Kumpi olisi kivempi, Vuitton vai Mulberry?
Molemmat ovat laadukkaita ja ajattomia. Vain toinen on nahkaa. Hm... Onko Vuitton liian tunnistettu? Kehtaako sen kanssa kulkea tuppukylässä? Olen sen verran vanha, että pissis-fiilistä ei synny. Pukeutumistyyli on muuten todella neutraali.
Kommentit (6)
Vain toinen on nahkaa.
kyllä valmistaa nahkalaukkuja myös. Kannattaa perehtyä asiaan ennen valinnan tekoa, et tee virhehankintoja.
Mutta näistä malleista, joita nyt olen katsellut, alle 1000 euron laukkuja siis. LV:n nahkaiset menevät reippaasti yli tonnin. Ne ruskeat monogrammilaukut ovat mielestäni tyylikkäitä, en niinkään pidä niistä todella kirjavista tai ruudullisista.
ap
pidän itse Mulberryn laukuista, minulla nuo monogrammilaukut tökkäävät pahasti silmään. Ja kun niitä tehtaillaan feikkinä ja niitä killuu jokaisen pissiksen käsipuolessa niin on vähän maku mennyt.
koska logo on niin vahvasti esillä.
koska logo on niin vahvasti esillä.
Mutta ap: osta laukku omien tuntemustesi mukaan, tulee mieluinen. LV on ollut itselle laadun ja palvelun vuoksi toimivin,158-vuotiaalta voi odottaa jo osaamista molemmissa.
Valitse malli käyttötarkoituksen mukaan, niin nautit laukustasi eniten - olipa se sitten LV tai nuorempi Mulberry.
Lopuksi: se on kuitenkin vain laukku, kohtuus kaikessa.
Tiesitkö muuten, että Vuitton on oikeasti vanha merkki, Mulberry sen sijaan ei - vaikka kauniita, laadukkaita ja ajattomia tuotteita valmistaakin...
Minä tykkään molemmista.