Lue keskustelun säännöt.
Olisi ihana asua Helsingissä!
29.03.2012 |
Taidan kaivata vaihtelua. Tähän mennessä olen ollut ihan tyytyväinen Tampesteriin, mutta nyt on niin paljon kavereita muuttanut stadiin että olen alkanu ajatella sen hyviä puolia:
- Töitä olisi
- Kaikki kulttuuritarjonta!
- Ihanaa erilaisuutta
- Tarpeeksi ihmisiä!
- VAIHTOEHTOJA
- Mahdollisuuksia
- Kavereita, vanhoja ja uusiakin
- Ihanaa uuttuutta vastamuuttaneelle, sitä että kävelee vieraita katuja! :)
Mitäs Tampereella? Onhan meillä toi tori, joki ja kaksi järveä. Hassu puhetapa. Junttimusiikki.
Särkänniemi on hyvä, Särkästä en luovu, muun voisin vaihtaa. :)
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se paikka mihin sitä juurensa kasvattaa, tuntuu hyvältä ja kodilta hetken päästä. On se sit Kallio, Viikki, Latokartano tai jopa hui, se Jakomäki. Joka paikasta löytyy kivoja ja mukavia ihmisiä, kun ihmisiisn vaan uskaltaa tutustua. On ihan paskapuhetta et pikkukaupungissa olis yhtään sen helpompaa tutustua ihmisiin, tutustuminen lähtee aina tarpeesta ja HALUSTA olla muiden ihmisten kanssa, jutella ja antaa itsestään. Mä olen asunut pk-seudulla nyt reilut 10 vuotta, ja olen saanut täältä todella hyviä kavereita.
En ole ikinä nähnyt mitään noita suihinottomeinikejä sun muita, puliukkoja senkin edestä, niinkuin joka ikisessä suomalaisessa kaupungissa! Kerjäläisiä joo, mutta että joka kadun kulmassa..heh heh.
Ehdottomasti parhaat puolet ovat juuri ne, mitkä ap jo listasikin aloitusviestissää, Helsinki on juuri sitä! Erilaisuutta, sen suvaitsemista, ihan parhautta asua Helsingissä!!!