Olen selvännäkijä.Autan hetken ilmaiseksi,kysy mitä haluat,laita nro.
Kommentit (97)
näetkö ulospääsyä tämän hetkisestå tilanteesta,en saa enää mitään aikaiseksi olen todella våsynyt
Äitini on ollut jo pitkään terveyskeskuksessa potilaana diabeteksen takia.
Kuoleeko hän pian vai onko paljonkin vielä vuosia jäljellä?
nro 9191
Vanha ketju.
Älkää pelätkö, av-mammat! Vauva.fi ei häviä. Saatte laukoa limaisia sammakoita jatkossakin.
T: keittiöennustaja
[quote author="Vierailija" time="01.04.2012 klo 12:16"]
Numero 45
[/quote]
Se raiskaa sinut pahasti, muuta en näe.
111: mies on kiinnostunut älykkäistä ja fiksuista naisista, kaltaisesi bimbo tyhjäpää ei kiinnosta muutoin kuin panopuuna.
saanko töitä ja koska. nainen 50 v olen ollut 2 v työttömänä , sitä ennen päällikkön kans väl. yrityksessä
nro 55
Mistä firmasta saan töitä? Selvännäkijänä varmasti tiedät koulutukseni, osaamiseni ja omat mielenkiinnon kohteeni samoin kuin kaikkien suomalaisten firmojen tilanteen.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:54"]
Mistä firmasta saan töitä? Selvännäkijänä varmasti tiedät koulutukseni, osaamiseni ja omat mielenkiinnon kohteeni samoin kuin kaikkien suomalaisten firmojen tilanteen.
[/quote]
Lassila&Tikanoja
Kestääkö liittoni, onko mieheni pettänyt?
175
Mua kiinnostaa näin lomautettuna, että milloin duunit alkaa ja palaanko vanhaan duuniini. Entä miltä tuo tulevaisuus näyttää mieheni kanssa? Ja kirsikkana kysymys: 3n kai sairastu vielä kolmannen kerran?
Rouva 007
Pääsenkö opiskelemaan syksyllä vai vuodenvaihteessa, vai ollenkaan tulevan parin vuoden aikana? Olisin kiitollinen vastaiksesta!! 566
HEI . Haluan tietää, mitä odottaa minua tulevaisuudessa. tai eron
Pysynkö yhdessä avomieheni kanssa,antaako hän minulle kihlasormuksen pian?? Saammeko lapsia tulevaisuudessa?
Numero 5
Saanko unelmieni työpaikan, kannattaako lopettaa sen tavoitteleminen?
Nro 511
Miltä tulevaisuuteni rakkauden ja työn saralla näyttää?
nro. 756
raskaana? jos en niin milloin?
1001