Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivotko tai oletko joskus toivonut kenenkään kuolemaa?

Vierailija
01.04.2012 |

Kenen ja miksi?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on jo hoidettu, toinen vielä työn alla.

Vierailija
2/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoleman sairaan ihmisen joka kärsi kauan ja pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolemaa olen toivonut, niin kauhealta kuin se tuntuikin. Oli väkivaltainen ja kesti kauan kunnes pääsimme (minä ja lapsi) hänen terrorisoinnistaan irti. Enää en toivo kuolemaansa, kun on jättänyt rauhaan, mutta käsi sydämmellä voin sanoa etten surisikaan sitä.

Vierailija
4/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivonut mieheni panon ja hänen lapsensa kuolemaa. Jos joskus niin käy, en ole pahoillani ollenkaan. Näen usein unia, joissa molemmat tai lapsi kuolevat, eivätkä ne ole ollenkaan painajaismaisia unia. Viime yönä esim. näin unta, että lapsi putosi ikkunasta :D.

Vierailija
5/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toivonut kenenkään kuolemaa, mutta olen kyllä ajatellut että olisi helpotus jos eräs henkilö kuolisi (nykyisen mieheni silloinen puoliso).

Ja olen ajatellut myös, että isoäitini (vanhainkodissa huonossa voinnissa, ketään enää tuntematta, onnettomana itkeskelemässä) olisi hyvä kuolla.

Vierailija
6/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivonut mieheni panon ja hänen lapsensa kuolemaa. Jos joskus niin käy, en ole pahoillani ollenkaan. Näen usein unia, joissa molemmat tai lapsi kuolevat, eivätkä ne ole ollenkaan painajaismaisia unia. Viime yönä esim. näin unta, että lapsi putosi ikkunasta :D.

sairas olet, toivoa nyt lapsen kuolemaa. Viaton se lapsi on aikuisten sotkuihin.

Vierailija
7/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairas olet, toivoa nyt lapsen kuolemaa. Viaton se lapsi on aikuisten sotkuihin.

Lapsi on mulle yhdentekevä, joten sama elääkö vai onko kuollut, mutta nauttisin kovasti siitä pahasta olosta, joka syntyisi sen äidille. Ehkä olen sitten sairas. Sairauteni syy on siinä pahassa olossa, joka mulle itselleni on aiheutettu. Ehkäpä joskus tervehdyn. Siihen asti nautin kauniista unistani :). Vähemmän mun uneni tekevät kenellekään haittaa kuin sen naisen teot tekivät mulle ja perheelleni.

Vierailija
8/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on mulle yhdentekevä, joten sama elääkö vai onko kuollut, mutta nauttisin kovasti siitä pahasta olosta, joka syntyisi sen äidille. Ehkä olen sitten sairas. Sairauteni syy on siinä pahassa olossa, joka mulle itselleni on aiheutettu. Ehkäpä joskus tervehdyn. Siihen asti nautin kauniista unistani :). Vähemmän mun uneni tekevät kenellekään haittaa kuin sen naisen teot tekivät mulle ja perheelleni.

Jokainen on vastuussa omista reaktioistaan. Minulle on tehty 100 kertaa pahempia asioita kuin joku miehen nussiminen enkä vielä koskaan ole toivonut heille kuolemaa, saati sitten kokenut yhtäkään lasta yhdentekeväksi. Enkä todellakaan ole noin niinkuin muuten mikään Jeesus.

Mun mielestä sulta puuttuu omanarvontunto.

Vierailija
9/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa omista reaktioistaan. Minulle on tehty 100 kertaa pahempia asioita kuin joku miehen nussiminen enkä vielä koskaan ole toivonut heille kuolemaa, saati sitten kokenut yhtäkään lasta yhdentekeväksi. Enkä todellakaan ole noin niinkuin muuten mikään Jeesus.

Ehkä puuttuukin. Mutta mitä sitten? Keneltä se on pois, jos itsekseni joskus haaveilen, että jonkun vosukan pentu kuolisi ennen äitiään?

Vierailija
10/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä puuttuukin. Mutta mitä sitten? Keneltä se on pois, jos itsekseni joskus haaveilen, että jonkun vosukan pentu kuolisi ennen äitiään?

Mutta en ymmärrä, miten voit puhua noin rumilla sanoilla lapsesta / edes äidistään.

Itse olen toivonut nyt jo exän kuolemaa. Ihan vain siksi, että olin niin väsynyt ja rikki, enkä nähnyt muuta ulospääsyä kuin että hän tai minä kuolisi. Nyt ajateltuna ihan hullua.

Vierailija
11/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin. En tiedä toivonko kuolemaa, mutta toivon että ei tulisi enää ikinä... Eniten toivon, että mies löytäisi jonkun naisen ja pettäisi minua. Saisin hyvän syyn erota..

Vierailija
12/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä joskus uutisia katsoessa käy mielessä, että maailma saattaisi olla parempi paikka ilman tiettyjä hulluja...

Vierailija
13/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta tekstiä toivoa jonkun, varsinkin viattoman lapsen kuolemaa.

Vierailija
14/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin sairasta. Mutta jatka toki. Tiedäthän kuitenkin syvällä sisimmässäsi että tuo katkeruus sisälläsi vahingoittaa vain ja ainoastaan sinua, ja ehkä myös perhettäsi/lähipiiriäsi. Ja lopulta, miehesi vääriin tekoihin syyllinen on ainoastaan hän, eikä kukaan ulkopuolinen.

Vierailija
15/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hengittää kevyemmin. Lapsuuden taakka kevenisi hartioilta.

Vierailija
16/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin sairasta. Mutta jatka toki. Tiedäthän kuitenkin syvällä sisimmässäsi että tuo katkeruus sisälläsi vahingoittaa vain ja ainoastaan sinua, ja ehkä myös perhettäsi/lähipiiriäsi. Ja lopulta, miehesi vääriin tekoihin syyllinen on ainoastaan hän, eikä kukaan ulkopuolinen.

Jos joku on katkera sinulle sinun pahoista teoistasi, hän voi vahingoittaa sinua milloin tahansa ja miten tahansa. Totuutta on vaikea kestää, siitä moinen toiveajattelu.

Vierailija
17/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että syyttää ulkopuolista ihmistä miehen pahoista teoista, on vaan vastuun vierittämistä ulkopuolisille. Jos mies on pettänyt (siis käynyt panemassa jotain toista naista), ei ole kenenkään muun vika kuin miehen jos häneen ei enää voi luottaa.

Katkeruus hiertää, niin ketä? Juuri sitä joka on katkera. Mutta siitäkin voi päästä eroon, jos haluaa.

Vierailija
18/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, itseni

vai liittyikö tunne johonkin ajankohtaan elämässäsi?

Itse sanoin vaikean lapsuuden painaessa vaikeaa teini-ikää että haluaisin kuolla. Vasta parikymppisenä sain kokea miltä tuntuu oikeasti toivoa kuolemaa. Se meinasi olla menoa se. Eli jos olet oikeasti siinä pimeässä huoneessa josta haluaa kuolemalla ulos, hanki apua. Ihan oikeasti.

Vierailija
19/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus hiertää, niin ketä? Juuri sitä joka on katkera.

Että olisit jotenkin turvassa pahojen tekojesi vaikutuksesta. NIin on varmaan mukava kuvitella, vaikka epäilys jäytääkin.... ja hiertää.

Vierailija
20/31 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi ole tuossa kostossa pääosassa, vaan sen äiti. Mikään tuskin on hirveämpää äidille kuin tämän lapsen menettäminen joten minusta on täysin ymmärrettävää fantasioida koston kohteen lapsen tai läheisen kuolemasta, eikä sitä pidä ottaa vakavasti. Minä pystyn samaistumaan tähän. Itse en toivo yhdenkään lapsen kuolemaa, en edes vihaamieni ihmisten lasten. Mutta voisin kyllä kuvitella lavastavani videon jossa kostoni kohteen lapsi kuolee. Oikein rahalla tehty ja ammattimaisesti retusoitu filmin pätkä. Sitten järjestäisin kohteen sidotuksi tuoliin ja katsoisimme sitä filmiä uudelleen ja uudelleen. Nauraisin ja söisin popcornia, samalla kun koston kohde kiemurtelee sieluntuskissaan tuolissaan. Se olisi sellainen parin tunnin suunniteltu piina. Tavallaan haluaisin nähdä kohteen naaman senkin jälkeen kun valkenee että lapsi onkin ihan ok. Olisi kyllä pakko videoida se yhteinen katselukokemus muistoksi, itkuineen päivineen.

Minä en toivo kenenkään kuolemaa kostotarkoituksessa. Minä haluan että vihani kohde kärsii ja lujaa minun toimesta. Edes vähän aikaa. Vasta sitten voi parantuminen ja anteeksiannon prosessi alkaa.