Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten päästä eroon työmatkakyytiläisestä?

Vierailija
06.04.2012 |

ei maksa siitä mitään, olettaa vain aina saavansa kyydin mennen tullen.

joudun kuitenkin työskentelemään sen kanssa, eli en voi "loukata" sanomalla suoraan, että nyt loppu tämä ralli.

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että bensan hinta on noussu ihan hirveästi, eikä ole enää varaa jokapäiväiseen työmatka-autoiluun.

Menet sitten bussilla töihin muutaman päivän näön vuoksi:)

Vierailija
102/123 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että bensan hinta on noussu ihan hirveästi, eikä ole enää varaa jokapäiväiseen työmatka-autoiluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mene bussilla niin se loppuu siihen!

Vierailija
104/123 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan voitaisiko sopia bensakulujen jakamisesta, kun kerran on tullut tällainen käytäntö kimppakyyditsemisestä. Samaan hengenvetoon toteat viikon bensojen maksavan xx euroa ja sopisko työkaverillesi kustantaa siitä puolet?

Vierailija
105/123 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta ajattelua. Terv. Mamma jenkeista

jeps. suomessa moni käy töissä ja elää kädestä suuhun. On nimittäin verot ja asuminen kallista.

Mutta köyhyys ei ole häpeä. Loisiminen on. Ja aloittaja varmaan myös mielellään käyttä sen auton pitämiseen ja polttoaineeseen kuluvan pari tonnia vuodessa vaikka ulkomaanmatkaan ja menee työkaverin kyydissä töihin. taksi tuo taksi vie tralallalaaa

Vierailija
106/123 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa ollana ihan hysteerisiä nyt pienen korotuksen jälkeen, kun Suomessa hinta on edelleen moninkertainen. Tule tänne kuskaamaan ihmisiä, niin saadaan yksi hyvä ihminen Suomeenkin.

jeps. suomessa moni käy töissä ja elää kädestä suuhun. On nimittäin verot ja asuminen kallista. Mutta köyhyys ei ole häpeä. Loisiminen on. Ja aloittaja varmaan myös mielellään käyttä sen auton pitämiseen ja polttoaineeseen kuluvan pari tonnia vuodessa vaikka ulkomaanmatkaan ja menee työkaverin kyydissä töihin. taksi tuo taksi vie tralallalaaa

Vierailija
107/123 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia hoidettu. en kuskaa enää.

kiitos vaan teille tsemppaamisesta!

on muuten aika jäisen hyytävä tunnelma töissä... se vaan nyt kostaa minulle jättämällä omat loppuhommansa tekemättä, ja ne luonnollisesti joudun minä tekemään, kun rouva lähtee painelemaan tuulispäänä bussipysäkille. mutta aion hoitaa senkin asian kuntoon.

en aio vaihtaa kyyditystä sen hommien tekemiseen, hitto soikoon!!

positiivisella mielellä olen:)

ap

Vierailija
108/123 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiot hoitaa sen hommien teettämisen? Onnittelut jämäkkyydestä!

Vierailija
109/123 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa että bensaa ajamalla täysin toista reittiä, joka ei mene työkaverin kodin läheltäkään.

ja itseasiassa siis ajankin, kun ei tarvitse enää joka aamu ja ilta kurvata lenkkiä erikseen poimiakseni kyytiläistä. en siis edes valehdellut.

ap

Vierailija
110/123 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*taputtaa*

Vierailija
111/123 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä pitää :)

Vierailija
112/123 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiot hoitaa sen hommien teettämisen? Onnittelut jämäkkyydestä!

sekin vielä---- olen niin nössö, että alaiset luulevat lykkäävänsä työnsä minulle kostoksi, kun ei kyyti kulje. väärin meni! aion nyt viheltää sen pelin poikki ennenkuin sekin karkaa käsistä.

on kamalaa olla samalla työkaveri ja esimies. että inhoan tätä yhtälöä. tai oikastaan, kai se on mahdoton yhtälö...

nyt nukkumaan.

jotta voin aamulla pirteänä ajella töihin. yksikseni:)

ap

Vierailija
113/123 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA tälläkin hetkellä repii öljyä Lähi-idässä tappamalla siellä lapsia minkä ehtii, NATO peesaa. Halpaa öljyä länteen. Mennään muka ratkaisemaa konflikteja mutta todelliset syyt ovat se että USA:n maaperästä on öljy loppunut. Ja se pitää ilmaiseksi ryöstää muualta. ja sinä leuhkt sillä että USA ja sinä elätte toisten kustannuksella. Häpeä. Ja lellipenikkasi, jotka toisten kustannuksella elätte.

