Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi olisi kivempi, Vuitton vai Mulberry?

Vierailija
07.04.2012 |

Molemmat ovat laadukkaita ja ajattomia. Vain toinen on nahkaa. Hm... Onko Vuitton liian tunnistettu? Kehtaako sen kanssa kulkea tuppukylässä? Olen sen verran vanha, että pissis-fiilistä ei synny. Pukeutumistyyli on muuten todella neutraali.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö muuten, että Vuitton on oikeasti vanha merkki, Mulberry sen sijaan ei - vaikka kauniita, laadukkaita ja ajattomia tuotteita valmistaakin...

Minä tykkään molemmista.

Vierailija
2/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain toinen on nahkaa.

kyllä valmistaa nahkalaukkuja myös. Kannattaa perehtyä asiaan ennen valinnan tekoa, et tee virhehankintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näistä malleista, joita nyt olen katsellut, alle 1000 euron laukkuja siis. LV:n nahkaiset menevät reippaasti yli tonnin. Ne ruskeat monogrammilaukut ovat mielestäni tyylikkäitä, en niinkään pidä niistä todella kirjavista tai ruudullisista.

ap

Vierailija
4/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän itse Mulberryn laukuista, minulla nuo monogrammilaukut tökkäävät pahasti silmään. Ja kun niitä tehtaillaan feikkinä ja niitä killuu jokaisen pissiksen käsipuolessa niin on vähän maku mennyt.

Vierailija
5/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska logo on niin vahvasti esillä.

Vierailija
6/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska logo on niin vahvasti esillä.

Mutta ap: osta laukku omien tuntemustesi mukaan, tulee mieluinen. LV on ollut itselle laadun ja palvelun vuoksi toimivin,158-vuotiaalta voi odottaa jo osaamista molemmissa.

Valitse malli käyttötarkoituksen mukaan, niin nautit laukustasi eniten - olipa se sitten LV tai nuorempi Mulberry.

Lopuksi: se on kuitenkin vain laukku, kohtuus kaikessa.