Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinusta 270€ takista liikaa?

Vierailija
08.04.2012 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo koira, joten en taida tarvita kissaa. Sitäpaitsi, ehkä joskus ostan 270€:n takin...

Anteeksi. Mun mieheni on ollut kurja ja mulla oli paha olo, jonka purin kärkkääseen viestiin ja vanhat kirpputori-, porvari- ym. syyllistämiset kalvavat sydänalaani. Voisitko kuitenkin harkita kissaa?

Kommentoinkin siihen, että laatua ei saa halvalla. Kyllä voi saada! Kirpputorit mm. ovat kaikkien saatavilla. Hauskaa, että kykenit näkemään muutamasta rivistä elämäni :) t. Kahden akateemisen loppututkinnon vaan ei kissan omaava

alunperin enemmän? Vai ovatko kirpputorin myyjät ommelleet sen sinulle? Elämänpiirisi ei taida olla kovin laaja? Koti, kirpputori, kissanruokakauppa, koti...

Minulla on kirpputorilta 15€:lla ostettu villakangastakki, joka on sekä siisti että kestänyt ihan hyvin jo kolme vuotta. Nämä ovat aika naurettavia nämä kommentit.

laatua et halvalla saa, sellainen takki kestää useamman vuoden.

Vierailija
22/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain mieheltäni joululahjaksi takin joka maksoi vähän vajaa 500€. Oikeastaan siinä on kolme eri takkia kun on päällitakki joka on ohuempi ja sisätakki joka on untsikka, molempia voi siis pitää erikseen ja oikeen kylmällä yhdessä. No täytyy tunnustaa et mulla on vähän kallis maku :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kaikki nämä "köyhän ei kannata ostaa halpaa, vaan mahdollisimman kallis ja laadukas".

Itse en edes halua käyttää samaa takkia kymmeniä vuosia. Minusta on mukavampi löytää hieno, oman tyylini mukainen ja hyvä takki kirpputorilta vaikka 20 eurolla ja käyttää sitä vaikkapa muutama vuosi. Kuitenkin löydän jossain vaiheessa taas uuden takin. Mieltymys voi vaihdella ja vaihtelu virkistää. Tulee halvemmaksi ostaa 20 vuodessa vaikkapa 7 kirpputoritakkia n. 20 eur /kpl kuin yksi ainoa joka maksaa 270 eur.

Suurin osa ei jaksa käyttää koko ikäänsä samaa takkia. Ja sen muutaman vuoden käytetyn voi laittaa kiertoon, joko lahjoittaa tai myydä vaika vitosella eteenpäin. Osan kohdalla on myös ihan mahdollista, että vaatekokokin muuttuu. Vai ostatteko heti jonkun ison halatin, johon mahdutte kaikki raskausajat sekä myös, jos mahdollisesti satutte lihomaan yhden koon verran?

Vierailija
24/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisit löytöjä kirpputorilta.

Varsinkin kaikki nämä "köyhän ei kannata ostaa halpaa, vaan mahdollisimman kallis ja laadukas". Itse en edes halua käyttää samaa takkia kymmeniä vuosia. Minusta on mukavampi löytää hieno, oman tyylini mukainen ja hyvä takki kirpputorilta vaikka 20 eurolla ja käyttää sitä vaikkapa muutama vuosi. Kuitenkin löydän jossain vaiheessa taas uuden takin. Mieltymys voi vaihdella ja vaihtelu virkistää. Tulee halvemmaksi ostaa 20 vuodessa vaikkapa 7 kirpputoritakkia n. 20 eur /kpl kuin yksi ainoa joka maksaa 270 eur. Suurin osa ei jaksa käyttää koko ikäänsä samaa takkia. Ja sen muutaman vuoden käytetyn voi laittaa kiertoon, joko lahjoittaa tai myydä vaika vitosella eteenpäin. Osan kohdalla on myös ihan mahdollista, että vaatekokokin muuttuu. Vai ostatteko heti jonkun ison halatin, johon mahdutte kaikki raskausajat sekä myös, jos mahdollisesti satutte lihomaan yhden koon verran?

Vierailija
25/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on.

Vierailija
26/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takista.

Mutta sanoisin että 270€ takista on vähän. Kaikki kun on niin kallista nykyään.

Vierailija
27/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sellaisesta melkein kiva-takista on liikaa.

Vierailija
28/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

villakangastakin 5v sitten, on laadukas ja aivan ihana :) Ajattelin käyttää sitä vielä seuraavat 5v, vaihtelua saa asusteilla. Eli käyttöikään nähden ei ole ollenkaan paha hinta, kertasijoituksena kyllä iso.

Vierailija
29/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajaton klassinen malli hyvälaatuista kangasta, niin ei ole kallis. Mutta jos yhden sesongin trendirytky, niin sitten on kallis. Köyhän ei kannata ostaa huono, jos vaan on mahdollista säästää ja satsata laatuun. Toisaalta merkkikään ei takaa laatua vaan kannattaa katsoa materiaali ja ompelutyön jälki.

Vierailija
30/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin tuon summan pitää riittää kuukauden ruokiin ja päivittäistavaroihin.

Minullekin tuo summa olisi tosi suuri takkiin laitettavaksi.

Vierailija
31/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en osta edes 27€ takkia.

Vierailija
32/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta takista maksan max 600€, eli kyllä tuo haarukkaan mahtuu. Ostan itselleni vain takkeja, jotka ovat klassisia malliltaan ja joita voin käyttää sen 10 vuotta helpostikin.

Vierailija
33/33 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

270 €:lla ei saa hyvää villakangastakkia, trenssin ehkä hyvällä onnella.