Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt v*tuttaaaaaa. Aarrrrghhh

Vierailija
07.04.2012 |

Tänään ollaan menossa mun siskon luokse syömään. Sinne tulossa myös mun vanhemmat ja piti mennä yhdellä autolla (4 aikuista ja yksi lapsi). No, eikös yksi toinen vieras änkemässä faijan kyytiin (hänellä oma auto). Joten faija soitti että meidän pitää sittenkin mennä kahdella autolla. Muuten ihan jees, mutta meillä mies, idiootti kun on, niin meni vaihtamaan kesärenkaat autoon eilen.

Mies ja poika tällä ulkoilemassa, joten soitin miehelle, että mitä tehdää. Mies sitten siihen, että ei men voida autolla mennä kun ovat luvanneet lumisadetta. Joo, einkös mä sitä sulle eilen sitä jo sanonut?! Mies tokas vaan ettei sitten tule ollenkaan.

No, nyt tää yks vieras ei olekaan tulossa kun ei ehdi saada kolme koiransa ja itsensä valmiiksi, eli mahdutaan sittenkin kaikki yhteen autoon. Soitin siitä miehelle, että reilun tunnin päästä ois lähtö, tulkaa kotiin kohta. Mies siihen vaan tokasemaan, "voi olla aika heikkoa ehtiä kun ollaan Honkkarissa". Olivat siis pojan kanssa menneet miehen kaverin luo ja siitä sitten Honkkariin. Voi vittu, sanon minä...

Voi perkeleen perkele. Että mua suututtaa tollainen saatanan lapsellinen käyttäytyminen. Varsin hyvin ties että tänään mennään. Sit ne ilaantuu 5 minuuttai ennen lähtöä kotiin ja saa taas hoputtaa poikaa vaihtamaan vaatteet. Kauhee stressi ja hermot pettää 700 kertaa ennen kun ollaan matkalla. Mukavaa mennä kylään esittämään iloista ilmettä kun kyrpä on keskellä otsaa ja vituttaa.

Pakko vaan purkaa tätä vitutusta jonnekin...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko tehdä jotain tolle sun asenteelle?

Vierailija
2/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää syömään ABC:lle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne kesärenkaat pitää vauhtaa jos sillä autolla ei sitten voi ajaa? Voi pyhä yksinkertaisuus taas..

Vierailija
4/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sovittu, että ollaan klo silloin ja silloin siellä ja siellä, niin silloin tullaan ajoissa kotiin ja lähedetään ajoissa. Inhoan myöhästelyä. Ei ole korrektia käyttäytymistä.

Ja mitään ei uskota kun sanon. "Ei huomenna mitään lunta sada". Piti nähtävästi saada itse oivaltaa sen tänään aamulla kun katto säät netistä.

Ja mies varsin hyvin ties kaikista suunnitelmista jo hyvissä ajoin, mutta tuntuu etteä tekee tätä tahallaan ärsyttääkseen mua.

ap

Vierailija
5/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi mennä sillä kun kesärenkaat alla ja lunta luvattu illaksi. On siis melko varmasti liukasta...

ap

Vierailija
6/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juupas eipäs-venkoilua.. Jos kerran ei ensin meno onnistunutkaan, niin totta kai siinä sitten keksitään muuta eikä jäädä kyttäämään josko kuitenkin mahtuisi mukaan. Jos syöminen on sinulle niin tärkeää mene sinä yksin, älä tuollaisesta hernettä nenukkiin vedä!

Vierailija
7/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi mennä sillä kun kesärenkaat alla ja lunta luvattu illaksi. On siis melko varmasti liukasta...

ap

Mutta miksi ne renkaat pitää vaihtaa tähän aikaan kun kaikki tietävät että liukasta tulee olemaan? Oletteko tyhmiä vai tyhmiä?

Vierailija
8/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUN asenne on omituinen. Mistä helvetistä se miehes ois voinut tietää, että ahaa, sittenkin mahdutaan kaikki yhteen autoon ja ollaan lähdössä. Ole onnellinen, että miehelläsi on lapsenne mukana ja SÄ saat sitä kuuluisaa omaa aikaa.

Kaikesta sitä pitääkin ihmisen valittaa.

Vierailija
9/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollut työautossa jo 3 viikkoa kesärenkaat. So? Kuskin ajettava olosuhteiden mukaan.

Vierailija
10/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on varaman jo pihalla kuin lumiukko, kun soittelet koko ajan ja muuttelet suunnitelmia. No, toivottavasti ehtii sen pojan tuoda ajoissa, että ehtii vaihtaa vaatteet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän