Miehesi mielipide tästä naisen vartalosta?
Kommentit (98)
Tuollaiselle naiselle lupaisin täydellistä uskollisuutta!
Mun mies on onneksi niin kultainen, että keksii jokaisesta ensin hyvät puolet. ...uskon, että monella tuota kuvan mimmiä kritisoivalla mammalla on tosi huono itsetunto. Kun on krittinen itseään kohtaan, usein näkee vikaa muissakin.
itse olen varmaan suunnilleen saman kokoinen tuon naisen kanssa, tykkään kropastani tosi paljon. Ja miehenikin sitä aina kehuu. Olen pehmeä ja sensuelli, isot tissit ja pakarat :). Painoindeksini 24, joten en ole kamala uhka kansanterveydellekään... Joten miksi en saisi olla onnellinen näin?
Mutta jatkoi sitten, että aika tavallinen vartalo. Ihan menettelevä, ei kiinnittäisi huomiota mitenkään.
tosin voi olla liian pienet rinnat
Mies tykkää kovasti siitä, etten ole lihonut vaan pysynyt nuoruuden kuosissani kaikki nämä vuodet.
että vähän pönäkkä. Tosin omat mieltymykset ovat enemmän urheilullisemman kropan suuntaan. Mutta linkin tyttö ei todellakaan ole mikään läski...
Pari senttiä vyötäröltä pois, niin olisi oikein nätti. Liian pienet aurinkolasit tekevät naamasta turpean näköisen.
"Pullukka. Näyttää naamasta amerikkalaiselta (jotain kun on niin pyöreä naama).
Sitten kattoi osoitteen ja totesi, ettei varmaan olekaan amerikkalainen.
Kuvan nainen on mielestäni ihan ok. Mukavan pehmeä... Vielä joa on hyvän luontoinen, niin wau!
että "ihan tavallinen kroppa" (niin kuin onkin) ja (koska on rakastettava höntti) lisäisi, että "sulla on paljon kauniimpi kroppa" :). Todellisuudessa olen vartalosta aika lailla tuon näköinen, isot tissit (E) mulla on tosin ja paljon lihaksikkaammat käsivarret (jälkimmäinen ei välttämättä kaunistava tekijä.
yhtään miestäni tunnen, niin ekana tokaisisi naisen olevan "hirmuinen valas" ja sitten alkaisi se pehmentäminen että ihan ookoo, sopivan pyöreä. Mulla on aikalailla tuollainen kroppa, tosin vähän vähemmän reisissä ja enemmän vatsassa. Mä kysyn illalla mieheltä, katotaan mitä se sanoo.
mun mies nyt ei oo tässä mutta mä olen itse aika samanlainen kuin kuvassa paitsi mulla paljon isommat tissit ja hyvin kelpaa ainakin
Ihan oikeasti, enpä tiennytkään... mä olen ihan kuvitellut että ne tissittömät laudat vaatepuutammat on homosuunnittelijoiden ihanteita, joiden päälle on helppo heittää rytky kuin rytky, kun ei ole muotoja, joista näkisi, että vaate ei istukaan.
--
MUTTA. Jos mun mies arvostelisi ketään, edes kuvan tuntematonta naista hirveäksi läskiksi tai valaaksi tai manailisi kuinka kamalaa olisi nähdä moisia ensi kesänä rannalla, mä olisin kyllä todella TODELLA pettynyt miesvalintaani. Mun mielestäni aikuinen normaaliälyinen ihminen ei puhu niin toisista.
Etpä itsekään kirjoita kovin kunnioittavaan sävyyn laihoista ihmisistä. Ilmeisesti vain lihavan haukkuminen on kauhea ihmisoikeusloukkaus ja hirveää moukkamaisuutta, mutta laihaa saa mollata miten tahansa.
Liian pienet bikinit, joo. Mutta mun mielestä ihan normaali eikä mitenkään ruma. Itse olen paljon laihempi, ja naisellisemmalta tuo näyttää..
Tuo runko kestää kovaa ajoa. Ei tarvitse hiljentää kurveissa, vaan painaa täysillä.
Siinäpä alasin jota olisi hyvä takoa. Ei luut kolisisi.
Kuin tehty naitavaksi.
kuvassa oleva henkilö näyttää enemmän mieheltä ku naiselta.
vähän pönäkkä.