Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla lapsi nukkuu perhepedissä, milloin harrastatte seksiä?

Vierailija
02.04.2012 |

Oletteko niin kauan selibaatissa vai jätättekö lapsen yksin aikuisten sänkyyn nukkumaan siksi aikaa, kun itse käytte toisaalla hoitamassa hommat.

Meillä muuten lapsi on nukkunut omassa sängyssään aina. Nukkui jo laitoksella ja kun tultiin kotiin, nukkui omassa pinnasängyssään. Aluksi oli tosin samassa makkarissa, mutta kun minulle alkoi kertyä pahat uniongelmat jatkuvasta tuhahtelun ja ynähtelyn kuuntelemisesta niin siirrettiin omaan huoneeseensa käytävän toiselle puolelle.

Sen jälkeen niin lapsi kuin molemmat vanhemmat olemme nukkuneet täysiä öitä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen miten ne parisuhteet kestää joissa ei puuhata muuten kuin keskiyöllä siveästi pimeässä peiton alla. Kokeilkaapas joskus rietastella vaikka "villisti" sohvalla jo illalla, saatte vähän piristystä siihen puutuneeseen seksielämäänne. Perhepeti ei todellakaan tapa seksielämää.

Vierailija
22/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi hytkyy mukana tahdissa, niinkö? Yäks. Lapsi omaan sänkyyn, jos ette osaa muualla. Meillä lapset ovat nukkuneet perhepedissä, seksiä meillä lattialla, sohvalla tai vaikka pesuhuoneessa. Ihan mikä vaan, mut ei lapsi vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten nukkuma järjestelyt vaikuttaa seksiin. Me kyllä harrastetaan ihan hereillä sitä. Mä nukun tällä hetkellä vauvan kanssa ja mies eri huoneessa. näin saadaan kaikki nukuttua hyvin, joten jää sitä energiaa seksiinkin. Niin ja meidän parisuhde voi oikein hyvin. Mitä paremmin kaikki saa nukuttua sitä onnellisempia ollaan.. se miten kukakin nukkuu parhaiten on varmaan yksilöllistä!

Vierailija
24/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoitankin kaikki pervot tietämäni perhenukkujat lastensuojeluun.

Vierailija
25/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistuu ja välillä sohvallaki tai seisten.. ;D

Tässä lapsella oikein kunnon yliseksuaalinen ympäristö. Omiaan täyttämään seksuaalisen hyväksikäytön tunnusmerkit kun vanhemmat paneskelevat ympäri kämpää kuin elukat.

Koskee myös teitä, jotka naitte lapsenne ollessa vieressänne sängyssä. Hyi helvetti.

Vierailija
26/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen miten ne parisuhteet kestää joissa ei puuhata muuten kuin keskiyöllä siveästi pimeässä peiton alla. Kokeilkaapas joskus rietastella vaikka "villisti" sohvalla jo illalla, saatte vähän piristystä siihen puutuneeseen seksielämäänne. Perhepeti ei todellakaan tapa seksielämää.

Näinhän se aina menee. Perhepetiläisillä on paras seksielämä, koska se ei tapahdu sängyssä. Ei sillä paikalla ole mitään tekemistä seksielämän puutumisen kanssa. Meillä harrastetaan bdsm:ää eikä tulisi mieleenkään tuoda sitä muualle kuin vanhempien makuuhuoneeseen. Perusseksiä voi nyt jyystää ihan missä vain, mutta jos tykkää jostain kinkymmästä, niin yleensä vain yksi tila kelpaa.

Vierailija
27/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen minä, joka kuorsaan ja kenellä on uniapneaa. Mies nukkuu sohvalla siksi, ettei pysty minun vieressä nukkumaan.

Ja seksiä harrastamme sohvalla, olkkarin matolla, keittiössä, vierashuoneessa, takkahuoneessa, vaikka missä. Nukumme erikseen myös silloin kun lapset on mummolassa.

Miksi ihmeessä sen lapsen pitää nukkua siellä aikuisten välissä. Ei ihme, että parisuhteet ei kestä, kun lapsi on aina välissä.

Meillä mies nukkuu sohvalla yksin :) Useimmiten nussitaan siellä iltaisin kun lapsi nukkuu, joskus muualla päiväunien aikana. Joskus ihan tosi pikapanoja seisten esim keittiössä kun lapsi olkkarissa. Aina ympäri kämppää ku lapsi mummolassa. Oliko muuta kysyttävää? Ai miks mies sohvalla yöt? Valvoo pidempään, kuorsaa, heittelehtii, puhuu unissaan, vie peitot.

Vierailija
28/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että niin moni päätyy eroon pikkulapsiaikana! Miten tylsää voi elämä olla jos ainoa panohetki on yhteisessä vuoteessa maripaidat siivosti sivuun vedettynä heti kymppiuutisten jälkeen? Sänky on pesäilyä ja unta varten, naida voikin sitten missä vaan.

Vierailija
29/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole tyhmä ja kun te nussitte sängyssänne, pieni saattaa herätä. Mutta ei uskalla koskaan kertoa kokemuksestaa.

Lapsia ei koskaan perhepetiin ja seksi on vain yksi syy.

Meillä onneksi fiksut lapset, nukutettiin jo vauvana omassa pedissä.

Vierailija
30/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei viitsitä niitä kavereita tuoda kotisänkyyn

Näinhän se aina menee. Perhepetiläisillä on paras seksielämä, koska se ei tapahdu sängyssä. Ei sillä paikalla ole mitään tekemistä seksielämän puutumisen kanssa. Meillä harrastetaan bdsm:ää eikä tulisi mieleenkään tuoda sitä muualle kuin vanhempien makuuhuoneeseen. Perusseksiä voi nyt jyystää ihan missä vain, mutta jos tykkää jostain kinkymmästä, niin yleensä vain yksi tila kelpaa.