Suurin osa oljysta ostetaan Kanadasta, ei siella tietaakseni ole tarvinnut lapsia tappaa ja ihan kayvan hinnan osaavat pyytaa.

Toiseksi suurin ostomaa on Saudi-Arabia eika siellakaan USA ole sotinut.

Kolmas on Meksiko, ihan rauhalliset valit niitenkin kanssa ja rahalla maksetaan.

Jos tassa jonkun pitaisi haveta, se olet sina kun olet noin tietamaton.

t. toinen USA mamma.

Vierailija
114/123 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusikohan ex-kyyditettävä säästämiseen liittyneen piikin.

Vierailija
115/123 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin täällä muutamaa viestiä kun niissä kehotettiin APtä sanomaan että mies kieltää kuljetukset... Eikö täällä kirjoittele enimmäkseen aikuisia naisia? Miksi ihmeessä miestä pitää tässä käyttää tekosyynä? Täysi-ikäinen nainen varmaan osaa itsekin laskea bensan hintaa.

Vierailija
116/123 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet kyydissäni vuoden kulkenut, haluatko osallistua matkakustannuksiin. Bensa on kallista ja renkaatkin pitää ostaa uudet. Jos kaveri sanoo ettei halua osallistua sanot vai ok. Kun hän poistuu autosta sano hänelle iloisesti nähdään huomenna töissä.

Vierailija
117/123 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap. Ja yritä saada hänet hoitamaan vielä omat hommansa. Tiedän, että työpaikkoja on erilaisia ja on pomon suosikkeja, joten aina ei vain ole niin helppoa pitää puoliaan. Olen sen kokenut ja tuon työmatkahommankin. Nimittäin pomon sukulaisen tyttöä piti kuskata töihin aamuisin klo 6.30. Tyttö nukkui monesti pommiin ja meinattiin monesti myöhästyä. Oma työmatkani oli 30km ja minulle tuli ylimääräinen 5km mutka tämän tytön takia ja jouduin lapsetkin viemään hoitoon aiemmin siksi, että tämän tytön ehdin hakea.

Mutta kyseessä oli hullu narsistipomo, jota jopa minä pelkäsin. Lapset olivat pieniä ja pakko oli työpaikkansa pitää, joten kiltisti kuskasin.

Onneksi narsistipomolla pää petti ja jäi saikulle ja tyttökin lempattiin töistä pois kun ei tehnyt mitään.

Aina ei asiat ole niin yksinkertaisia. Mutta tsempit ap sulle. Hieno homma kun uskalsit.

asia hoidettu. en kuskaa enää.

kiitos vaan teille tsemppaamisesta!

on muuten aika jäisen hyytävä tunnelma töissä... se vaan nyt kostaa minulle jättämällä omat loppuhommansa tekemättä, ja ne luonnollisesti joudun minä tekemään, kun rouva lähtee painelemaan tuulispäänä bussipysäkille. mutta aion hoitaa senkin asian kuntoon.

en aio vaihtaa kyyditystä sen hommien tekemiseen, hitto soikoon!!

positiivisella mielellä olen:)

ap

Vierailija
118/123 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran kuskasin, mutta sit kun piti aina sopia lähetmiset ja tulemiset niin meni hermot. Mulla ei ole työaikaa ja tulen ja menen sitten kun työt on tehty ja en todellakaan aamulle tiedä, monelta lähden.

Sanoin tyypille, että vien lapsia tarhaan ja en pysty häntä kuskaamaan ( vaikka mies vei aina lapset kun tarha on hänen työmatkansa varrella)

Vierailija
119/123 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano, että jos haluaa kulkea sun kyydissä, niin maksaa sitten sinulle siitä hyvästä. että bensa on niin kallista, että siitä on sitten molemmin puolinen hyöty ja reilua kumpaakin kohtaan. ja jos ei sovi. niin sitten vaan sanot, että ei enää pääse kyydissä. kyllä normaalilla ajatuskyvyllä omaava tajuaa asian

Vierailija
120/123 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö hän työkaverin kanssa yhdessä töihin ja ottiko kimppakyydityksen puheeksi?

Tule ap kertomaan meille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä