Miehesi mielipide tästä naisen vartalosta?
Kommentit (98)
vaikka ei sitä haittais, jos rinnat olis vähän isommat :)
tursas".
Jos kiinnostaa niin oma mielipiteeni on sama, joskin ilmaisisin se kauniimmin.
Tykkää enemmän sporttisemmasta naisvartalosta.
Itse olen hieman hoikemmassa kunnossa, mutta en paljoakaan.
tykkäisi.. ei yhtään paha minustakaan..
- toivottavasti noita ei tarvi taas katsella ens kesänä rannalla."
"Hyi vittu saatana mikä läskikasa! Jos sä lihot tollaseks niin en enää todellakaan haluu olla sun kaa! Hyi helvetti!"
Miehesi mielipide tästä naisen vartalosta?
Hiukka lihava, hassut kainalo tissit, pyöreät kasvot. Kelpais kimppakivaan :)
Outoa, että tää on muka äitien palsta, jos teiän miehet tommosta kommentoi. Äiti-ihmisillä usein tuppaa kroppa olemaan kuitenkin mallia tavallinen/pyylevä.
Mutta ei sanonut pahalla. Ollaan itse paaaljon vanhempia, mutta edelleen hoikkia, urheilemme paljon jne.
No ei tosiaan ole. Normaali vartalo hänellä on. Kelpaisi kyllä miehelleni :D
mutta lähinnä johtuen feikkirusketuksesta ja ärsyttävän oloisesta duckface-naamasta, joita ei voi sietää. :p
En tiedä mitä mieltä olisi vartalosta, käsittääkseni hän pitää hoikista, mutta minun vartalo kyllä kelpaa vaikka voisin olla hoikempikin (silti ehkä hoikempi kuin tuo tyttö) ja hänen ex oli tuota tasoa kooltaan tai pulskempi ja sekin käsittääkseni kelpasi ihan hyvin.
mieheni sanoi: ihan ookoo.Kysyin että onko liian lihava jaloista tai muuten, hän sanoi että ei. Ei liian pienet tissitkään eli kaikki ok. Itse olen vähän pienempi tästä, mutta myös vähän isommat bosat.
Äiti-ihmisillä usein tuppaa kroppa olemaan kuitenkin mallia tavallinen/pyylevä.
:O
mutta luultavasti kauhistuisi. Aika valashan tuo on.
Ja en kyllä ymmärrä millainen terveyskäsitys on ihmisillä, joiden mielestä tuo on ok. Plus, että äitinä olo ei ole yhtä kuin "antaa kilojen kertyä vaan".
... ja ihan normaaliltahan tyttö näytti edelleenkin.Järkyttävää jos joku mieltää valaaksi, läskiksi jne.