Vierailija
31/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole tyhmä ja kun te nussitte sängyssänne, pieni saattaa herätä. Mutta ei uskalla koskaan kertoa kokemuksestaa.

Lapsia ei koskaan perhepetiin ja seksi on vain yksi syy.

Meillä onneksi fiksut lapset, nukutettiin jo vauvana omassa pedissä.

Kerroppa ne muut syyt?

Jos on järkevät, selväpäiset vanhemmat niinkuin tulisi ollakin, ei ole perhepedistä mitään haittaa, päinvastoin lapsi saa turvaa.

Vierailija
32/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kerran ehkä 6 v vanhempien sängyssä (olin varmaan kipeenä tai jotain) ja heräsin vanhempien rakasteluun. Se näky on juuttunut mun mieleeni, en voi unohtaa sitä koskaan. Se vaan oli lapsen silmille jotain oikeasti kamalaa ja järkyttävää. En suosittele hommailua samassa pedissä lasten kanssa, vaikka nukkusivat!

Vierailija
33/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä sentään nukuin omassa huoneessa. Yöllä vain tulin kipeäksi ja aukaisin oven ja siellä ne pumppas päällekkäin.

Ei jäänyt traumoja.

Nukuin kerran ehkä 6 v vanhempien sängyssä (olin varmaan kipeenä tai jotain) ja heräsin vanhempien rakasteluun. Se näky on juuttunut mun mieleeni, en voi unohtaa sitä koskaan. Se vaan oli lapsen silmille jotain oikeasti kamalaa ja järkyttävää. En suosittele hommailua samassa pedissä lasten kanssa, vaikka nukkusivat!

Vierailija
34/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain uteliaisuuttani kysyn. Monilla nimittäin vauvat nukkuu yksivuotiaaksikin asti pinnasängyssä vanhempien huoneessa. Eikö ne vauvat ihan samalla tavalla saata nähdävanhempien rakastelua kuin perhepedissä nukkuneet?

Vai suojaako ne pinnat jotenkin traumoilta?

Vierailija
35/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa ne muut syyt? Jos on järkevät, selväpäiset vanhemmat niinkuin tulisi ollakin, ei ole perhepedistä mitään haittaa, päinvastoin lapsi saa turvaa.

Turvaa miltä? Ihmissyöjäleijonilta joita vaanii asunnoissa kuin asunnoissa?

Vai olisiko niin, että lapsen vanhempi saa tyydytystä ollessaan kaikki kaikessa "pienelle".

Vierailija
36/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa ne muut syyt? Jos on järkevät, selväpäiset vanhemmat niinkuin tulisi ollakin, ei ole perhepedistä mitään haittaa, päinvastoin lapsi saa turvaa.

Turvaa miltä? Ihmissyöjäleijonilta joita vaanii asunnoissa kuin asunnoissa?

Vai olisiko niin, että lapsen vanhempi saa tyydytystä ollessaan kaikki kaikessa "pienelle".

Pienen vauvan ollessa kyseessä mun ei ehkä ees tarvii selittää.

Turvaahan ja läheisyyttä se pieni vauva nimenomaan tarvitsee, jatkuvasti.

Lisäksi jos yöllä näkee painajaisia niin vanhempiahan ne lapset usein hamuaa..

Kummasti sitä lapsi itsekin hakee.

Ja eikö pienelle lapselle vanhemmat nyt yleensäkin ole kaikki kaikessa?

Vierailija
37/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se seksi ole ihan vain lisääntymistä varten. Lapsiluku on täynnä joten ei tässä enää sekstailla. Saastaista sellainen.

Onko niin, että AP ja muut perhepedin vihaajat tosiaan niin siveellsiä, että makuuhuone ja oma sänky ovat ainoita mahdollisia paikkoja seksille. En edes muista koska oltaisiin viimeksi pantu sängyssä. Meillä kun on helkutin iso sohva ja tosi tukeva ruokapöytä ;)

Niin ja kaksi lasta nukkuu kainalossani joka yö.

T:isi

Vierailija
38/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen vauvan ollessa kyseessä mun ei ehkä ees tarvii selittää. Turvaahan ja läheisyyttä se pieni vauva nimenomaan tarvitsee, jatkuvasti. Lisäksi jos yöllä näkee painajaisia niin vanhempiahan ne lapset usein hamuaa.. Kummasti sitä lapsi itsekin hakee. Ja eikö pienelle lapselle vanhemmat nyt yleensäkin ole kaikki kaikessa?

Eli olet sitä mieltä, että lapsen oma sänky on aivan turha ja hölmö keksintö?

Vierailija
39/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa sanoin niin? :)

Käsität miten tykkäät.

Jokainen tekee tavallaan, itse haluan pitää PIENEN lapsen vieressä yöt kun se kerran meidän perheelle on paras vaihtoehto. :)

Toisille se ei sovi ja se on ok, ihmiset ovat erilaisia.

Perhepedissä kuitenkaan ei ole mitään sen isompia riskejä kuin omassa sängyssä nukkuessakaan.

Vierailija
40/48 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin vauvat ei oo koskaan nukkuneet meidän välissä vaan mun ja seinän välissä.

seksiä on harrastettu:

-sängyssä kun vauva/taapero nukkuu. Meidän makkarissa nukkuu edelleen 3v lapsi ja harrastamme seksiä hänen nukkuessaan.

-olkkarissa

-suihkussa

mä en näe tässä mitään ongelmaa.