Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaahan syyt miksi ette LAIHDUTA?

Vierailija
29.06.2016 |

No?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin juuri kaikkea, mitä mäkistä keksittiin haluta ekan lomapäivän kunniaksi :D tuli hiki, ja mä söin mcflurrya ilman paitaa, se valui mahamakkaroille ja mies nuoli sen pois. Ukon naama on ihan majoneesissa :DD sitten harrastettiin seksi lattialla.. elämä on mahtavaa myös läskinä!!!

Vierailija
2/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita. Kerropa sinä miksi et pyöräile niin että kannat pyörää pääsi päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro itse syyt omalle toiminnallesi ap! Mikset laihduta tai miksi laihdutat?

Mikä on motiivisi kysymyksellesi?

Vierailija
4/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näytän ihan hyvältä näin, koska minulla on tiimalasivartalo ja läskit oikeissa paikoissa.

Vierailija
5/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koukussa ruokaan!

Vierailija
6/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oon niin äkäinen muutenkin ja vielä äkäisempi laihduttaessani.

Vierailija
7/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen normaalipainoinen.

Vierailija
8/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laihduttanut viimeiset 16 vuotta ja painan nyt täsmälleen saman kuin aloittaessani laihdutuksen. Erona on se, että nykyisin syön noin puolet siitä mitä ennen samanpainoisena, kun ainernvaihduntani ja energiakulutukseni on totaalisesti lopahtanut.

Vierailija
9/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ainoa asia elämässä mistä saan jotain hyvän olon tunnetta on kaikki epäterveellinen + irtosuhteet. (Olen helvetin ruma joten irtosuhteiden hankkiminen on vaikeampaa kuin herkkujen ostaminen kaupasta.)

10/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi laihduttaa? Suurin osa maapallon ihmisistä on normaalipainoisia tai alle normaalipainon. 300 kiloiselta voisi kysyä, miksi ei laihduta. 

Vierailija
11/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon ennemmin kaljaa ja siideriä.

Vierailija
12/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nälkä. Laihduttaessa on aina nälkä ja tulen raivohulluksi. Olen jo nyt tarpeeksi äkäinen. Haluan pitää kotini ja parisuhteeni.

Olen kulinaristi, enkä aio maksaa ravintolaruuasta vain, että voin maistaa vain yhden suupalan kaikesta.

Positiivista on se, että painonnousu on sentään pysähtynyt tähän 80kg eikä enää nouse.

Laihdutin aikoinaan 20kg. Se oli semmosta helvettiä, että huhhuh. Henki haisi aina pahalle, kun vatsalaukusta nousi tyhjän mahan hajut ylös. Seurassani olo oli muutenkin sietämätöntä. Itse en sietänyt ihmisiä parisataa metriä lähempänä. Muiden syömisen näkeminen ja kuuleminen ärsyttää muutenkin. Dieetillä teki mieli tappaa kaikki jotka suuhunsa jotain laittoi.

En pysty.

Vierailija
13/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, BMI 17 ja pysyy siellä ihan tavallisella syömisellä.

Vierailija
14/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Mitat 174 cm ja 54 kg

Vierailija
15/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun ei tarvitse.

Vierailija
16/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nälkä. Laihduttaessa on aina nälkä ja tulen raivohulluksi. Olen jo nyt tarpeeksi äkäinen. Haluan pitää kotini ja parisuhteeni.

Olen kulinaristi, enkä aio maksaa ravintolaruuasta vain, että voin maistaa vain yhden suupalan kaikesta.

Positiivista on se, että painonnousu on sentään pysähtynyt tähän 80kg eikä enää nouse.

Laihdutin aikoinaan 20kg. Se oli semmosta helvettiä, että huhhuh. Henki haisi aina pahalle, kun vatsalaukusta nousi tyhjän mahan hajut ylös. Seurassani olo oli muutenkin sietämätöntä. Itse en sietänyt ihmisiä parisataa metriä lähempänä. Muiden syömisen näkeminen ja kuuleminen ärsyttää muutenkin. Dieetillä teki mieli tappaa kaikki jotka suuhunsa jotain laittoi.

En pysty.

Hengenheimolainen

6

Vierailija
17/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa. Koska laihdutus ei tepsi, vain elämäntaparemontti. Sitä en halua, koska elämäni on ihanaa. Nautin myös, kun en enää kerää katseita vaan saan olla rauhassa. Olen terve ja hyväkuntoinen näin. Ennen 165/60, nyt 165/90.

Vierailija
18/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain paino putoa vaikka syönkin terveellisesti ja liikun, kiitos psyykelääkkeiden, paino nousi yhteensä ruhtinaalliset 40 kiloa, kilot hiipivät pikkuhiljaa mutta viime vuoden puolella tilanne niin sanotusti räjähti käsiin.

Vierailija
19/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva valvottaa ihan liikaa ja se vaatii rintamaitoa todella tiuhaan, joten tällä hetkellä se on ihan mahdottomuus.

Laihtuminen taitaa edellyttää hyvää unta ja tarkkaa ruokavaliota liikuntoineen, ja pystyn suorittamaan noista ainoastaan ruokavalion. Se ei riitä, kun valvominen sotkee verensokerit ja paikoillaan olo hidastaa aineenvaihduntaa, mutta en saa kuitenkaan liian vähän syödä, että imetys onnistuu. Kehoni ei valitettavasti ymmärrä 100-200 kcalin vajetta.

Vierailija
20/22 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen alipainoinen.

Ap:n tarkoitus löi varmaan kysyä asiaa ylipainoisilta, mutta ei maininnut sitä aloituksessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi