Miksi hitossa jotkut käyttää puolisonsa kännykkää?
Kommentit (289)
Me käytetään toistemme puhelimia tarvittaessa, jos vaikka toisen on sisällä ja ollaan pihalla tai toisinpäin. Voidaan myös vastailla toistemme puhelimiin tarvittaessa, hui sentään :D
Ollaan tosin keski-iän ylittäneitä ja eletty lapsuus ja nuoruus lankapuhelinaikaan.
Oma puhelin oli lastenhuoneessa, koska lapsi kuunteli siitä äänikirjaa ennen nukahtamista. Halusin tarkistaa erään asian ennen kuin unohdan sen, kysyin miehen puhelinta lainaan googlaamisen ajaksi.
Välillä käytän miehen puhelinta navigointiin, jos ollaan yhdessä autolla reissussa ja omasta puhelimesta on akku vähissä tai on muu syy säästää akkua. Meillä ei ole autossa navigaattoria.
Mä käytän sitä puhelinta mikä on lähempänä. Outoa jos puhelin on kovin vakava asia.. Mies tekee kyllä siis samalla tavalla.
Molempien puhelimessa on toisen sormen jäljet tallennettuna.
Vierailija kirjoitti:
Me käytetään toistemme puhelimia tarvittaessa, jos vaikka toisen on sisällä ja ollaan pihalla tai toisinpäin. Voidaan myös vastailla toistemme puhelimiin tarvittaessa, hui sentään :D
Ollaan tosin keski-iän ylittäneitä ja eletty lapsuus ja nuoruus lankapuhelinaikaan.
Siis ällöttävää. En minä haluaisi, että kaverini mies vastaa kaverin puhelimeen tai lukee viestejäni. Ei voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän sitä puhelinta mikä on lähempänä. Outoa jos puhelin on kovin vakava asia.. Mies tekee kyllä siis samalla tavalla.
Molempien puhelimessa on toisen sormen jäljet tallennettuna.
Siis mikä hätä on käyttää toisen puhelinta ettei ehdi omaa puhelinta käyttää?
Minä lopetin yhteydenpidon puhelimitse yhteen kaveriin, kun tiesin hänen puolisonsa sitä myös käyttävän avoimesti.
Ei tehnyt enää mieli viestitellä mitään.
Äitini soitti isäni kännykällä minulle. Tai vastasi isäni kännykkään. Oli vastenmielistä, molemmilla oli omat kännykkänsä.
Ei voi ymmärtää. Ei ole ikinä tullut tarvetta käyttää puolison puhelinta. Voin ymmärtää asian, jos hätäkeskukseen pitää soittaa nopeasti ja silloin otetaan se lähin puhelin, mutta perus arjessa mikään asia ole noin kiireinen.
Vierailija kirjoitti:
Ikää 50+:eikä tulisi mieleenkään vastailla tai soitella puolison kännykällä. Meillä on molemmilla työnantajan puhelimet ja niissä myös työnantajan vaatima lukitus.
Ne on puhelimia. Tavaroita, kuten lankapuhelimet, otsalamput tai vaikka astianpesukone. Ei väliä kumpi sen on ostanut, molemmat voi käyttää.
Toisen puhelimella voi soittaa, laittaa lapselle viestiä, sieltä voi hakea haluamansa kuvan tai muistiinpanon, whatever. Tultiin juuri reissusta ja puolin ja toisin käytettiin toistemme puhelimia. Jos mun puhelimessa oli akku vähissä niin otin miehen puhelimen lenkille kuvien ottamista varten, tai jos miehen puhelin oli kauempana niin soitti mun puhelimella majoitusvarauksia.
Ei mitään pahaa eikä kamalaa. Ihan normaalia.
Lankapuhelinajan kasvattina: mitä väliä. Työnantajan puhelin on erikseen, usein unohtuu illaksi työpaikalle. Mies ei ota puhelinta mukaansa pihalle/autotalliin, jos se soi ja tunnen soittajan nin saatan vastata. Jos ei jaksa vaikka appiukon kanssa keskustella säästä, ja äijä soittaa jo kolmatta kertaa, saatan laittaa äänettömälle.
