Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
ja huutaa pekko aikamiespojan äänellä, että "apua, sängyssäni on alaston nainen, mitämänytteenmitämänytteen?"
Hyvä ihme :DDDDD Yleensä en naura millekään nettijutuille ääneen, mutta tälle kyllä nauroin. *mielikuva* :D :D :D Otan syvästi osaa. :DDD
Ja mies muistelee noin 3 vuoden takaista tilannetta, jossa hän oli mielestään haluttava istuessaan tyynen rauhallisena ja hiljaisena sohvalla perse paljaana, enkä minä sitten halunnut, en edes huomannut hänen valtavaa palavaa sykkivää haluaan ja suuren suurta upeaa seksuaalisuuttaan. Miten hän siis tekee itsestään haluttavaa jos minä en halua,v aikka hän on perse ja muna paljaana samassa huoneessa istumassa minun kanssani.
Ja ei helvetti tätäkin :D
terv. Se joka repesi ensin valtavan upealle sykkivälle halulle
Toinen sen vakiotapa on tulla takaapäin kähmimään ja tökkimään, kun vaikka tyhjennän tiskikonetta, ja sanoa "markiisi kun täräyttää" :)
ja huutaa pekko aikamiespojan äänellä, että "apua, sängyssäni on alaston nainen, mitämänytteenmitämänytteen?"
Hillittömän hysteerisen naurukohtauksen sain myös siitä keski-ikäisestä GRRR:stä + käpälästä!!!!!!!!
Poistuisitko tästä ketjusta.
Sinulle oli perustettu ihan oma huumoriketju muualle. Lue se läpi uudestaan jos näin paljon meistä tykkäät. ;)
typeriä elokuvista matkittuja juttuja kuten vuokrasi kauhuleffoja kun "naista kuulemma himottaa pelokkaana". Yleensä se kyllä vaan ui ihan vaan suoraan liiveihin ja kaikki koskeminen oli seksiä ja itse seksi oli sellaista tyhjäpäistä panemista kuivaan.
Tyyppi puhui aina nenäänsä lässyttäen, ja hoki lastenloruja ja seuraavaksi saattoi vaan työntää mun käden housuihinsa, vaikkei lässytys liittynyt mitenkään seksiin tai sen ehdotteluun. Sillä oli vain sellainen puhetyyli ja lapselliset tavat.
Koita siinä sitten haluta "miestä" joka on juuri todennut honottavalla äänellä "Ken pieruaan pidättää, se tautiaan idättää."
kun laitoin illalla vauvalle supon pyllyyn ennen nukkumaan menoa, ja kun tulin takaisin olkkariin niin mies alkaa tökkimään mua munalla perseelle "laitettaskos sullekin vähän suppoa".
Miesten kesken tiedän erään henkilön kommentoineen, että tarttis päästä pimpin päälle pomppimaan kun kassit roikkuu polvissa.
Huh....
Mun miehen kanssa naureskeltiin näille kovasti. Kaikkien ihmisten seksiyrityksistä saisi varmaan hauskoja juttuja, että ei tarvitse ottaa niin vakavasti.
Mun mies ei ärsytä mua vongatessaan, mutta hassuja tapoja sillä kyllä on. Tekee esimerkiksi niin, että tulee nakuna osoittamaan kikkeli kovana makkaria, ja sanoo "mä näytän sulle suunnan!"
Ja jos sanon meneväni nukkumaan, saattaa mies kipaista edeltä sillä aikaa kun pesen hampaat. Sieltä se sitten löytyy, nakuna peiton alta piilosta hihittämästä. :)
On ne naisetkin hassuja, että elkää miehet hermostuko! Ja vongatkaa vaan jatkossakin, mut saa halailla ilmankin taka-ajatuksia. :)
kun laitoin illalla vauvalle supon pyllyyn ennen nukkumaan menoa, ja kun tulin takaisin olkkariin niin mies alkaa tökkimään mua munalla perseelle "laitettaskos sullekin vähän suppoa".
Mun mies ei ärsytä mua vongatessaan, mutta hassuja tapoja sillä kyllä on. Tekee esimerkiksi niin, että tulee nakuna osoittamaan kikkeli kovana makkaria, ja sanoo "mä näytän sulle suunnan!"
siis osoittaa sillä kikkelillä, tietty. :)
Mun mies saattaa ruveta heiluttemaan munaansa ja kysellä "kiinnostaako"? Mä en ymmärrä mikä siinä heiluttelussa viehättää? Tai jo aamulla saattaa ehdottaa, että miten olis seksiä illalla..Joo, silloin onkin halut huipussaan, kun tietää saavansa teki mieli eli ei.
ollaankohan me mieheni kanssa tosi estyneitä, kun en voisi kuvitellakaan sen seisovan jossain olohuoneessa mun edessä alasti muna pystyssä. Saatikaan heiluttelevan sitä naamani edessä.
ollaankohan me mieheni kanssa tosi estyneitä, kun en voisi kuvitellakaan sen seisovan jossain olohuoneessa mun edessä alasti muna pystyssä. Saatikaan heiluttelevan sitä naamani edessä.
mutta teitä varmasti kiihottaa sen munan sijaan naaman edessä olevat päivän vanhat alkkarit tai sukat.
alkavat pantterin lailla GRRRRR-murisemaan ja vispaamaan tassua naaraansa edessä...
*antautuu*
ja tämä kysymys ennen jokailtaista tv-tarjontaa. Siis klo 18 minun pitäisi tietää haluanko seksiä klo 24.00 tai myöhemmin.1
Mä inhoan NIIN paljon, kun MINUN aikuisen naisen värkistä käytetään sanaa PIMPPI!
Minä taas inhoan sanaa PILLU, koska se on minusta haukkumasana. Mieluummin sitten tuo pimppi.
Toi oli jo mielestäni vähän törkeä.
Muuten se olisi väkisin kiinni käymistä. Nainen kuitenkin päättää ja antaa luvan. Mies pitää kalustaan ja kiihottuu naisen näkemisestä, siksi se alastomuus ja kalun esittely.
Ärsyttävää naisen tekemää ehdottelua oli eksällä, liikkui alasti otsa kurtussa, ei puhunut mitään. Kun siitä sitten sänkyyn niin potki kun oli kiukkuinen :-o että osaa ne naisetkin. Mies34
Tässä on yksi harvoista miehistä, jotka on tajunneet miten nainen pidetään lämpimänä.
Katsokaas kun se teidän "hellyyttä vain sinä päivänä kun haluaa seksiä" -strategia aiheuttaa sen, että lähestyessänne naista illalla nainen ajattelee että no niin, sieltä se *urpo* nyt tulee, kuten ounastelin. Ja se ei kuulkaa ole seksikäs ajatus.