Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinteistö-Kaisa 44 v. raskaana...

Vierailija
28.03.2012 |

OMG!

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20kymppinen,huh,huh,ja kaikkea siltä väliltä,oi voi.

Vierailija
22/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän on täällä esim. lukuisa joukko ns. suomalaiseen tautiperimään kuuluvia juttuja, jotka tulevat iästä riippumatta. On jos jonkinmoisia kromosomimutaatioita, aistivammoja, liikuntavammoja... Ei suurinpaan osaan vammoista äidin ikä vaikuta yhtikäs mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain lapsen vielä vanhempana eikä kukaan ole haukkunut, edes siellä julkisella. Kyllä se on ihan tapauskohtaista.

Moni nuori saattaa olla paljon huonommassa kunnossa ja omata monia sairauksia kuin päälle 40-vuotias synnyttäjä.

T: Terveet lapset eikä komplikaatioita raskaudessa tai synnytyksessä.

Vierailija
24/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se av-mammalle ei sovikkaan.

Meidän perheessä meidän esikoisella on kehitysvamma ja kuopus on terve ja hänet synnytin 39v.

Vierailija
25/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaikuttaa hyvin energiseltä ja itsestään huolta pitävältä, että ei kai tuo nyt mikään katastrofi ole. Itse sain kuopukseni juuri kun täytin 40 ja täytyy sanoa, että en yhtään sen jälkeen olisi enää vauvantekoon ryhtynyt. Miksikö? Minunkin mielestäni yli neljäkymppisenä ei vauvoja enää kannattaisi tehdä :)

Vierailija
26/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uskaltaa jo elää omaa elämäänsä kuten tahtoo, eikä niinkuin av-mamma hänen haluaa elävän.

Vierailija
27/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on suotu hedelmöittymään ja synnyttämään noin 51-vuotiaaksi eli siihen asti kun vaihdevuodet alkaa, joillakin aikaisemmin, joillakin myöhemmin.

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä, hyvin tavallista nykyään kun naiset paljon paremmassa kunnossa kuin aikaisemmin. Senhän takia eläkeikääkin osaltaan halutaan nostaa.

Vierailija
28/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaikuttaa hyvin energiseltä ja itsestään huolta pitävältä, että ei kai tuo nyt mikään katastrofi ole. Itse sain kuopukseni juuri kun täytin 40 ja täytyy sanoa, että en yhtään sen jälkeen olisi enää vauvantekoon ryhtynyt. Miksikö? Minunkin mielestäni yli neljäkymppisenä ei vauvoja enää kannattaisi tehdä :)

on aina se paras ikä niitä tehdä? Mun mielestä niitä vauvoja kannattaa tehdä silloin kun niitä itse haluaa.

Vierailija
29/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka natisette sitä, että lapsi on vasta aikuistumassa kun äiti kuolee, toiset kuolee nuorina ja toiset vanhempana. Nainen, joka synnyttää päälle 40-vuotiaana on varmasti hyvässä kunnossa kun siihen pystyy.

Muistattehan vannottaa äitejänne, etteivät perkeleet kuole ennen kuin itse olette keski-iässä kun jauhatte siitä kuolemisesta.

Vierailija
30/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina se paras ikä niitä tehdä? Mun mielestä niitä vauvoja kannattaa tehdä silloin kun niitä itse haluaa.

Ei kannattaisi tehdä? Kuinka niin? Eikö asia ole hyvin yksinkertainen ja luonnollinen, kun on hedelmällinen, saa lapsia.

Mikä on ongelmasi?

Vierailija
31/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka natisette sitä, että lapsi on vasta aikuistumassa kun äiti kuolee, toiset kuolee nuorina ja toiset vanhempana. Nainen, joka synnyttää päälle 40-vuotiaana on varmasti hyvässä kunnossa kun siihen pystyy.

Muistattehan vannottaa äitejänne, etteivät perkeleet kuole ennen kuin itse olette keski-iässä kun jauhatte siitä kuolemisesta.

Olen itse yli 40-vuotias ja todella hyvässä kunnossa!

Vierailija
32/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun MINÄ sain viimeisen lapseni 34.5 vuotiaana, niin se on ehdottomasti viimeinen ikä kun lapsia saa ja kannattaa tehdä.

Vierailija
33/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimme ottaa omas! Olemme 70 - 65 vuotiaita. Miksi ei Kaisa jaksais?

Vierailija
34/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun MINÄ sain viimeisen lapseni 34.5 vuotiaana, niin se on ehdottomasti viimeinen ikä kun lapsia saa ja kannattaa tehdä.

Mikä sopii sulle ei välttämättä sovi toisille. Olet harvinaisen tylsä ja ahdasmielinen käpy.

Vierailija
35/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sopii sulle ei välttämättä sovi toisille. Olet harvinaisen tylsä ja ahdasmielinen käpy.

Samaa mieltä. 34,5-vuotiaana vanhukseksi, aika harvinaista. Ja tuo asenne.

Vierailija
36/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se heitto oli vitsi av-mammojen tavasta tuomita.

Niin minä sen ymmärsin.

Mun mies on 44v. ja sen äiti synnytti 17v. ja on muuten jo kuollut.

Minun äiti 72v. ja on elossa.

Kuolema voi tulla milloin vain.

Vierailija
37/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että miten saisin lomaa töistä. Taidanpa hankkiutua raskaaksi. Kolme vuotta kevyesti vapaata :)

t. Mamma 44 v

Vierailija
38/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ennenvanhaan niitä lapsia vaan tuli vaikkei niin olisi enää tahdottukaan kun ehkäisyä ei ollut. Todella moni synnytti viimeiset monista lapsistaan lähellä vaihdevuosi-ikää. Ei tämä mikään uusi juttu siis ole, ja nykyajan hyvin ravitut ja kevyttä työtä tehneet naiset on paljon paremmassa kunnossa siinä iässä synnyttämään kuin vaikka 1900-luvun alun keski-ikäiset äidit.

Vierailija
39/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen tuo Kaisa :) Onnea heille tulevan perheenlisäyksen johdosta! En ymmärrä näitä ikärasistisia kommentteja!!

Vierailija
40/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tynnyritä kelpaa huudella kuinka maailman tulis pyöriä Mistä ihmeestä päättelette että juuri teillä on oikea käsitys siitä kuinka elämä tulee elää ja koska lapset tehdä? Huonoja äitejä on kaiken ikäisissä ja monesta eri syystä. Kertoo kyllä tosi paljon ihmisestä ja hänen maailmankuvastaan nämä ketjun kommentit.