Tämä on yksi suurimmista syistä, miksi en halua viestitellä kenenkään kanssa mistään tärkeistä tai yksityisasioista.
Vierailija kirjoitti:
Ne on puhelimia. Tavaroita, kuten lankapuhelimet, otsalamput tai vaikka astianpesukone. Ei väliä kumpi sen on ostanut, molemmat voi käyttää.
Toisen puhelimella voi soittaa, laittaa lapselle viestiä, sieltä voi hakea haluamansa kuvan tai muistiinpanon, whatever. Tultiin juuri reissusta ja puolin ja toisin käytettiin toistemme puhelimia. Jos mun puhelimessa oli akku vähissä niin otin miehen puhelimen lenkille kuvien ottamista varten, tai jos miehen puhelin oli kauempana niin soitti mun puhelimella majoitusvarauksia.
Kuule siellä voi olla yksityisviestejä, joita ei ole sille puolisolle tarkoitettu luettavaksi. Oletteko kertoneet ystäville ja kavereille, että heidän viestinsä näkee sitten puolisokin? Toivottavasti olette rehellisiä tällaisesta yhteispuhelimesta.
Kuinka kaukana tämä miehen puhelin oli ettei sitä voinut käyttää? Oliko unohtunut työpaikalle? Vai oliko peräti jopa samassa huoneessa, mutta vain pöydän toisella puolen ja oli niin hankalaa sitä sieltä ottaa.
Se on hyvä keino paljastaa, että nainen pettää.
Vierailija kirjoitti:
Samoin, eikä meillä ole mitään salattavaa toisiltamme. Jos olisi, niin toinen osapuoli ei luultavasti olisi kovin kiinnostunut siitä salaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt tuollaiseen käytökseen muiden kanssa kuin äitini, joka käytti isäni puhelinta vaikka hänellä oli omakin. Äitini luonne on narsistinen ja manipuloiva, lisänä harhaluuloisuusdiagnoosi.
Epäili kaikkea ja kaikkia... vastenmielinen persoonallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Lankapuhelinajan kasvattina: mitä väliä. Työnantajan puhelin on erikseen, usein unohtuu illaksi työpaikalle. Mies ei ota puhelinta mukaansa pihalle/autotalliin, jos se soi ja tunnen soittajan nin saatan vastata. Jos ei jaksa vaikka appiukon kanssa keskustella säästä, ja äijä soittaa jo kolmatta kertaa, saatan laittaa äänettömälle.
Miksi ihmeessä vastaat? Miksi et vie sitä puhelinta sinne pihalle tai autotalliin, jos soitto häiritsee? Mene vielä laittamaan toisen puhelimen äänettömälle aivan kuin omistaisit sen puhelimen?
Vierailija kirjoitti:
Minuakin petti nainen. Nykyisin katson naisen puhelinta aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin petti nainen. Nykyisin katson naisen puhelinta aina välillä.
Eikö olisi parempi vain erota kuin elää tuollaisessa epävarmuudessa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ällöttävää. En minä haluaisi, että kaverini mies vastaa kaverin puhelimeen tai lukee viestejäni. Ei voi ymmärtää.
Mitä väliä sillä on, vaikka puhelimeen vastaisi joku muu kuin se, jolle yrittää soittaa? On erittäin tavallista vielä tänäkin päivänä monissa työpaikoissa. Viestejä en yleensä puolisoni puhelimesta lue, jos ei ole jotain sellaista, joka olisi tarkoitettu molemmille.
Muka avoimuuden takia eikä ole mitään salattavaa. Eihän toi ole mitään muuta kuin muijan keksintöä että pääsee kyttäämään. Onneksi sen voi kiertää toisella puhelimella mikä EI LOJU PÖYDÄLLÄ.