Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi mielipide tästä naisen vartalosta?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en kyllä ymmärrä millainen terveyskäsitys on ihmisillä, joiden mielestä tuo on ok. Plus, että äitinä olo ei ole yhtä kuin "antaa kilojen kertyä vaan".

kauneuskäsitys..??

Vierailija
42/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamma vastannut miehensä puolesta. Nainenhan oli normaalikokoinen. Mies tykkää, jos nainen on normaalikokoinen ja kurvikas. Tuo nainen ei ole lihava. Miksi mies pitäisi naisesta, joka näyttää mieheltä? Siis laiha, rinnaton ja perseetön? Ehkä homomies tykkää tuollaisesta.

Tutkimusten mukaan mies pitää normaalikokoisesta kokoa 40 olevasta naisesta.

Nainen pitää kauniina sitten hyvin hoikkaaa.

Itse olen bmi 21, eli ehkä av:n mukaan kokoa tursas. Luin ensin kommentteja ja luulin että linkissä on joku oikeasti lihava nainen. Ei ollut. Mutta, kuten sanoin, naiset ovat itse vastailleet alkupäähän noita hyi läski kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti kysynyt miehensä mielipidettä? Pääsevät akat pätemään haukkumalla normaalipainoista kaunista naista läskiksi. Miksi mies ei pitäisi tuollaisesta? Miksi heteromies pitäisi nälkiintyneen miehen näköisestä kropasta(tyylii luuviulu lauta). Joka pitää kuvan naista läskinä, on sairas päästään ja anoreksiaan taipuvainen. On tämä palsta sairas. Ja joo, itse en ole lihava, ennenkuin sitä joku huutaa

Vierailija
44/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää, jos nainen on normaalikokoinen ja kurvikas. Tuo nainen ei ole lihava. Miksi mies pitäisi naisesta, joka näyttää mieheltä?

Itse olen bmi 21, eli ehkä av:n mukaan kokoa tursas. Luin ensin kommentteja ja luulin että linkissä on joku oikeasti lihava nainen. Ei ollut. Mutta, kuten sanoin, naiset ovat itse vastailleet alkupäähän noita hyi läski kommentteja.

minun vastaukseni on mieheni sanoma. Ja varmasti "mies tykkää" normaalikokoisesta ja kurvikkaasta naisesta, mutta tuo ei ole kumpaakaan. Eikä tuo ole kokoa 40 vaan ainakin 42.

Laihakaan nainen näyttää mieheltä erittäin harvoin, ja millään koolla 36/38 ei todellakaan olla miehen näköisiä. Eiköhän aika 100% varmasti sen kokoinen miellytä suurinta osaa miehistä!

Se, että sinun miehesti tykkää "isoista tytöistä" ei tarkoita sitä, että kaikki miehet tykkäisivät.

On totta, ettei tuo nainen mitenkään hillittömän lihava ole, mutta on totuuden kieltämistä väittää, etteikö hän olisi ylipainoinen!

Vierailija
45/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehiltä saanut

http://kuvaton.com/k/YfAy.jpg

Vierailija
46/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti viehättää miesten silmää. Ei varmaankaan viehätä av-mamman tai hänen miehensä silmää, joka

a) paniikissa haukkuu naista, koska pelkää av-mamman kostoa

b) on oikeasti hintti, joka ei pidä naisellisista naisista, vaan naisista, jolta puuttuu naiseuden merkit, eli näyttää mieheltä

Vierailija
47/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella näyttäisi olevan noin 170 pitkä ja painoa on 85-90 kiloa. Hoikka?

Vierailija
48/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää, jos nainen on normaalikokoinen ja kurvikas. Tuo nainen ei ole lihava. Miksi mies pitäisi naisesta, joka näyttää mieheltä?

minun vastaukseni on mieheni sanoma. Ja varmasti "mies tykkää" normaalikokoisesta ja kurvikkaasta naisesta, mutta tuo ei ole kumpaakaan. Eikä tuo ole kokoa 40 vaan ainakin 42.

Laihakaan nainen näyttää mieheltä erittäin harvoin, ja millään koolla 36/38 ei todellakaan olla miehen näköisiä. Eiköhän aika 100% varmasti sen kokoinen miellytä suurinta osaa miehistä!

