Noniin, kuinka monen miehen (tai naisen) kanssa olet ollut?
Kommentit (188)
Aika hiton monen, ei osaa arvioida..
prostituoitu olen
Mutta suuseksiä sitten kahden muun kanssa nuorempana, lasketaanko sekin.
noin 12 miestä ja yksi nainen, ennen avioliittoa. Huh.
Todellisuudessa en edes tiedä millä kymmenellä mennään ja 3 naista. Viimeset reilu 2 vuotta selibaatissa kun toi riittää kyllä täks elämää.
Silloin 70 miestä noin ja 1 nainen. Muilla kriteereillä, esim pelkkää suihinottoa, hyväilyä, sanoisin että sata. Oon nainen 36 vee.
Miehiä paljon, reilusti yli 200 mutta varmaan alle 500. Naisia 2.
Pidän seksistä =)
oon ollu kahdeksan miehen kanssa,joista neljänb kanssa kerran,kahden kanssa 2-4 kertaa ja kahden kanssa useemmin. nykyisen avomiehen lisäksi vain yhden kanssa huomattavasti useemmin
on neljäs jonka kanssa olen sänkyyn asti mennyt. Ikää on 29v. Tämä onkin mielenkiintoinen aloitus, sillä olen pohtinut, että onko noita jotenkin vähän (vaikka ihan ok minulle) :)
Kaksi miestä, yksi nainen. Naisia lisää, kiitos :)
eli saman miehen kanssa olen ollut 23v. Löysin sen oikean jo nuorena.
22 suhdetta ja yhden yön juttuja ollut ehkä 40-50, vaikea sanoa tarkalleen mutta yli 40 kuitenkin. Eli enemmän kuin 62 eri miehen kanssa olen harrastanut seksiä.
ikää mulla 43v
(ja tuo yksi mies on siis avomieheni, jonka kanssa olen ollut reilut 25v)
Jossain 75 kohdalla sekosin laskuissa, muttei niitä sitten montaa enää tullutkaan ennen omaa aviomiestä.
Ihan hävettää, monta miestä olis saanut jäädä väliin, ei olleet mistään kotoisin.
enkä jaksakaan muistaa, joskus nuorempana niitä tuli laskettua, oli jotenkin tärkeää osata sanoa luku:D
mut joo onhan niitä ollut, mutta ei todellakaan mitään kymmeniä.
Varmaan jtn yli 70.
Mutta viimeisen 20 vuoden aikana tasan kaksi.
Exä ja nykyinen mieheni.
Olipa hauska nuoruus ((( ;
p.s. niin ja parin naisen kanssa myös tuli kokeiltua...
Noin 100 naisen kanssa, jotain 90-120 välillä huitelee.