Olen selvännäkijä.Autan hetken ilmaiseksi,kysy mitä haluat,laita nro.
Kommentit (97)
Hei. Kiitos avusta. Mistä akneni johtuu? Nro 2907
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:47"]Tuleeko meille lisää lapsia? jos niin monta?nyt on kolme kuten tiedät.
[/quote]
Tulee ainakin kahdeksan lisää.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:53"]Löydänkö sen oikean? Saanko lapsia, kuinka monta, mitä sukupuolta. Miten opiskeluni ja urani käy?
[/quote]
Löyfät sen väärän. Saat 43 lasta.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:53"]Löydänkö sen oikean? Saanko lapsia, kuinka monta, mitä sukupuolta. Miten opiskeluni ja urani käy?
[/quote]
Löyfät sen väärän. Saat 43 lasta.
Moi! Saadaanko anopin kanssa koskaan välejä kuntoon? Saanko paremman työpaikan lähiaikoina?
Nro 10
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:55"]Moi! Saadaanko anopin kanssa koskaan välejä kuntoon? Saanko paremman työpaikan lähiaikoina?
Nro 10
[/quote]Ei vaan riitelette kunnes käytte toistenne kimppuun saunassa ja toinen lentää kiukaalle ja toinen maahan ja saa aivotärähdyksen ja kaulaniksauksen ja siitä lähtien olette pyörätuolissa ja työttömiä ettekä riitele enää.
Saanko lapsen?
Löydänkö elämänkumppanin pian?
3
Olen äskettäin tutustunut mieheen, josta kiinnostuin todella paljon. Näetkö meille yhteistä tulevaisuutta? Mies ei halua välttämättä aloittaa parisuhdetta.
Olen äskettäin tutustunut mieheen, josta kiinnostuin todella paljon. Näetkö meille yhteistä tulevaisuutta? Mies ei halua välttämättä aloittaa parisuhdetta.
Numero 0804
Löydänkö vielä tältä alalta töitä, vai pitääkö minun kouluttautua uudelleen? Tuntuu toivottomalta.
numero 99
Numero 100
Onko perheeni nyt valmis?
Näetkö työrintamalla minulle mitään?
Tapahtuuko elämässäni vielä jotain mullistavaa?
Numero 101
Tuleeko elämästäni ikinä elämisen arvoista, pääsenkö ikinä mihinkään töihin?
Saanko joskus kunnollisen parisuhteen?
Mitä meille tpahtuu ensi kuussa? n.536
Onnistuuko parisuhde miehen kanssa, josta haaveilen?
Näet kyllä sen numeronaja asian, jos olet selvänäkijä.
haluaisin tietää onko mieheni oikea minulle
Hei !
Voitko soittaa nroon 045-676 4037 !
Terv. Viivi
tavalla tärkeän miehen kanssa ja mitä hän nyt tuntee minua kohtaan?
Nro 1415
Tuleeko meille lisää lapsia? jos niin monta?nyt on kolme kuten tiedät.