Se, että sinun miehesti tykkää "isoista tytöistä" ei tarkoita sitä, että kaikki miehet tykkäisivät.

On totta, ettei tuo nainen mitenkään hillittömän lihava ole, mutta on totuuden kieltämistä väittää, etteikö hän olisi ylipainoinen!

ei pidä "isoista tytöistä"

Vierailija
49/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti viehättää miesten silmää. Ei varmaankaan viehätä av-mamman tai hänen miehensä silmää, joka

a) paniikissa haukkuu naista, koska pelkää av-mamman kostoa

b) on oikeasti hintti, joka ei pidä naisellisista naisista, vaan naisista, jolta puuttuu naiseuden merkit, eli näyttää mieheltä

olla lihava? Ei ole mikään pakko...

Vierailija
50/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniimpi kuin suurin osa suomalaisista naisista joilla

-pienet aa-kupin "tissit

-päärynävartalo

-lättä perse

-kananpersetukka

eli täysin turn off

Vierailija
51/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä "isoista tytöistä"

mitenkään voi kirkkain silmin väittää, että toi nainen olisi hoikka! Nimenomaan "iso tyttö" on kuvassa. Katso nyt vaikka vyötäröä, lantiota, reisiä ja käsivarsia. Sopusuhtainen hän on, mutta silti ISO ja rasvaa on paljon.

Vierailija
52/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean lihava :D

Kuvan nainen oli kaunis :)

Vierailija
53/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniimpi kuin suurin osa suomalaisista naisista joilla

-pienet aa-kupin "tissit

-päärynävartalo

-lättä perse

-kananpersetukka

eli täysin turn off

on noi samat jutut paitsi hiukset :D Ai mistä tiedän että lättäperse? No siitä kun ei tuolla ole lihasta missään muuallakaan.

Vierailija
54/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni mielestä myös.

olen itse pienempi kuin tuo ja mies toivoisi, että mulla olisi enemmän lihaa luiden päällä.

Vierailija
55/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30, epäilemättä...hirvee tarve sulla on todistella kuinka hottia on olla ylipainoinen. Ai mutta eihän se ole ylipainoa, se on "kurveja". Hah.

Vierailija
56/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOIKAKSI? En sanonut, minusta suht normaalikokoinen, naisellinen. Naisen näköinen ja kurvikas. Niinkuin naisen kuuluukin.

-En muista numeroani-

Vierailija
57/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30, epäilemättä...hirvee tarve sulla on todistella kuinka hottia on olla ylipainoinen. Ai mutta eihän se ole ylipainoa, se on "kurveja". Hah.

Sama kun minä väitän, että olet homomiehen unelma: laiha ja tissitön. Olet, olet, kun niin sanon ;)

Vierailija
58/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihan jees, kasvoista näkee, että on vähän liikaa massaa, voisi olla hoikempi. ei nyt mikään hirveen hyvävartaloinen kuitenkaan"

Vierailija
59/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ketjussa on se, että väitetään mammojen itse kirjoitelleen noita läski-kommentteja. Miksi ei epäillä sitä, että ketjussa ihaillaan tuota naista? Jos ihanne olisi pulleampi ja kaikki miehet todella pitäisivät pulleista naisista niin varmaakin se jossain näkyisi? Muotilehdissä, malleissa, kauneuskilpailuissa, yleisessä asenteessa jne.?

Ja alkuperäiseen kysymykseen, aika pulska vastasi mieheni, mutta ei pitänyt rumana kuitenkaan. Liikunnallisempi olisi parempi, ei näytä siltä että huolehtii itsestään.

Minun mielestäni sopusuhtainen on kuten joku totesikin, mutta minun makuun liian pyöreä. Jos olisin hän niin laihduttaisin.

Vierailija
60/98 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli paljon pienemmät mitä kuvan naisella. Minulla oli pelkät nännit, ei muuta. Kuvan naisella a tai b. Veikkaan b. Kuvan nainen ihan normaali minun mielestäni. Itse olen paljon hoikempi. Miehen mielipidettä en kysynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi