Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi mielipide tästä naisen vartalosta?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään miestäni tunnen, niin ekana tokaisisi naisen olevan "hirmuinen valas" ja sitten alkaisi se pehmentäminen että ihan ookoo, sopivan pyöreä. Mulla on aikalailla tuollainen kroppa, tosin vähän vähemmän reisissä ja enemmän vatsassa. Mä kysyn illalla mieheltä, katotaan mitä se sanoo.

nyt sain miehen vastauksen. Eli ihan ok, ei nyt mitenkään ainakaan liian lihava ("sitäkö sä tässä ajat takaa?"). Jos nyt jotain pitää kritisoida niin isommat rinnat voisi kuulemma olla.

Vierailija
2/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyi V*TTU mikä jokinorsu!" Sit häipyi tietsikalta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannenaiseni ei ole paksujalkainen kookas pullukka eli sellainen kuvassa. Ihannenaisellani on pienehköt kiinteät rinnat jotka eivät roiku edes vanhemmiten ja hän on lyhyt, vaalea ja laiha. Laiha siksi että hoikka päästää itsensä helposti lasten saamisen jälkeen lihomaan t.nimim. kokemusta on. Hän on kyltymätön ja kekseliäs sängyssä ja innokas ottamaan ohjeita vastaan ja tekee erinomaista ruokaa, pesee pyykit, huolehtii kodista ja lapsista nalkuttamatta eikä nalkuta miesten saunailloista ja muutenkaan laske kalenterin kanssa miehensä menoja.

Tälläisen kun vielä löytäisi.

Vierailija
4/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni ei mikään erikoinen, eikä kiinnittäisi huomiotani. Katselen siis usein muita naisia "sillä silmällä" vaikken vetoa tunnekaan naisia kohtaan...

Itse en tuon näköisenä bikineissä kehtaisi liikkua. (En kehtaakaan.)

Vierailija
5/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusvartalo, vähän ylipainoinen.

Vierailija
6/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvot ei kovin kauniit.

Vierailija
7/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi olla vaan vähän vielä enemmän perää ja tissiä! Mulla onneksi niitä onkin enemmän :)

Vierailija
8/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä saa tosta miehen näköistä sitten millään! Tosi sopusuhtaiset, kapeat hartiat ja mun mielestä ihan sopiva vyötärö/lantio- suhde. Eikä kenelläkään miehellä oo noin meheviä reisiä! Mun mielestä tosi kaunis, naisellinen ja pehmoinen kroppa. Näkee, että on lyhyt nainen. Kyllä mä ennemmin tuon kropan ottaisin kun tämän 175cm luisevan, muodottoman vartaloni!

Vierailija
9/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pyöreähkö nainen. Olisin tyytyväinen kehooni, jos se näyttäisi tuolta.

Vierailija
10/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kommentti.

Vierailija
11/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aika moni mamma on totakin pahempi"

eli meinaa sitä että EI PAHA

Vierailija
12/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen hylje. Ja kasvoilta Andy McCoyn ja Jethro Rostedin rristeytys,

Vierailija
13/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole nyt tässä. Tuo nainen on saman kokoinen kuin minä, itselläni vain isommat rinnat. Olen ihan normaalipainon rajoissa ja tiedän että mieskin tykkää. On olemassa useammanlaisia miellyttävän näköisiä naisvartaloita, ei vain sitä yhtä mallia johon kaikkien pitäisi itsensä muokata. En todellakaan pidä itseäni lihavana, ihan normaali aikuinen nainen.

Vierailija
14/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kovat ulkonäköpaineet naisilla joiden miehet ovat sitä mieltä että tuo nainen on lihava. Normaalipainon yläpäässä tekin olisitte siis miestenne mielestä hirvittäviä valaita, joille voi nauraa räkänaurua? Täytyy olla rankkaa olla yhdessä tuollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
15/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kovat ulkonäköpaineet naisilla joiden miehet ovat sitä mieltä että tuo nainen on lihava. Normaalipainon yläpäässä tekin olisitte siis miestenne mielestä hirvittäviä valaita, joille voi nauraa räkänaurua? Täytyy olla rankkaa olla yhdessä tuollaisen ihmisen kanssa.

samaa mieltä! Pitäisi jokaisen mamman oma vartalo- ja naamakuva olla linkitettynä siihen kirjoittamaansa tekstiin, niin näkisi kuinka monella on oikeasti varaa seistä sanojensa takana!

Vierailija
16/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannenaiseni ei ole paksujalkainen kookas pullukka eli sellainen kuvassa. Ihannenaisellani on pienehköt kiinteät rinnat jotka eivät roiku edes vanhemmiten ja hän on lyhyt, vaalea ja laiha. Laiha siksi että hoikka päästää itsensä helposti lasten saamisen jälkeen lihomaan t.nimim. kokemusta on. Hän on kyltymätön ja kekseliäs sängyssä ja innokas ottamaan ohjeita vastaan ja tekee erinomaista ruokaa, pesee pyykit, huolehtii kodista ja lapsista nalkuttamatta eikä nalkuta miesten saunailloista ja muutenkaan laske kalenterin kanssa miehensä menoja.

Tälläisen kun vielä löytäisi.

täytyisi ilmoittaa Vatikaaniin, että on tapahtunut ihme.

Vierailija
17/98 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun luen näitä "miesten mielipiteitä" naisten suusta.

Olen erittäin suosittu prostituoitu ja yhtä lailla miehiä baareissa kintereilleni keräävä, bmi 32 ;) Voitte nauraa/säälitellä/väittää että kerään "sairaat" yksilöt, vaan totuus on toinen :)

Vierailija
18/98 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/98 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiselle naiselle lupaisin täydellistä uskollisuutta!

siis lesbo?

Vierailija
20/98 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että normaali nätti tyttö.Enkä kyllä ymmärrä mistä kohtaa tyttö on valas tai läski, täytyypä katsoa kuva uudestaa, jos vaikka aukenis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi