitä edelleen. samoin villakangastakin alesta suunnilleen samaan hintaan. kestävät vuosia...

Ostan itsekin kalliita takkeja, mutta tsekkaan aika tarkkaan että materiaalit ja vetoketjut on laadukkaita. Kalliskin takki voi olla huono, esim. kangas kerää kaikki karvat ja hiukset. Tai valkoinen takki on niin arka, että sellaista en täyteen hintaan osta koskaan.

Vierailija
15/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten ei. En mitään kovin erikoista ostaisi tuolla hinnalla, mutta olen maksanut enemmänkin kun kohdalle osui villakangastakki, jossa oli itselleni täydellinen leikkaus. Sitä voi sitten käyttää varmaan loppuelämän, tai ainakin todella pitkään, eikä niitä täydellisiä malleja joka vuosi edes kaupoista löydä.

Vierailija
16/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin Milletin talvitakista 380 euroa ja käytin takkia neljä talvea peräkkäin. Eipä siinä paljon per vuosi jääny hintaa.

Vierailija
17/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei, mutta alennusmyynnit on tulossa. En enää tässä vaiheessa maksais talvitakista täyttä hintaa, kun kohta niitä saa puoli-ilmaseksi. Kesätakista en noin paljon taitais maksaa.

Vierailija
18/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha olo, jonka purin kärkkääseen viestiin ja vanhat kirpputori-, porvari- ym. syyllistämiset kalvavat sydänalaani. Voisitko kuitenkin harkita kissaa?

Kommentoinkin siihen, että laatua ei saa halvalla. Kyllä voi saada! Kirpputorit mm. ovat kaikkien saatavilla. Hauskaa, että kykenit näkemään muutamasta rivistä elämäni :) t. Kahden akateemisen loppututkinnon vaan ei kissan omaava

Vierailija
19/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes 10 vuotta sitten Hennesiltä ostettu villakangastakki joka maksoi aikoinaan 29 euroa... Laadusta en tiedä, mutta kuosinsa on pitänyt ja kasassa pysynyt.

Ei tulis mieleenkään maksaa yhtään mistään takista yli 60 euroa!

Nettotulot on hieman alle 4000 euroa kuussa. Ehkä sitten olisi paremmat tulot, mutta näillä tuloilla ei mitään 200-300 euron takkeja ostella, en edes hiplaa kaupassa niitä.

Vierailija
20/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo koira, joten en taida tarvita kissaa.

Sitäpaitsi, ehkä joskus ostan 270€:n takin...

Anteeksi. Mun mieheni on ollut kurja ja mulla oli paha olo, jonka purin kärkkääseen viestiin ja vanhat kirpputori-, porvari- ym. syyllistämiset kalvavat sydänalaani. Voisitko kuitenkin harkita kissaa?

Kommentoinkin siihen, että laatua ei saa halvalla. Kyllä voi saada! Kirpputorit mm. ovat kaikkien saatavilla. Hauskaa, että kykenit näkemään muutamasta rivistä elämäni :) t. Kahden akateemisen loppututkinnon vaan ei kissan omaava