Millaiset sisäkengät (N40 v:lle) toimistolle?
Hei, millaiset hengittävät sisäkengät ostan talveksi toimistolle, jossa melko väljä pukukoodi mutta tärkeää olla silti smart casual ja ehkäpä jopa nuorekas? Onko pöhköä ostaa valkoiset tennarit? Siis nahkaa ja/tai hengittävää kangasta. Ajatus pitää kengät kaapissa töissä, aina puhtaina siis. Voiko käyttää mustien housujen kanssa? Suosituksia merkeistä?
Haluan olla cool ja siisti, mutta tyylini on rento. Olen nelikymppinen nainen. Olen käsittänyt, että usein ihmiset ostavat keväällä valkoiset tennarit, mutta nyt niitä taitaa nähdä paljon tähänkin aikaan vuodesta. Olenko oikeassa? Keväällä voisin ottaa kengät katukäyttöön, jos siltä tuntuu. Käytän usein myös farkkuja.
Vaiko sittenkin kokomustat simppelit nahkakengät? Suosituksia?
Kommentit (16)
Itsellä on valkoiset sketchersit silloin kun ne jaksan vaihtaa.
Jos on kylmä aika säässä ja patteri ei toimi toimistolla niin sellainen että mahtuu ohuet villasukat tai lämmintä. Jos tulee kuuma helposti niin jotain muuta. Vaikka varasukat saa mukaan reppuun. Ulkona tarvitaan kengille sääsuojaa sateelta ja vuori, jos viileää. Silti pitäisi voida kävellä jalkojen kipeytymättä. Joustoa pohjaan. Sisäkenkänä joku muu voi toimia tai tossut omassa huoneessa.
Mulla on jotkut mummomaiset terveyssandaalit, mutta nätit valkoiset tennarit kuulostaa hyvältä.
Kiitos ehdotuksista. Jotkut hopeiset tai kultaiset Birkenstockit voisi myös olla kivat. Kaikki riippuu omasta tyylistä, siitä minkä imagon haluaa antaa ja mikä työpaikan koodi on.
ap
Niin, työpaikasta riippuu. Suosittelisin mustia nahkatennareita. Avonaiset Birkenstockit ovat vaativat sukkien suhteen, ja niillä on vaikea kävellä fiksusti, eivätkä oikein sovi silmään prässihousujen kanssa, vaikka farkkuihin sopivatkin. Itse pidän paljon kengistä, joten yhden parin varaan en joka asua ja tilannetta laskisi.
Semmoset, ette kaadu kun otan sut takaa siivouskomerossa.
Arcopedico Kenkäliikkeestä netistä. Eivät hiosta ja voi ottaa helposti jalasta pois välillä ja tehdä varvasjumppaa. Sopivat kaikkiin asuihin. Ovat hiukan ballerinantyyliset, todella pehmeät
https://kenkaliike.fi/products/arcopedico-cibele-joustavat-kavelykengat…
Tuo malli tuli ekana esille, itselläni on kahdet, toisissa pinta on nupukin tyylistä ja toisessa kiiltävää eli tuo on uudempaa mallia. Ovat olleet kovassa käytössä pari kolme vuotta ja hyvinä säilyneet. Erittäin mukavat, pidän myös kotona noita.
https://kenkaliike.fi/products/arcopedico-leina-musta-lytechmokka?_pos=…
https://kenkaliike.fi/products/arcopedico-leina-musta-2?_pos=7&_sid=dd4…
Etsin vielä ne mitkä mulla on, voin kyllä lämpimästi suositella, myös hyvin kestävät. Mahtavat matkakengät matkalla, kävelen yleensä 15 000 askelta ja jalat eivät kipeydy näissä yhtään. Aiemmin tuli rakkoja jalkoihin, koska mulla on toinen jalkaholvi laskeutunut.
Aion tilata heti tuolta uudet, kun menevät huonoksi.
Enää pitäisi tietää, mikä se oma tyyli loppujen lopuksi on.
ap
Nahkaiset korolliset avokkaat. Eivät hikoile, ovat tyylikkäät, mukavat ja sopivat lähes kaikkien asujen kanssa.